quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:03 schreef donthate het volgende:
ik vind pixie mooi en hou van pixie
Agh het zal me aan me reet roestenquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:08 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja moet toch even positief doen na al die negatieve reacties
Newsflash?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:10 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Maar ik heb gewoon wenkbrauwen hoor
das wel te hopenquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:10 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Agh het zal me aan me reet roesten
Maar ik heb gewoon wenkbrauwen hoor
Hoi.quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:18 schreef Pixie. het volgende:
Goh wat leuk dat dit hele topic nu om over mij gaat zeg
Ja want stel je voor als iemand per ongeluk een typfoutje maaktquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ik heb gelijk een stuk minder respect voor jou.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ik heb gelijk een stuk minder respect voor jou.
DAN MOETTIE KAPOT!!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:20 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ja want stel je voor als iemand per ongeluk een typfoutje maakt
Hoho, je hebt mij niet horen zeggen dat je dood moet he.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:23 schreef donthate het volgende:
[..]
Dan moet ik dus duizend keer per dag alleen op fok al dood
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:25 schreef Opkloter het volgende:
EENSCH met de klacht, het is net zo'n aandachtsgedrag als 'vegetarier' zijn. Dat hebben ook bijna alle smatjes op een bepaalde leeftijd![]()
Ik geloof dat dat hier op fok ook voor de meeste bi/lesbie geld, is meer atentionwhore gedrag.
In mijn vriendenkring (die vrij groot is) zit maar 1 lesbie, en hier lijken ze dat allemaal.
maarja boeien, lesbies zijn vaak mannelijk, en mannelijke vrouwen zijn
Haha je zoekt nu een faal bij mij om pixie te laten weten dat je aan haar zijde staat?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:21 schreef donthate het volgende:
[..]
IK heb WEINIG Geen respect meer voor jou nu
WORD! PIMPIN!!quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha je zoekt nu een faal bij mij om pixie te laten weten dat je aan haar zijde staat?
HOMO!
immers hetero + lesbi = homo.
Gast? je vraagt dit aan mij terwijl je het antwoord wel weet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:31 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha![]()
En nee ik lach niet omdat het grappig waseen grotere fail als deze kan je je zelf niet geven
![]()
waarom moet ik aan haar kant staan ken er niet eens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |