nu ?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:18 schreef richbitch het volgende:
[..]
hehe sorry.
Vanavond? zeg maar een tijd!
Nope, morgen in me middag?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:50 schreef Santello het volgende:
Sieps kan je vanaaf? En remco onze 2e match nog!
hihihihi je moet niet happen met je spelers alleen dekken, en ook niet met twee man jagen als je nog maar 5 man achter hebt staan en ik in de aanval benquote:Op maandag 18 januari 2010 19:34 schreef haakon het volgende:
wat een verschrikkelijke kenkergoals maak jij zeg, niet leuk meer
nee zo bedoel ik het niet, die eigen goal bijvoorbeeld.. WAT DE FUCK !quote:Op maandag 18 januari 2010 19:35 schreef richbitch het volgende:
[..]
hihihihi je moet niet happen met je spelers alleen dekken, en ook niet met twee man jagen als je nog maar 5 man achter hebt staan en ik in de aanval ben
nog keer dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:36 schreef haakon het volgende:
[..]
nee zo bedoel ik het niet, die eigen goal bijvoorbeeld.. WAT DE FUCK !
en ook zo'n goal, kon de keeper nog 5 koppen koffie drinken voordat ie em pakt, en gaat ie er nog niet heen.
ballen die je met veel mazzel meekrijgt enzo. bah
Beetje sneu ook om met 5 ster team tegen 4,5 te spelenquote:Op maandag 18 januari 2010 19:40 schreef haakon het volgende:
5sterrenteams tegen mindere is niet leuk
mag ik Roma nog wisselen ?
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:45 schreef Sinnie het volgende:
Ik zal hoogstwaarschijnlijk niet als 1e eindigen in mijn poule en zelfs een 2e plek kan nog te betwijfelen zijn. Maar als ik 2e word zou Otto wel hebben gewild dat ie geen 1e werd
Inderdaad, Sinni heeft ongelovelijk goeie resultaten in ranked games en toch maar 11 punten gehaaldquote:Op maandag 18 januari 2010 22:39 schreef badboynova het volgende:
Poule A is de poule des doods, zo als het in de volks mond word gezegd.
maar goed dat ik in poule B zit.
Jup, ik snap het ook niet echt. Ranked loop ik over iedereen heen maar unranked gaath et niet. Tegen Santello een 2-0 voorsprong uit hande gegeven en tegen jou. Tegen jou was helemaal zuur, als ik het gewoon op winst had gehouden was ik al door geweest.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:42 schreef Sieps het volgende:
[..]
Inderdaad, Sinni heeft ongelovelijk goeie resultaten in ranked games en toch maar 11 punten gehaald![]()
Wordt nog lastig om Santello te verslaan om door te kunnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |