Verpaupering van de jeugd, het begint steeds en steeds erger te worden. Zelfs een goede maat van me is meegegaan met deze nieuwe 'trend' ...
Een aardig persoon, luisterde altijd naar zijn moeder, ging netjes naar school. Toen ontmoette hij nieuwe vrienden, en die vrienden hadden een beetje dat 'stoere mooiboy' gedrag (of hoe ze dat ook noemen).
Sindsdien is ie zichzelf niet meer, hij heeft z'n hyves vol verpaupert met foto's waar hij zijn petje scheef heeft staan en foto's waar die zichzelf 'JEWEETTOCH' benaamd

.
Wat ik vooral erg is, waar ik zelf helemaal kapot van ben. Is dat een mooi lief meisje van mijn school, had het altijd goed thuis, altijd een leuke lach op haar gezicht. Toen ging ze meelopen met wijfen die rookte en alleen maar over vriendjes praten. Ze ging toen ook roken en ging zich als een slet kleden, liep achter de lovaboy's net als die andere wijfen aan. Een jaartje later, die 2 sletjes waar ze mee omging komen niet meer op school omdat ze zichzelf hebben bezwangerd door een of andere vieze kerel.. De andere is vanaf haar 14e ontmaagd en heeft het in totaal met 15 mannen gedaan. Ook van haar zie je geen spoor meer op school. Dat meisje dat meeliep staat nou elke pauze alleen buiten, ze ziet er slecht uit. Bijna al haar goede vrienden hebben haar laten zitten omdat ze meeliep met die wijfen. En soms ziet het eruit dat ze gewoon een goed persoon nodig heeft waarmee ze kan praten, kletsen en dergelijks. Ze had ook Hyves waar haar reputatie als een hoer was, maar ze heeft haar Hyves heel verstandig verwijderd

.
Ik zal met haar best vrienden willen wezen

. Maar als ze me heeft uitgescholden als 'kankernerd' een jaartje geleden omdat ik het altijd over computers had, voel ik me niet echt op me gemak met haar.
Deze foto's zijn lachwekkend ja, maar aan de andere kant walg je ervan en is het ook erg treurig..