quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 19:22 schreef Sinnie het volgende:Zo moeilijk is het toch niet, je speelt tegen de andere 3 mensen in de poule uit en thuis. De uitslagen post je hier en Santello schrijft het erbij.
Nova kan ook wel kijken voor een toernooi ik weet alleen niet hoe dat werkt en of het gaat werken. Kijk maar ff.
Vanavond iemand uit me poule die tegen me wilt spelen? Ik heb geen zin om uit te gaan of af te spreken dus ik blijf lekker thuis

DIT IS VOLGENS MIJN MENING, EEN GOEDE OPZET VOOR HET TOERNOOI
(op of aanmerkingen zijn altijd welkom)
Zoals ik het zie moeten er 2 competitie's gemaakt worden (één voor poule A, en één voor poule B).
Voor poule B heb ik al een begin gemaakt (als deze klaar is, word het wachtwoord verstuurt via pm), dus moet iemand uit poule A er ook één maken.
De oprichters van poule A en B (moi voor B)sturen naar de mensen in hun poule een invite (inlog gegevens/wachtwoord), en dan kunnen we beginnen als iedereen zich heeft aangemeld..
Poule A
Santello ( Santelllo )
RemcoOcelot (RStapert)
Sinnie (Sinii)
Sieps (Tukkerchamp)
Poule B
haaKon (haaKon89)
Badboynova (Dnova79)
Richbitch (otto215)
SoldMayor ( SoldMayor )
(De settings die ik heb gebruikt om poule B te maken)
Naam:----------------------BBNcupB (voor poule A word dit dan BBNcupA)
afkorting:------------------bbnb (voor poule A zou dit bbna een idee zijn)
Club:------------------------(vul in, in mijn geval Sporting cp)
Beschrijving:-------------( leeg laten)
Wachtwoord:------------(word door de oprichter verzonnen en via pm verstuurd aan ze poule genoten )
Max gebruikers:--------4
Wedstrijd:----------------2
Max. nv_%:---------------elke
Reputatie:-----------------elke
logo:------------------------4
prijs select:--------------2
Duur speelhelft:--------6 min
Na deze poule fase gaan de nummers 1 en 2 van beide poules door (door zo een opzet is het veel makkelijker om alles bij te houden door copy/paste hier in het topic te doen voor de uitslagen en standen).
1A vs 2B
1B vs 2A
( uit en thuis wedstrijden)
Deze wedstrijd uitslagen moeten handmatig gepost worden door de twee van gamers die de halve finale spelen( en gewonnen hebben).
De winnaars van halve finale wedstrijden spelen de finale(1 wedstrijd), met als eind doel de BBN-CUP januari 2010.
(De winnaar en verliezer van de finale moeten zelf de uitslag posten.)
(wat mij ook handig lijkt, is als iedereen op de site van
ea elkaar toevoeg als buddy om de uitslagen en de stats van elkaar te zien).
Hopelijk is dit een goed opzet voor het toernooi, en kunnen we snel beginnen en minder lullen en meer spelen.