Uit een eerder topic van me, maar ik dacht, deze heeft nog wel potentiequote:Op donderdag 14 januari 2010 20:46 schreef zarGon het volgende:
Zeg, RacerDKB, waar herken ik het plaatje uit de OP van?
True, true. Ik weet het alweer.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Uit een eerder topic van me, maar ik dacht, deze heeft nog wel potentie
Beetje jammer dat ik op het moment geen photoshop heb, anders kon ik zelf nog even aan de slag
heh! heh! heh!quote:
TUP???quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:05 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
TvpTvpTvpTvpTvpTvpTvpTvp.........Tvp.........................Tvp...........TvpTvpTvpTvp.....................................................
.......................Tvp............................Tvp.........................Tvp..............Tvp............Tvp...................................................
.......................Tvp..............................Tvp.....................Tvp................TvpTvpTvpTvp...................................................
.......................Tvp..................................Tvp..............Tvp...................Tvp.....................................................................
.......................Tvp.........................................TvpTvp..........................Tvp.....................................................................
.......................................................................................................................................................................................
doe jij het dan beter als je het zo goed kan. TUP ja.quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:46 schreef Quir het volgende:
Ik wou een smiley op Monet kwakken, maar dit mislukte omdat ik hier geen fotobewerkingssoftware heb. Iemand, adopteer mijn geniale idee.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:59 schreef RacerDKB het volgende:
En eventueel versie 2.0:
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb het hiet niet meerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:59 schreef RacerDKB het volgende:
En eventueel versie 2.0:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:59 schreef RacerDKB het volgende:
En eventueel versie 2.0:
[ afbeelding ]
quote:
Fantastisch!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:36 schreef Lindgren. het volgende:
Vincent van Fokgh.
Kijk naar de accenten op z'n hoed.
[ afbeelding ]
deze is wel creatiefquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:36 schreef Lindgren. het volgende:
Vincent van Fokgh.
Kijk naar de accenten op z'n hoed.
[ afbeelding ]
quote:
ik zie het nu pasquote:
quote:
omg nu zie ik het ook!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:28 schreef bibaboerderij het volgende:
Het viel me vroeger nooit op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook! huh! dikke ilusie!quote:
quote:
Mc.Escherquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |