Dat was meer om me be a pro te trainen, maar het lukte niet want het word er niet bij geschreven voor de accomplisments :S Kan het niet via quik match/be a pro? Volgens mij deed ik het eerst wel zoquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:18 schreef badboynova het volgende:
"ISinii played as Chelsea against The CPU 23-0 "
W47 D0 L1
wil je de beker gelijk, of na afloop pas
Je zal met je pro gewoon seizoens wedstrijden moeten spelen, en vanaf daar zal je pro beter en beter worden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:38 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat was meer om me be a pro te trainen, maar het lukte niet want het word er niet bij geschreven voor de accomplisments :S Kan het niet via quik match/be a pro? Volgens mij deed ik het eerst wel zo
Me win/loss ratio is beter dan dat het zou moeten zijn, ik win nu niet meer zo makkelijk hoor. Zo goed ben ik nog niet, ik zou mezelf hebben opgerold een aantal maanden geleden
een tukker !?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:14 schreef Sieps het volgende:
Vorig jaar ook mee gedaan. Dus ik zal nu ook wel weer meedoen
Gamertag: Tukkerchamp
Ja, moet je alleen wel de loting gaan doen, zo is het leuker. Gewoon de namen opschrijven en dan door elkaar gooien en de 1e die je pakt poule A, 2e die je pakt poule B enzovoortquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:07 schreef Santello het volgende:
Inderdaad. Beste 2 gaan door, Nummer 1 van A speelt tegen nummer 2 van B. cool?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:33 schreef Santello het volgende:
POULE A---------------------------------------P---W---D---L---GS
1. Santello ( Santelllo )--------------------0---0---0---0---0
2. RemcoOcelot (RStapert)---------------0---0---0---0---0
3. Sinnie (Sinii)-----------------------------0---0---0---0---0
4. Sieps (Tukkerchamp)------------------0---0---0---0---0
POULE B--------------------------------------P---W---D---L---GS
5. haaKon (haaKon89)-------------------0---0---0---0---0
6. Badboynova (Dnova79)--------------0---0---0---0---0
7.Richbitch (otto215)---------------------0---0---0---0---0
8.SoldMayor ( SoldMayor )--------------0---0---0---0---0
P= Played
W= Won
D= Draw
L= Lost
GS= Goals
PS: Willen jullie alle games in 1 dag afwerken, of zeggen jullie poule deadline Maandag tot Zaterdag. Knockout wel in 1 dag op Zondag dus. Je speelt trouwens 6 games in je poule.
EDIT : hmmm FOK werkt niet met spaces![]()
![]()
maar kan iedereen dan ook ?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
![]()
Het beste is om alles op 1 dag te doen, want anders wordt het weer niet af gemaakt.
Bij nader inzien gaat het denk ik niet allemaal op 1 dag lukken, als we met ze alle kunnen afspreken om het binnen een week te doen zou het ook wel moet gaan.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
![]()
Het beste is om alles op 1 dag te doen, want anders wordt het weer niet af gemaakt.
ik maak het sowieso afquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:48 schreef badboynova het volgende:
[..]
Bij nader inzien gaat het denk ik niet allemaal op 1 dag lukken, als we met ze alle kunnen afspreken om het binnen een week te doen zou het ook wel moet gaan.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:49 schreef haakon het volgende:
[..]
ik maak het sowieso afdat weet Don ook wel
1 keer, en 2 besten uit de poel nog een keer tegen elkaar, en de winnaars daarvan is de finale, toch ?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:51 schreef Sinnie het volgende:
Een week lijkt mij ook beter, maar hoeveel spelen we nou. 2x of 1x tegen elkaar?
2 X uit en thuis, want dan kan je als nog kans maken om door te gaan.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:51 schreef Sinnie het volgende:
Een week lijkt mij ook beter, maar hoeveel spelen we nou. 2x of 1x tegen elkaar?
volgens mij gewoon als de pot begint ?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:59 schreef Sieps het volgende:
[..]
Enschede present
En wanneer mogen teams gekozen worden?
Ik neem 1 sporting fc, of anders 2 glasgow rangersquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:59 schreef Sieps het volgende:
[..]
Enschede present
En wanneer mogen teams gekozen worden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |