abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76886806
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 23:40 schreef summer29 het volgende:
Goed nieuws!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke allemaal hele fijne weekend!!
Graag gedaan hoor .

[arrogantiemodus] RB weet wel hoe hij met grolsche poesjes om moet gaan [/arrogantiemodus]

Dit wordt weer een druk weekend voor mij, ik moet boodschappen doen, leren, naar mijn vrienden, voetbal kijken, verjaardag van zuslief, pffff weekend is toch om uit te rusten?

Ik zie ook zojuist dat de buurman weer flink aan het klussen is,.....zit een gat van een vierkante meter in de schutting.....wat dat nou weer moet voorstellen mag Joost weten.

En uiteraard Becky en LC van harte!
pi_76888216
Windows 7 zonder problemen geinstalleerd
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_76891506
Goedkope verf gescoord! Alleen nu even geen zin om te schilderen Toch jammer..

Die Megastores vond ik altijd al wel een troosteloze bende maar het is nu wel heel erg zeg! Heel veel leegstand en opheffingsuitverkopen.. Trendhopper gaat er ook vandoor
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  zaterdag 16 januari 2010 @ 17:00:47 #229
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76894441
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 23:12 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Ja sorry, ik moest echt even mijn trein halen! En ik was ook nogal overdonderd je daar te zien
Ja, jij woont in Den Haag, ik in Gouda en we komen elkaar tegen in Rotterdam. Dat is op zich al wel bijzonder ja. Maar vond het wel lollig .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_76894537
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 09:18 schreef becky27 het volgende:
Van mij hoeft er ook geen topic per dag geopend te worden, dan raak ik het overzicht echt kwijt en vind ik er niets meer aan, helemaal niet als je dan nog commentaar krijgt omdat je alleen een tvp plaatst. Heb vaak wel meer te doen dan alleen op fok te kijken.
Ik vind het helemaal niet erg als je alleen tvp plaatst hoor , nog even en dan krijgen jullie de sleutel van jullie nieuwe huis toch? Schopt de baby al?

En gefliciteerd met je verjaardag enLovechild, jij gefeliciteerd met je zoon .
pi_76894657
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, jij woont in Den Haag, ik in Gouda en we komen elkaar tegen in Rotterdam. Dat is op zich al wel bijzonder ja. Maar vond het wel lollig .
Kent de eigenaar jullie nog? Ik heb er vorige week nog gegeten met een paar collegaatjes na een wat uit de hand gelopen vrijdagmiddagborrel (werk er in de buurt en loop er dus iedere dag langs)
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  zaterdag 16 januari 2010 @ 17:11:19 #232
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76894749
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:08 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Kent de eigenaar jullie nog? Ik heb er vorige week nog gegeten met een paar collegaatjes na een wat uit de hand gelopen vrijdagmiddagborrel (werk er in de buurt en loop er dus iedere dag langs)
Jaaa, zeker! Ik kwam rond kwart voor 3 daar langs lopen en toen zwaaide 'ie al. Even staan kletsen en toen heb ik Duvel gebeld en afgesproken om daar wat te gaan happen. Denk dat wij de enigen zijn van de Dordtselaan die daar nog wel eens komen .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_76894863
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jaaa, zeker! Ik kwam rond kwart voor 3 daar langs lopen en toen zwaaide 'ie al. Even staan kletsen en toen heb ik Duvel gebeld en afgesproken om daar wat te gaan happen. Denk dat wij de enigen zijn van de Dordtselaan die daar nog wel eens komen .
Erg lekker eten daar Ik vind niet alles even lekker (uiteraard) maar de varkensspiesjes
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  zaterdag 16 januari 2010 @ 17:17:22 #234
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76894926
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:15 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Erg lekker eten daar Ik vind niet alles even lekker (uiteraard) maar de varkensspiesjes
Ik vind de rode huiswijn echt ook erg goed. Qua eten is helaas mijn favoriet niet meer te vinden op de kaart... dat waren venusschelpjes in een pittige saus. Die waren echt to die for. Ben nu zoekende naar een nieuwe favoriet. De pittige hamburgertjes zijn ook wel erg ok .
pi_76895012
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind de rode huiswijn echt ook erg goed. Qua eten is helaas mijn favoriet niet meer te vinden op de kaart... dat waren venusschelpjes in een pittige saus. Die waren echt to die for. Ben nu zoekende naar een nieuwe favoriet. De pittige hamburgertjes zijn ook wel erg ok .
wij zaten aan de cola uit veiligheidsoverwegingen dus die wijn moet nog een keer. Die hamburgertjes zijn ook erg lekker ja! Ik vond zelfs de tonijnballetjes lekker
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76895184
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 13:31 schreef MissMSX het volgende:
Windows 7 zonder problemen geinstalleerd
Key na afloop van setup geinstalleerd of tijdens?
pi_76895303
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 12:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Graag gedaan hoor .

[arrogantiemodus] RB weet wel hoe hij met grolsche poesjes om moet gaan [/arrogantiemodus]

Dit wordt weer een druk weekend voor mij, ik moet boodschappen doen, leren, naar mijn vrienden, voetbal kijken, verjaardag van zuslief, pffff weekend is toch om uit te rusten?

Ik zie ook zojuist dat de buurman weer flink aan het klussen is,.....zit een gat van een vierkante meter in de schutting.....wat dat nou weer moet voorstellen mag Joost weten.

En uiteraard Becky en LC van harte!
Misschien weet hij dat het altijd gezellig is bij jou en kan hij een stoeltje bij die vierkante gat zetten en om een biertje vragen en meegenieten van de gezelligheid
pi_76896860
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 10:46 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Dat werkte niet goed, sommige avatars waren te groot of te klein waardoor de rasterformatie waar ik mee bezig was niet goed werkte. Ik heb wel ergens gelezen dat ik vaste maten kan opgeven aan een image, daar kan ik nog mee exprimenteren, maar de vraag is of het nuttig is? Gisteren was ik 1 uurtje bezig met de OP en het resultaat was niet bevredigend, ook omdat ik weet dat de persoon die de volgende topic start misschien mijn OP niet eens gebruik.

Ik heb weinig te doen en teveel vrije tijd, maar niet voor zinloze dingen.
[..]

Vond hem nie leuk, ik moest nog teveel werk aan doen, dingen updaten, ik en nog paar anderen stonden er niet bij, zoveel dingen konden er weer uit of werkten niet meer. Tot slot, is het de moeite waard een nieuwe OP te maken als niemand hem voortzet.

Gerwoon 1 leuk plaatje in OP vind ik wel weer voldoende
Jammer, we kunnen wel een leuke OP gebruiken
Voices tell me I'm the shit.
pi_76897072
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:24 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Jammer, we kunnen wel een leuke OP gebruiken
Eigenlijk wel, ik wil het best doen als tenminste de helft van jullie de OP wilt blijven gebruiken en als a_a meehelpt want volgens mij heeft hij als enige toegang tot de wiki?
pi_76897491
Wat een drama ... ik heb dus uiteindelijk het nieuwe modem van Ziggo geinstalleerd . Waarom moet dat nu altijd zo moeilijk gaan met Ziggo...

Overigens over die OP , het is wel makkelijk als er een kleiner formaat aan foto's in de OP kan worden gezet... ivm de pagina openen op je mobieltje.. of heeft dat geen nut .
pi_76897520
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:28 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Misschien weet hij dat het altijd gezellig is bij jou en kan hij een stoeltje bij die vierkante gat zetten en om een biertje vragen en meegenieten van de gezelligheid
Dit acht ik uiteraard ook zeer reeël , het is hier altijd een groot feest.
pi_76897702
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:45 schreef zeemonster het volgende:
Wat een drama ... ik heb dus uiteindelijk het nieuwe modem van Ziggo geinstalleerd . Waarom moet dat nu altijd zo moeilijk gaan met Ziggo...

Overigens over die OP , het is wel makkelijk als er een kleiner formaat aan foto's in de OP kan worden gezet... ivm de pagina openen op je mobieltje.. of heeft dat geen nut .
Wat lukte er niet?

Ik heb geen mening over de OP. Als er eentje is, prima, is er geen, ook leuk.
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76897944
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:45 schreef zeemonster het volgende:

ubee modem zeker?
pi_76898362
Ja het Ubee modem... Bij het activeren moet je een soort stappen plan door ... Het begint heel logisch met het invoeren van de code en wachtwoord. Dan gaat hij verder naar het volgende veld , het mijn Ziggo account, waarin hij dus steeds vastsloeg.

De jongen aan de telefoon vertelde mij dat ik het maar gewoon een aantal maal opnieuw moest proberen , dan zal hij het vast een keer doen , het was een bekend bugje . Maar hij kon hem natuurlijk ook vanaf daar activeren , dat vond ik een beter plan .

Ach hij doet het , maar het kan bij Ziggo nooit eens direct goed gaan, wachtwoord invoeren en klaar .
pi_76898518
Ja ik las er veel over op het tweakers.net, sommige mensen konden pas na 1 uur lang proberen ineens wel aktiveren.
pi_76898569
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 19:14 schreef SolidasRock het volgende:
Ja ik las er veel over op het tweakers.net, sommige mensen konden pas na 1 uur lang proberen ineens wel aktiveren.
Nou ja ik ga dus echt geen uur lang proberen of het me lukt ... ben ik echt te ongeduldig voor

Edit: en te lui ook

[ Bericht 9% gewijzigd door zeemonster op 16-01-2010 19:22:14 ]
pi_76900453
Ik verveel me
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76900827
Ik ook....

Edit: om half 9 kwam een leuk grappig film. The incredibles op sbs6

[ Bericht 79% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2010 21:44:24 ]
pi_76906745
-edit-
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_76907761
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 20:28 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ook....

Edit: om half 9 kwam een leuk grappig film. The incredibles op sbs6
Ah! Die heb ik uiteindelijk ook gekeken! Blijft een erg fijne film. Ik vind die Edna echt briljant! 'My god, you've gotten fat'
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')