daar doe ik niet aanquote:
Kleine potjes nemen...met die 500 gram potten vliegt hij niet ver....of we moeten Hercules Nappie hebbenquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:58 schreef Morretje het volgende:
[..]
Moet Zwabje Nappie maar naar z'n eten en drinken vervoeren, want zo'n klein parkietje met een tube houtlijm aan z'n pootjes vliegt niet (ver) denk ik..
modjes doen mij neitsquote:
Oke, met jou maak ik een uitzondering.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
Inhaken
Zeg, dat was binnen de minuutquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:09 schreef trovey het volgende:
Duurde even Fiets...waren je nagels nog niet droog![]()
[..]
Kleine potjes nemen...met die 500 gram potten vliegt hij niet ver....of we moeten Hercules Nappie hebben
Maar dan heeft ie maar een heul klein vriendinnetje..quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:09 schreef trovey het volgende:
Duurde even Fiets...waren je nagels nog niet droog![]()
[..]
Kleine potjes nemen...met die 500 gram potten vliegt hij niet ver....of we moeten Hercules Nappie hebben
zelfs de mods doen er niets meer aan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daar doet de helft niet aan in de PUB
Yvonne dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
modjes doen mij neits
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zeg, dat was binnen de minuut
die kan mij niets maken!quote:
We zitten hier dan ook niet in PUB.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
try to stop mequote:Op donderdag 14 januari 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
Fiets krijgt dus niet meer de lapo, dat moge duidelijk zijn
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Luie boel daaro zeg!quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zelfs de mods doen er niets meer aan.
dan wacht je maar even, moesten ze vroeger ook. Toen ze nog via de post moesten slowchatten!quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Kan veel sneller...zeker zonder OP...zat ik maar te wachten met mijn post
Inhaken is dom.....zodra dat iemand probeert krijgt hij/zij van mij "de blik"quote:
oh nee?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:12 schreef Morretje het volgende:
[..]
[..]
Luie boel daaro zeg!
Maar je bent niet in PUB!
Habits die hard.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:12 schreef Morretje het volgende:
[..]
[..]
Luie boel daaro zeg!
Maar je bent niet in PUB!
Overtuigendquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
We zitten hier dan ook niet in PUB.
Dit is een reuze volwassen geheel.
Erhm...
Heul wel, hadden jullie niet een heul volwassen gesprek gisteravond. Voor de invasie dan, dat wel..quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
We zitten hier dan ook niet in PUB.
Dit is een reuze volwassen geheel.
Erhm...
Werkt dat? Van je katjes afgekeken?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Inhaken is dom.....zodra dat iemand probeert krijgt hij/zij van mij "de blik"
Hij is zelf ook klein...het moet wel passen allemaalquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:10 schreef Morretje het volgende:
[..]
Maar dan heeft ie maar een heul klein vriendinnetje..
never gonna give you uppppquote:
Jaaaaja, geduld. Is er nog een minimum?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
Kjoetbaaaai waar blijft mn trainingsschema
Oef, er past meer dan zij denken dan... Heb d'r wel eens nare plaatjes van gezien.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Hij is zelf ook klein...het moet wel passen allemaal...die grote reuen hier kijken ook altijd beteuterd als ze mijn chi's wel lekker vinden ruiken...past niet
zie je ze denken
Werkt uitstekend....ik heb een hele goede "de blik" krijg je kippevel van....nee dan haakt er niemand meer in...net zoals de polonaisequote:Op donderdag 14 januari 2010 15:14 schreef Morretje het volgende:
[..]
Werkt dat? Van je katjes afgekeken?
Daar past deze SC veel beter.quote:
De officiële lapo he mop, post 304 telt nietquote:
Echt?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Hij is zelf ook klein...het moet wel passen allemaal...die grote reuen hier kijken ook altijd beteuterd als ze mijn chi's wel lekker vinden ruiken...past niet
zie je ze denken
en je denkt dat dat helpt?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
De officiële lapo he mop, post 304 telt niet
We gaan d'r een paar huntertjes op zetten
Wat jij wilquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaaja, geduld. Is er nog een minimum?
Geef je even een gil als ie er eindelijk eens iets van bakt?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaaja, geduld. Is er nog een minimum?
3 en 80 kg is toch wel iets teveel verschil ...en trouwens beide dames zijn "geholpen"dus verder dan wat snuffelen komen de heren niet....dan kunnen ze een snauw krijgenquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:16 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oef, er past meer dan zij denken dan... Heb d'r wel eens nare plaatjes van gezien.
Yupquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en je denkt dat dat helpt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |