Dat mag je zeggenquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:45 schreef FunkyHomosapien het volgende:
maar pixie, ik vind wel dat de make-up wat overdone is.
Al deed je dat wel. Lekker belangrijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:47 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Dat mag je zeggen![]()
Kijk als iemand het net zo zegt als jou heb ik daar ook geen probleem mee , maar om gelijk zo te haten en foto's er bij te halen__!
Maar ik moet zeggen dat die foto een jaar oud is en allang niet zoveel make up met op me porem draag
ik zie een mental image met jou en pixie op een bed, hmmmmquote:
Dat die 2nutz je een keer gevraagd heeft dat die zo gefrustreerd op je reageren dat die je leuk vond en je niet wouquote:
eigenlijk ben ik gewoon gefrustreerd omdat ik nooit die geile lesbo's kan krijgen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:47 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Dat mag je zeggen![]()
Kijk als iemand het net zo zegt als jou heb ik daar ook geen probleem mee , maar om gelijk zo te haten en foto's er bij te halen__!
Maar ik moet zeggen dat die foto een jaar oud is en allang niet zoveel make up met op me porem draag
Ieuw ieuw ieuw ieuw!quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:47 schreef wise het volgende:
[..]
ik zie een mental image met jou en pixie op een bed, hmmmm
Dan is het goedquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Ieuw ieuw ieuw ieuw!
En nee dat heeft niets met maken met Pixie.
Kerel, als je nu serieus bent.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:48 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat die 2nutz je een keer gevraagd heeft dat die zo gefrustreerd op je reageren dat die je leuk vond en je niet wou![]()
![]()
Want je bent heel knap![]()
En dat hij spuuglelijk is![]()
En stiekem jaloers is
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 14 januari 2010 16:48 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik gewoon gefrustreerd omdat ik nooit die geile lesbo's kan krijgen.
Ik vind het ook iets te maar ja dat moet je zelf tog weten dat andere problemen ermee hebben is hun probleem je moet toch weten wat je draagtquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:47 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Dat mag je zeggen![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:47 schreef wise het volgende:
[..]
ik zie een mental image met jou en pixie op een bed, hmmmm
Mannen zijn overigens al homo als ze alleen maar aan zoenen denken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:04 schreef Thomas B. het volgende:
Klopt. Vandaar het befcriterium. Je bent pas bi als je beft.
Oh, jongen, je moest eens wetenquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:50 schreef donthate het volgende:
der zijn ook vast genoeg mensen die commentaar op mij hebben
hahaquote:
gelieve wel ja.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:52 schreef donthate het volgende:
[..]
Wat is je probleem? moet ik met iedereen mee gaan lopen
Dat weet ik ook wel maar ik heb iets anders als die fokkers hier het intreseerd me geen reetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd leuk van die groepsleden die zichzelf buiten de groep plaatsenquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:53 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel maar ik heb iets anders als die fokkers hier het intreseerd me geen reet![]()
Bekkende breezersquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:29 schreef Pixie. het volgende:
Vooral die breezers die met hun vriendinnetje lopen te bekken
ik heb ze liever aan mijn penis.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:06 schreef Opperkwal het volgende:
Stop. Laat ze in de waan dat ze bi zijn. Dit is lekker. Dankje.
Als ze bi zijn doen ze dat ook hoor!quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:07 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik heb ze liever aan mijn penis.
Maar word je er niet stiekem een beetje opgewonden van dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:29 schreef Pixie. het volgende:
En om toch maar ontopic te gaan
Ben ik het eennschhh met de klacht![]()
Vooral die breezers die met hun vriendinnetje lopen te bekken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |