abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76955224
quote:
Op maandag 18 januari 2010 06:07 schreef TimKuik het volgende:
De perfecte moord is geen moord maar een vermissing.
Maar wat zou je dan het beste met het lichaam kunnen doen?
Verbranden, Begraven, In zee dumpen, in een moeras, of bij een gebouw onder constructie onder de net gestorte betonnen vloer dumpen?
Of het net zo lang overgieten met zuur dat er uiteindelijk niets meer overblijft?
pi_76958289
Je bent van plan een moord te plegen?

Wat dacht je van met een raket in een zwart gat schieten? Dan is het echt onmogelijk die informatie te achterhalen.
pi_76959134
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:30 schreef Prometheus4096 het volgende:

Wat dacht je van met een raket in een zwart gat schieten? Dan is het echt onmogelijk die informatie te achterhalen.
Eehhh ... Dat klopt niet helemaal maar ik kan het niet bewijzen

En de informatie achterhalen wie de raket afschoot ... is vrij makkelijk.
Calm down, please!
pi_76964949
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:30 schreef Prometheus4096 het volgende:

Niet echt subtiel.... dit wordt zeer zeker achterhaald!
  maandag 18 januari 2010 @ 15:31:52 #80
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_76967672
quote:
Op maandag 18 januari 2010 09:42 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Verbranden, Begraven, In zee dumpen, in een moeras, of bij een gebouw onder constructie onder de net gestorte betonnen vloer dumpen?
Of het net zo lang overgieten met zuur dat er uiteindelijk niets meer overblijft?
Zo lang je geen motief hebt lijkt het me niet zo moeilijk om een lichaam te verbergen voor iedereen. Als de opsporingsinstanties maar niet op het idee komen om jouw handelingen te traceren.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_76970227
quote:

[..]

Of een combinatie daarvan?

Ik ben geen biochemicus maar er zal ongetwijfeld een handelswijze bestaan waarmee je een menselijk lichaam praktisch kan laten verdwijnen. In beton storten lijkt mij niet zo slim. Maar een combinatie van verbranden, aan dieren voeren, chemisch behandelen, malen, nogmaals verbanden en verspreiden van het as klinkt redelijk waterdicht.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  maandag 18 januari 2010 @ 16:28:33 #82
288009 XenoMorfer
Who said that?
pi_76970719
De perfecte moord bestaat en is al gepleegd!

Uhmm.. heeft iemand meneer Hoffa gezien?
pi_76984496
De perfecte moord is zelfmoord. Dader zal nooit gepakt worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 18 januari 2010 @ 22:25:17 #84
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_76989103
Zoiets als in de film Hard Candy misschien.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_77004641
Heeft niemand de film Snatch gezien?

Je neemt het lijk mee naar een varkensstal, brand alle haren van het lijk met wat benzine, trekt alle tanden uit zn bek en voert het restant aan de varkens.
Binnen 1 uur heeft een groepje varkens een heel lijk op.

Ohja, iemand in zn slaap verstikken met helium. werkt perfect
pi_77008292
Ik denk dat je in de uitwerpselen van een varken nog wel het menselijk DNA kan ontdekken.
Maar dat is geen probleem want uitwerpselen branden doorgaans redelijk.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_77009121
Ik vond varkensgriep wel een goede poging. Net niet dodelijk genoeg, maar een aardige poging.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_77012516
Denk maar niet dat de technische recherche door de varkens stront gaat ploegen.
pi_77042851
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 18:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Atoombom. Het complete lichaam verdampt, is nooit meer een spoor van terug te vinden.
probeer maar eens een atoombom in je broekzak mee te smokkelen
Appie strikes again!!
pi_77042912
quote:

[..]

In de zee dumpen, vind je nooit meer iets van terug(nathalie holloway)
Appie strikes again!!
  maandag 25 januari 2010 @ 13:44:44 #91
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_77246500
Ik heb volgens mij ooit ergens gehoord dat de beste manier om een "perfecte moord" te plegen een "zelfmoord-scenario" is. Iemand licht verdoven (of wachten tot ze slapen) om ze dan met een touw te wurgen/door het hoofd te schieten en het op een zelfmoord laten lijken.

Ik kan me voorstellen dat iemand compleet laten verdwijnen aantrekkelijk lijkt, maar het zou mij persoonlijk praktischer lijken als het onderzoek snel word afgerond ipv voort blijft slepen.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_77482286
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 18:53 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik had iets gelezen over bevriezen , raspen en dan verbranden ofzo beetje vaag maar dan schijn je geen sporen achter te laten.
Dat is wel erg extreem. Dus een heel lichaam bevriezen en dan compleet wegraspen? Hebben we een winnaar?
  † In Memoriam † dinsdag 2 februari 2010 @ 13:54:57 #93
21636 Feestkabouter
pi_77549513
quote:
Op zondag 31 januari 2010 17:26 schreef e97073 het volgende:

[..]

Dat is wel erg extreem. Dus een heel lichaam bevriezen en dan compleet wegraspen? Hebben we een winnaar?
het verwijderen van een lichaam is slechts 1 aspect.
je moet de persoon ook nog perfect kidnappen.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 18:39:48 #94
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_77560622
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 18:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Atoombom. Het complete lichaam verdampt, is nooit meer een spoor van terug te vinden.
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  dinsdag 2 februari 2010 @ 18:41:40 #95
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_77560703
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:44 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik heb volgens mij ooit ergens gehoord dat de beste manier om een "perfecte moord" te plegen een "zelfmoord-scenario" is. Iemand licht verdoven (of wachten tot ze slapen) om ze dan met een touw te wurgen/door het hoofd te schieten en het op een zelfmoord laten lijken.

Ik kan me voorstellen dat iemand compleet laten verdwijnen aantrekkelijk lijkt, maar het zou mij persoonlijk praktischer lijken als het onderzoek snel word afgerond ipv voort blijft slepen.
daar kunnen ze zelfs achterkomen hoor. Ze gaan dan kijken of hij links of recht is, met welke hand hij dan zelfmoord heeft moeten plegen. Dak kun je nog altijd de kruitsporen nakijken, + vingerafdrukken. Dan heb je nog de getuigen, en oja ... waar haal je dat licht verdovende middeltje vandaan? Weet je wel zeker dat je niet op de camera staat van de aphoteker?
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  dinsdag 2 februari 2010 @ 18:48:33 #96
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_77561007
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:44 schreef stbabylon het volgende:
Pakje shag in een beker water doen (alleen de shag). Paar dagen laten staan. Shag eruit. Paar dagen laten indampen. En dan een paar druppels van dat stroperige goedje in de koffie van een roker.

Klaar.
Stinkt, is vies, proef je meteen en niet dodelijk met een paar druppels. Also, nicotine overdosis is zeer zeldzaam.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 18:50:12 #97
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_77561072
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:52 schreef clockcable het volgende:
Heeft niemand de film Snatch gezien?

Je neemt het lijk mee naar een varkensstal, brand alle haren van het lijk met wat benzine, trekt alle tanden uit zn bek en voert het restant aan de varkens.
Binnen 1 uur heeft een groepje varkens een heel lijk op.
Ja, want als je een lijk bij een groep varkens legt gaan ze het op zitten vreten.
pi_77582348
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 18:55 schreef beelz het volgende:
Iemand doodslaan met een leverworst, de leverworst daarna opeten.
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:49:38 #99
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_77587011
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 18:41 schreef aychelle het volgende:

[..]

daar kunnen ze zelfs achterkomen hoor. Ze gaan dan kijken of hij links of recht is, met welke hand hij dan zelfmoord heeft moeten plegen. Dak kun je nog altijd de kruitsporen nakijken, + vingerafdrukken. Dan heb je nog de getuigen, en oja ... waar haal je dat licht verdovende middeltje vandaan? Weet je wel zeker dat je niet op de camera staat van de aphoteker?
Daar valt een hoop voor te zeggen, ben zelf geen detective maar ik kan me voorstellen dat ze het druk genoeg hebben met andere zaken, dat ze een "duidelijke" zelfmoord niet als potentiele moord onderzoeken.

Is volgens mij eerder weggelegd voor bepaalde tv series.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_77587476
Met vergif kom je een heel eind.

Je kunt bijvoorbeeld iemand drie (of meer) losse componenten van een vergif toedienen die op zich onschadelijk zijn maar wanneer ze in het lichaam samenkomen dodelijk zijn. Er zijn ook zat stoffen die maanden in het bloed blijven dus je kunt het nagenoeg onmogelijk maken om het forensisch terug te rekenen.
Calm down, please!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')