Mijne ookquote:
FiPo is gegrond.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:04 schreef Thomas B. het volgende:
Klopt. Vandaar het befcriterium. Je bent pas bi als je beft.
Ik snap het probleem ook niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het zijn gewoon sletten die het met iedereen willen doen.
Ware het niet in je eigen bed is en ze met elkaar zoenen terwijl ze jouw geslacht strelen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:10 schreef Ensaf het volgende:
Ik vind het toch een beetje een afknapper als ik een meid met een andere meid zie zoenen. Staat zo sletterig.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:10 schreef Ensaf het volgende:
Ik vind het toch een beetje een afknapper als ik een meid met een andere meid zie zoenen. Staat zo sletterig.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:12 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi
Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie
Dus het wordt tijd dat elke griet beseft:
Je bent niet bi als je ook niet beft!
OP
maar pixie is best wel een schilderij.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Pixie is tenminste een echte lesbi
ik ookquote:
picsquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
maar pixie is best wel een schilderij.
Mannen die er op geilen das nog ergerquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:15 schreef Ataraxy het volgende:
Meiden die geen vent kunnen krijgen en daardoor denken dat ze lesbo zijn, dat is pas triest.
Een verfporum?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Dan zijn ze al meer bi dan praktisch elke man.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:03 schreef Smart_ass het volgende:
Waarschijnlijk omdat ze erachter zijn gekomen dat ze bepaalde meisjes wel aantrekkelijk vinden
quote:
een plaatje om te zien?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
quote:
Het probleem van die meiden is juist dat geen mannen op hun geilen..quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:16 schreef donthate het volgende:
[..]
Mannen die er op geilen das nog erger
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:18 schreef donthate het volgende:
[..]
IDD Als je zoveel make up gebruikt ben je een schilderij
Precies dat dus.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:12 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi
Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie
Dus het wordt tijd dat elke griet beseft:
Je bent niet bi als je ook niet beft!
OP
Verfporum toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:18 schreef donthate het volgende:
[..]
IDD Als je zoveel make up gebruikt ben je een schilderij
jammer van die wenkbrauwenquote:
neehoor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:21 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Owja alsof je d'r dáárom je bed zou uittrappen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
neehoor.
een breezertje op zn tijd.
Ja dat is echt raar, zeker door uberlauwe matje van je menSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |