En die beide woorden goed kunnen schrijven.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:03 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Daarom moeten alleen mensen neuqen die een rubix kunnen oplossen.
Die heerlijke grammatica fout ook in die titelquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:34 schreef Apostrof het volgende:
Ik heb zojuist een gouden bron gevonden:
http://nektasjeee.hyves.nl/
Vergeet niet deze mooie ballade te luisteren terwijl u geniet.
die clip is zoals altijd tenenkrommend maar de muziek zelf is niet zo slecht als ik gewend ben van nederhopquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:34 schreef Apostrof het volgende:
Ik heb zojuist een gouden bron gevonden:
http://nektasjeee.hyves.nl/
Vergeet niet deze mooie ballade te luisteren terwijl u geniet.
Mooie paintquote:
ja he dat vond ik ook al:pquote:
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:51 schreef Sneeuwwit het volgende:
[..]
Wtf, die ken ik
Dat gozertje hangt altijd rond bij het station in Waddinxveen
Sorry, maar ik moet het toch vragen, maar zijn die nou echt/serieus?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:50 schreef chiren het volgende:
EPIC
[ afbeelding ]
Heerlijk die zelfbruinerpics
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:28 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:28 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O-M-G, wat zonde! 't Ziet eruit als een hartstikke pittig, leuk en schattig meisje. Waarom laat zij zichzelf in godsnaam bevruchten door zo'n wannabe mislukte gangster? Waar gaat het toch heen met deze wereld.quote:
Omdat het geen leuk schattig meisje is, maar een zwakzinnige hoer.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:04 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
O-M-G, wat zonde! 't Ziet eruit als een hartstikke pittig, leuk en schattig meisje. Waarom laat zij zichzelf in godsnaam bevruchten door zo'n wannabe mislukte gangster? Waar gaat het toch heen met deze wereld.
Nou wat ziet ze er schattig uit.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:04 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
O-M-G, wat zonde! 't Ziet eruit als een hartstikke pittig, leuk en schattig meisje. Waarom laat zij zichzelf in godsnaam bevruchten door zo'n wannabe mislukte gangster? Waar gaat het toch heen met deze wereld.
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:04 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
quote:without you i can't survived.
Welke uitdrukking?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:24 schreef Dibble het volgende:
http://www.sugababes.nl/!angel-/fotos
check dit wijf. Elke foto dezelfde fuckin gezichts uitdrukking
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:24 schreef Dibble het volgende:
http://www.sugababes.nl/!angel-/fotos
check dit wijf. Elke foto dezelfde fuckin gezichts uitdrukking
quote:[Als ik zo leuk ben, Waarom bel je me dan niet?.. Als ik zo lief ben, Waarom doe je me dan pijn?.. Als ik zo lekker ben,Waarom word ik dan niet naast je wakker?.. Als je me zo mist.. Waarom ben je dan niet hier?.. Als ik zo geweldig ben, Ach... laat ook maar... zo Belangrijk ben ik dus blijkbaar toch niet ..
Geniaal. Daarmee is deze reeks immers begonnen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:05 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
deze lui zijn pas stoer![]()
[ afbeelding ]
en ze zijn volgens mij 14 ofzo
[ afbeelding ]
Jwz Wie de Baas is .
[ afbeelding ]
zelfs deze stoere jongens moeten wel eens huilen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zit er klittenband in de petjes ofzo?
[ afbeelding ]
Recatie+ Restecp![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NICK (313)
15 jun, 18:07
lach mij nie uit of ik je krijgt pampa's.
reactie + respect? ik heb ook superdudes please kudos je krijgt ze terug, ik 10 jij 10 terug
[ afbeelding ]
Gevaarlijke boy je weet tog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot zo ver de nike petjes hyve
Aan de omgeving van de foto en het meisje zelf te zien is het een doorsnee burgerlijk Hollands meisje. Haar moeder heeft een bril en kort, vlot kapsel, leest de Libelle en drinkt thee met vriendinnen. Haar vader is ambtenaar of heeft een standaard kantoorbaan, rijdt een Volkswagen of Ford stationwagon en elke zomer gaan ze met de caravan naar Zuid Frankrijk.quote:
VMBO'ersquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:05 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
deze lui zijn pas stoer![]()
[ afbeelding ]
en ze zijn volgens mij 14 ofzo
[ afbeelding ]
Jwz Wie de Baas is .
[ afbeelding ]
zelfs deze stoere jongens moeten wel eens huilen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zit er klittenband in de petjes ofzo?
[ afbeelding ]
Recatie+ Restecp![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NICK (313)
15 jun, 18:07
lach mij nie uit of ik je krijgt pampa's.
reactie + respect? ik heb ook superdudes please kudos je krijgt ze terug, ik 10 jij 10 terug
[ afbeelding ]
Gevaarlijke boy je weet tog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot zo ver de nike petjes hyve
quote:Morgen een kanker toets , dus maar ff leren main , dan douchen als je me nodig hebt je weet het connect me! Rustig(L) kankeerrrrkoud!:$:(
quote:2 maanden geleden huis uitgezet door van die jupiterhomo's omdat wie niet wouden neuken? fack it we ballen ons toch al dood aan andere boys
Kunnen ze make-up uitwisselen.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:23 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom die sletjes op deze supergays vallen
Alweer lovaboy's typetjesquote:Op zondag 7 februari 2010 19:52 schreef kaasindekoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
J,oyce & L,inda jeweetog
quote:
WHAHAHHA Die ken ik !quote:Op zondag 7 februari 2010 19:52 schreef kaasindekoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
J,oyce & L,inda jeweetog
Dat is een piercingquote:
O myn godquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 06:13 schreef Together__ het volgende:
Ook is ze 3 keer 'getikt' (Hyve term...) op haar Hyves:
'JeffreyMelanie' ramt een cactus in je vagina Priscilla
'JeffreyMelanie' gooit benzine over je tieten en steek ze in brand Priscilla
'JeffreyMelanie' zegt hee swaa :p en bitchslap jou Priscilla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |