waar kan ik een hoop van die mensen vinden dan?quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:27 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar dit topic gaat over bi wijven en dat is zij niet
En al die gasten die komen stoer doen, dat is echt een dikke
In order to become a lesbian, you have to lick carpetquote:
Dude ik was net positief over je matje hequote:
en ik was net negatief over je pixie-verdedig-post.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dude ik was net positief over je matje he
Onder mijn bed swaaa!quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
waar kan ik een hoop van die mensen vinden dan?
Hee hoe zit het met jouw vermeende suzannesuicide kloon?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, alle vrouwen zijn hoeren.
ik kom eraan.quote:
Joh, jeutje, meiden van een jaar of 18 die aandacht zoeken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:03 schreef Smart_ass het volgende:
Volgens mij is het gewoon de grootste bullshit en aandachttrekkerij.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Boks.quote:
Jij gaat beweren dat het niet zo is?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:33 schreef donthate het volgende:
[..]
Meneer is gefrustreerd dat ie nog nooit een vriendin gehad heeft?
Wie?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:32 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Hee hoe zit het met jouw vermeende suzannesuicide kloon?
te laatquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:34 schreef Smart_ass het volgende:
Ik wil wel dat dit een kwaliteitstopic blijft he!1!! xD :S :p
Ja ik dacht eigenlijk al dat het geen clown was, maar iedereen wees naar jou(w reputatie).quote:
en PVV-stemmersquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:34 schreef Smart_ass het volgende:
Ik wil wel dat dit een kwaliteitstopic blijft he!1!! xD :S :p
Good one!quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:18 schreef donthate het volgende:
[..]
IDD Als je zoveel make up gebruikt ben je een schilderij
Met iedereen die bedoel je de twee mensen? Vuile demoniseerders zijn het. Ik heb nog nooit een kloon aangemaakt op dit forum en ben dat ook niet van plan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:36 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja ik dacht eigenlijk al dat het geen clown was, maar iedereen wees naar jou(w reputatie).
de Macdonalds uitgezet omdat je ''anders'' bent -.-''
Me vrienden acepteren me niet
(srry TS, ik hou al op)
je liegt pinokkioquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Met iedereen die bedoel je de twee mensen? Vuile demoniseerders zijn het. Ik heb nog nooit een kloon aangemaakt op dit forum en ben dat ook niet van plan.
Ik had er 3 , maar die zijn allemaal betraptquote:
Spot niet met mijn dyslectieeeequote:Op donderdag 14 januari 2010 15:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had er 3 , maar die zijn allemaal betrapt
Overigens is Donthate mijn dyslectische kloon en niemand heeft door, inclussief dat vitesse plaatje
waarom quote ik mezelf nou weer?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:50 schreef donthate het volgende:
[..]
Spot niet met mijn dyslectieeee
En Tho-Omas is mijn kloon weer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |