Omdat het geen leuk schattig meisje is, maar een zwakzinnige hoer.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:04 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
O-M-G, wat zonde! 't Ziet eruit als een hartstikke pittig, leuk en schattig meisje. Waarom laat zij zichzelf in godsnaam bevruchten door zo'n wannabe mislukte gangster? Waar gaat het toch heen met deze wereld.

Nou wat ziet ze er schattig uit.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:04 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
O-M-G, wat zonde! 't Ziet eruit als een hartstikke pittig, leuk en schattig meisje. Waarom laat zij zichzelf in godsnaam bevruchten door zo'n wannabe mislukte gangster? Waar gaat het toch heen met deze wereld.

quote:Op maandag 25 januari 2010 23:04 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]

quote:without you i can't survived.

__^
   __^ 

Welke uitdrukking?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:24 schreef Dibble het volgende:
http://www.sugababes.nl/!angel-/fotos
check dit wijf. Elke foto dezelfde fuckin gezichts uitdrukking

quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:24 schreef Dibble het volgende:
http://www.sugababes.nl/!angel-/fotos
check dit wijf. Elke foto dezelfde fuckin gezichts uitdrukking
quote:[Als ik zo leuk ben, Waarom bel je me dan niet?.. Als ik zo lief ben, Waarom doe je me dan pijn?.. Als ik zo lekker ben,Waarom word ik dan niet naast je wakker?.. Als je me zo mist.. Waarom ben je dan niet hier?.. Als ik zo geweldig ben, Ach... laat ook maar... zo Belangrijk ben ik dus blijkbaar toch niet ..
 __11!!!1
 __11!!!1

Geniaal. Daarmee is deze reeks immers begonnen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:05 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
deze lui zijn pas stoer
[ afbeelding ]
en ze zijn volgens mij 14 ofzo
[ afbeelding ]
Jwz Wie de Baas is .
[ afbeelding ]
zelfs deze stoere jongens moeten wel eens huilen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zit er klittenband in de petjes ofzo?
[ afbeelding ]
Recatie+ Restecp
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NICK (313)
15 jun, 18:07
lach mij nie uit of ik je krijgt pampa's.
reactie + respect? ik heb ook superdudes please kudos je krijgt ze terug, ik 10 jij 10 terug
[ afbeelding ]
Gevaarlijke boy je weet tog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot zo ver de nike petjes hyve
 Laatst zag ik zo'n gast en het petje waaide van zn hoofd af en hoe
 Laatst zag ik zo'n gast en het petje waaide van zn hoofd af en hoe  

Dan heb je toch wel het idee dat je werk voor niks is, denk ik.
  Dan heb je toch wel het idee dat je werk voor niks is, denk ik.

Aan de omgeving van de foto en het meisje zelf te zien is het een doorsnee burgerlijk Hollands meisje. Haar moeder heeft een bril en kort, vlot kapsel, leest de Libelle en drinkt thee met vriendinnen. Haar vader is ambtenaar of heeft een standaard kantoorbaan, rijdt een Volkswagen of Ford stationwagon en elke zomer gaan ze met de caravan naar Zuid Frankrijk.quote:
 . Haar ouders zullen vast trots op haar zijn
 . Haar ouders zullen vast trots op haar zijn  .
 .

VMBO'ersquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:05 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
deze lui zijn pas stoer
[ afbeelding ]
en ze zijn volgens mij 14 ofzo
[ afbeelding ]
Jwz Wie de Baas is .
[ afbeelding ]
zelfs deze stoere jongens moeten wel eens huilen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zit er klittenband in de petjes ofzo?
[ afbeelding ]
Recatie+ Restecp
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NICK (313)
15 jun, 18:07
lach mij nie uit of ik je krijgt pampa's.
reactie + respect? ik heb ook superdudes please kudos je krijgt ze terug, ik 10 jij 10 terug
[ afbeelding ]
Gevaarlijke boy je weet tog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot zo ver de nike petjes hyve

quote:Morgen een kanker toets , dus maar ff leren main , dan douchen als je me nodig hebt je weet het connect me! Rustig(L) kankeerrrrkoud!:$:(
quote:2 maanden geleden huis uitgezet door van die jupiterhomo's omdat wie niet wouden neuken? fack it we ballen ons toch al dood aan andere boys

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |