Zoals ik het had begrepen een aantal post terug, mocht iedereen zelf een ploeg kiezen en werd dit niet voor hun gekozen.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:23 schreef Sinnie het volgende:
Toen ik tegen Remco speelde speelde ik ook twee keer met andere teams, en hij ook. 1e wedstrijd was geloof ik Barcelona - Chelsea en de 2e Man City - Spurs
Ik vind het een beetje irritant, heb wel vaker toernooitjes gedaan maar als je dan een slechte club krijgt toegewezen dan is het niet helemaal eerlijk. Ik vind dat iedereen gewoon voor zichzelf moet kiezen en als je sportief bent dan kies je een club in dezelfde categorie
Denk het niet, misschien na 11en wel. Morgen kan ik 's middags wel.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:13 schreef Sinnie het volgende:
Tukkerchamp zou je vanavond kunnen spelen?
Ik moet morgen de hele dag werken dus ik heb liever dan vanavond, 11 uur maaktn ietu it ik kan wat later beginnen morgenquote:Op zondag 17 januari 2010 21:26 schreef Sieps het volgende:
[..]
Denk het niet, misschien na 11en wel. Morgen kan ik 's middags wel.
Ik kan niets belovenquote:Op zondag 17 januari 2010 21:34 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik moet morgen de hele dag werken dus ik heb liever dan vanavond, 11 uur maaktn ietu it ik kan wat later beginnen morgen
idd,quote:Op zondag 17 januari 2010 18:00 schreef badboynova het volgende:
in me vorige post staat de huidige stand.
HaaKon nu moeten wij nog, en daarna afwachten wat de andere twee gaan doen.
Richbitch wil je misschien een nieuwe code maken zoals in je vorige post (weet zelf niet hoe dat moet).
Kun je nu?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:01 schreef SoldMayor het volgende:
Wat is nou de stand in poule B?
en ik moet nog tegen Richbitch
Ja ik kom nu onlinequote:Op maandag 18 januari 2010 16:05 schreef richbitch het volgende:
Poule B
1 SoldMayor-------P 4-- W 2--- D 1-- L 1-- 7 pnt
2 Otto215-----------P 2-- W 2--- D 0 -- L 0-- 6 pnt
3 Dnova79----------P 4 --W 1 ---D 0 -- L 2-- 3 pnt
4 HaaKon-----------P 2-- W 0 ---D 1 -- L 1 -- 1 pnt
Diti is de huidge stand
Jammer:quote:Op maandag 18 januari 2010 16:45 schreef SoldMayor het volgende:
Gast je bent R.Madrid
en die rode kaart sloeg echt helemaal nergens op![]()
heb net uitgezet
gefeliciteerd
nu ?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:18 schreef richbitch het volgende:
[..]
hehe sorry.
Vanavond? zeg maar een tijd!
Nope, morgen in me middag?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:50 schreef Santello het volgende:
Sieps kan je vanaaf? En remco onze 2e match nog!
hihihihi je moet niet happen met je spelers alleen dekken, en ook niet met twee man jagen als je nog maar 5 man achter hebt staan en ik in de aanval benquote:Op maandag 18 januari 2010 19:34 schreef haakon het volgende:
wat een verschrikkelijke kenkergoals maak jij zeg, niet leuk meer
nee zo bedoel ik het niet, die eigen goal bijvoorbeeld.. WAT DE FUCK !quote:Op maandag 18 januari 2010 19:35 schreef richbitch het volgende:
[..]
hihihihi je moet niet happen met je spelers alleen dekken, en ook niet met twee man jagen als je nog maar 5 man achter hebt staan en ik in de aanval ben
nog keer dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:36 schreef haakon het volgende:
[..]
nee zo bedoel ik het niet, die eigen goal bijvoorbeeld.. WAT DE FUCK !
en ook zo'n goal, kon de keeper nog 5 koppen koffie drinken voordat ie em pakt, en gaat ie er nog niet heen.
ballen die je met veel mazzel meekrijgt enzo. bah
Beetje sneu ook om met 5 ster team tegen 4,5 te spelenquote:Op maandag 18 januari 2010 19:40 schreef haakon het volgende:
5sterrenteams tegen mindere is niet leuk
mag ik Roma nog wisselen ?
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:45 schreef Sinnie het volgende:
Ik zal hoogstwaarschijnlijk niet als 1e eindigen in mijn poule en zelfs een 2e plek kan nog te betwijfelen zijn. Maar als ik 2e word zou Otto wel hebben gewild dat ie geen 1e werd
Inderdaad, Sinni heeft ongelovelijk goeie resultaten in ranked games en toch maar 11 punten gehaaldquote:Op maandag 18 januari 2010 22:39 schreef badboynova het volgende:
Poule A is de poule des doods, zo als het in de volks mond word gezegd.
maar goed dat ik in poule B zit.
Jup, ik snap het ook niet echt. Ranked loop ik over iedereen heen maar unranked gaath et niet. Tegen Santello een 2-0 voorsprong uit hande gegeven en tegen jou. Tegen jou was helemaal zuur, als ik het gewoon op winst had gehouden was ik al door geweest.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:42 schreef Sieps het volgende:
[..]
Inderdaad, Sinni heeft ongelovelijk goeie resultaten in ranked games en toch maar 11 punten gehaald![]()
Wordt nog lastig om Santello te verslaan om door te kunnen
ik voeg jou ff toe op livequote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:09 schreef Santello het volgende:
1. Sinnie (Sinii)------------------------6---3---2---1--- +7--- 11
2. Santello ( Santelllo )----------------4---3---1---0---+7---- 10
3. Sieps (Tukkerchamp)-------------------3---1---1---1---0---- 4
4. RemcoOcelot (RStapert)----------------5---0---0---5--- -14--- 0
Waarom? Dan was Siem 1e en dan was jij 3equote:
Omdat hij me helemaal van de mat af speeldequote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:42 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Waarom? Dan was Siem 1e en dan was jij 3e![]()
Poule B is dus klaar, nog een wedstrijdje voor eer tussen SIem en Remco maar degene die door staan zijn vast.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:09 schreef Sinnie het volgende:
Achja, shit and badluck happens.
Ik neem aan dat de nummer 2 tegen de nummer 1 van poule A moet en nummer 1 van B tegen nummer 2 van Poule A?
indeed, maar hij reageert niet op mijn bericht op fok, hopelijk kan hij vanavond, want morgenavond heb ik een voetvolleytoernooiquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Afwachten wat nova gaat doen, als hij 2x weet te winnen gaat hij namelijk door![]()
Bestaan diequote:Op woensdag 20 januari 2010 12:00 schreef haakon het volgende:
[..]
indeed, maar hij reageert niet op mijn bericht op fok, hopelijk kan hij vanavond, want morgenavond heb ik een voetvolleytoernooi
was er hier in de buurt 1 georganiseerd !quote:
cool, doen wequote:Op woensdag 20 januari 2010 19:22 schreef badboynova het volgende:
HaaKon rond een uur of 9 kan ik ballen tegen je
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:54 schreef badboynova het volgende:
Dnova79 Sporting CP 2 - 1 Roma HaaKon89
Dnova79 Sporting CP 1 - 2 Roma HaaKon89
Eindstand
Poule B
1 Otto215-----------P 6-- W 6--- D 0 -- L 0-- 18 pnt
2 SoldMayor-------P 6-- W 2--- D 1-- L 3-- 7 pnt
3 Dnova79----------P 6 --W 1 ---D 0 -- L 2-- 6 pnt
4 HaaKon-----------P 6-- W 0 ---D 1 -- L 3 -- 4 pnt
Of gewoon net zoals in CL?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:00 schreef Santello het volgende:
Vergeten erbij te zeggen: Best of 3, win je 2x ga je door of 1 x ?
dacht ik later ook aan idd.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:57 schreef Sieps het volgende:
[..]
Dat kan niet, als beide wedstrijden 2-1 worden kun je niet verlengen.
Doen wequote:Op donderdag 21 januari 2010 16:21 schreef richbitch het volgende:
[..]
dacht ik later ook aan idd.
Ik stel deze twee mogelijkheden voor:
- Best of 3.
- CL regels (wel zonder uitgoals) en evt. een beslissingswedstrijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |