Na alle gebeurtenissen in het verleden. Kan ik dat wel begrijpen. (al weet ik maar een heel piepklein deel denk ik)quote:
Okay. Ik weet er toch te weinig van.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:43 schreef Rucebo het volgende:
Zolang maar duidelijk is dat PSV dit jaar de titel pakt.
Sparta Kampioen!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:43 schreef Rucebo het volgende:
Zolang maar duidelijk is dat PSV elk jaar de titel pakt.
PSV en Twente moeten het uitvechten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:43 schreef Rucebo het volgende:
Neh.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:43 schreef Rucebo het volgende:
Neleos is een Tukker.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:56 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ajax wordt het zeker niet in ieder geval.
Wel als ze hun supporters wekelijks trakteren op een patatje Jolliesaus...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:56 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ajax wordt het zeker niet in ieder geval.
Mij maakt het niet uit wie de landstitel pakt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:59 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wat zullen we zeggen. 5 euro? Niet te gek maken...
Dat PSV dit jaar niet de titel wint dus.
Ja, klopt. Het gaat erg spannend worden. Maar als Twente die Jack Wilshere weet te strikken vergroot het wel de kansen. Maar we zullen 't wel zien...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit wie de landstitel pakt.
Boeren of Tukkers, ze geven elkaar niets weg. Het gaat nog lang duren...
Dat zou wel een goede aanwinst zijn, Kahlenberg trouwens ook. Maar we zullen zienquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:06 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, klopt. Het gaat erg spannend worden. Maar als Twente die Jack Wilshere weet te strikken vergroot het wel de kansen. Maar we zullen 't wel zien...
pot, ketel --> OUDquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:28 schreef iamredleader het volgende:
* waant zich even in VBL
Ownee, dit is de AKQSC. Voetballen doen jullie maar lekker buiten
Ik weet het wel:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:51 schreef MadMaster het volgende:
Tsja, wat moet ik daar nu op zeggen...
Moppiequote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:38 schreef iamredleader het volgende:
En om het helemaal goed te maken:
[ afbeelding ]
groetjes van Jair
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |