Je hebt geluk dat ik jouw moeder 20 jaar geleden nog niet kende.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:58 schreef horned_reaper het volgende:
Maja.... wie wil er van te voren nu iemand vermoorden......
De perfecte moord is, wanneer je iemand om het leven weet te brengen zonder dat er sporen van moord te ontdekken zijn.... zelfs bij de Autopsie niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:58 schreef Fatty het volgende:
[..]
Mwah, als het windstil is, en je kaliber is groot genoeg, moet je vanaf een goede afstand toch een redelijk eind kunnen komen, oke, 't zal geen kilometer zijn, maar 't feit blijft het zelfde dunkt me.
de laatste uiteraard.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:01 schreef Feestkabouter het volgende:
hoe je de moord pleegt maakt in mijn ogen niet uit, zolang je ervoor zorgt dat er totaal geen link naar jou als dader te leggen is.
maar goed, dat is een beetje hoe je het interpreteert:
-is de perfecte moord een moord waarvan niet wordt vastgesteld dat er sprake is van moord?
-of is de perfecte moord een moord waarvan nooit een dader kan worden bepaald?
Precies. Ik zou helemaal gek worden: 'heb ik hier aan gedacht....is dat gedaan?' En dat 105quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:00 schreef herschi het volgende:
Perfect kan nooit. Althans niet in de ogen van de moordenaar. Die ziet namelijk niet alles, en dus ook niet of er toevallig een getuige is.
Hehe, wat een psychopaten hierquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:03 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Precies. Ik zou helemaal gek worden: 'heb ik hier aan gedacht....is dat gedaan?' En dat 105
Ik blijft er bij dat de perfecte moord, de moord is, waarbij door niemand op aarde achterhaald kan worden dat het überhaupt om een moord gaat!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:09 schreef TheThirdMark het volgende:
De perfecte moord wordt alleen al in Nederland wekelijks gepleegd. Zolang er geen dader veroordeeld wordt is de moord perfect.
Als niemand op aarde behalve de dader weet dat het om een moord gaat, hoe kunnen wij dan de perfecte moord definiëren?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:12 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik blijft er bij dat de perfecte moord, de moord is, waarbij door niemand op aarde achterhaald kan worden dat het überhaupt om een moord gaat!
Er zijn moorden die nooit worden opgelost, maar dat hoeven geen voorbedachte perfecte moorden te zijn. Waarschijnlijk niet zelfs.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:09 schreef TheThirdMark het volgende:
De perfecte moord wordt alleen al in Nederland wekelijks gepleegd. Zolang er geen dader veroordeeld wordt is de moord perfect.
Als je het vergeet?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:13 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Als niemand op aarde behalve de dader weet dat het om een moord gaat, hoe kunnen wij dan de perfecte moord definiëren?
Een patholoog kan wel op de hoogte zijn van bepaalde mogelijkheden om iemand om het leven te brengen... maar wanneer dit niet terug te vinden is in het lichaam, zal hij zich er ook bij neer moeten leggen dat er geen bewijs meer is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:13 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Als niemand op aarde behalve de dader weet dat het om een moord gaat, hoe kunnen wij dan de perfecte moord definiëren?
Blijft het een feit dat de moord perfect is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:13 schreef herschi het volgende:
[..]
Er zijn moorden die nooit worden opgelost, maar dat hoeven geen voorbedachte perfecte moorden te zijn. Waarschijnlijk niet zelfs.
alleen achteraf gezien.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:18 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Blijft het een feit dat de moord perfect is.
Eventueel, maar waarschijnlijk door onbekende/onverwachte omstandigheden, niet door de moord(plannen)zelf.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:18 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Blijft het een feit dat de moord perfect is.
Iedereen die wel eens iets gedaan heeft wat strikt gezien buiten de wet valt (quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:22 schreef Sander het volgende:
[..]
Eventueel, maar waarschijnlijk door onbekende/onverwachte omstandigheden, niet door de moord(plannen)zelf.
Ik zit wekelijks op een diagnostisch lab ! ... Daar zou ik meer dan genoeg uit de kluizen / kasten kunnen plukken!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
De perfecte moord is wel te plegen, maar zie de middelen ervoor maar eens in huis te krijgen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |