Uit een eerder topic van me, maar ik dacht, deze heeft nog wel potentiequote:Op donderdag 14 januari 2010 20:46 schreef zarGon het volgende:
Zeg, RacerDKB, waar herken ik het plaatje uit de OP van?
True, true. Ik weet het alweer.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Uit een eerder topic van me, maar ik dacht, deze heeft nog wel potentie
Beetje jammer dat ik op het moment geen photoshop heb, anders kon ik zelf nog even aan de slag
heh! heh! heh!quote:
TUP???quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:05 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
TvpTvpTvpTvpTvpTvpTvpTvp.........Tvp.........................Tvp...........TvpTvpTvpTvp.....................................................
.......................Tvp............................Tvp.........................Tvp..............Tvp............Tvp...................................................
.......................Tvp..............................Tvp.....................Tvp................TvpTvpTvpTvp...................................................
.......................Tvp..................................Tvp..............Tvp...................Tvp.....................................................................
.......................Tvp.........................................TvpTvp..........................Tvp.....................................................................
.......................................................................................................................................................................................
doe jij het dan beter als je het zo goed kan. TUP ja.quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:46 schreef Quir het volgende:
Ik wou een smiley op Monet kwakken, maar dit mislukte omdat ik hier geen fotobewerkingssoftware heb. Iemand, adopteer mijn geniale idee.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:59 schreef RacerDKB het volgende:
En eventueel versie 2.0:
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb het hiet niet meerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:59 schreef RacerDKB het volgende:
En eventueel versie 2.0:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:59 schreef RacerDKB het volgende:
En eventueel versie 2.0:
[ afbeelding ]
quote:
Fantastisch!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:36 schreef Lindgren. het volgende:
Vincent van Fokgh.
Kijk naar de accenten op z'n hoed.
[ afbeelding ]
deze is wel creatiefquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:36 schreef Lindgren. het volgende:
Vincent van Fokgh.
Kijk naar de accenten op z'n hoed.
[ afbeelding ]
quote:
ik zie het nu pasquote:
quote:
omg nu zie ik het ook!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:28 schreef bibaboerderij het volgende:
Het viel me vroeger nooit op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook! huh! dikke ilusie!quote:
quote:
Mc.Escherquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 2 augustus 2010 23:06 schreef kikoooooo het volgende:
TS heet Hylke en woont in Friesland :')
Boer.
Van wie is die ?quote:
Oh het is gewoon een student ofzoquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:00 schreef Frankii het volgende:
Geen idee, gewoon coffee painting gegoogled.
Kwilde em eigenlijk posten metquote:
whehehe, netjesquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:24 schreef Minifan het volgende:
[ afbeelding ]
Orgineel:
[ afbeelding ]
Nog niet 3 keer gedaan ofzoquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:57 schreef Lindgren. het volgende:
Piet 'FOK!' Mondriaan.
[ afbeelding ]
In totaal maar liefst 1 keer. Waarvan slecht uitgewerkt alledrie.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:58 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nog niet 3 keer gedaan ofzo
Ik probeerde wat met het meisje van de parel, maar kan er niet echt wat grappigs van maken![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:16 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
edit: ow, ik moet het topic eens doorlezen zie ik![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:29 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Duurde even voordat ik doorhad dat je naar rechts moest scrollen
Ik was diep in mijn ziel geroerd toen ik dit hoogstaande stukje kunst zagquote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 18:25 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Ik was diep in mijn ziel geroerd toen ik dit hoogstaande stukje kunst zag
Ik moest gelijk denken aan pedo bearquote:
Bij een mens moet je het liefst binnen 4 minuten reanimeren. Bij een topic op het FOK!forum heeft het maximaal 4 maand na de laatste post nog zin om te reanimerenquote:Op woensdag 7 april 2010 23:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
anderhalve maand later een tvp plaatsen.
En anders heet het necroën, en om zo'n reden heb ik mijn eerste en enige echte serieuze note gekregen!quote:Op donderdag 8 april 2010 00:02 schreef HaJee het volgende:
[..]
Bij een mens moet je het liefst binnen 4 minuten reanimeren. Bij een topic op het FOK!forum heeft het maximaal 4 maand na de laatste post nog zin om te reanimeren
Goede reden om nieuwe te makenquote:Op woensdag 7 april 2010 23:06 schreef marcel-o het volgende:
jammer dat er n hoop plaatjes dood zijn in dit topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |