quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
AHA! Vandaar dat het zo kut gaat, je gebruikt je modem als router!
Ofzo
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:57 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Defensief spelen noemen ze dat

Nee ik heb er wel een linksissy aschter hangen, maar me xbox heeft de eerste ingang ofcourse!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
AHA! Vandaar dat het zo kut gaat, je gebruikt je modem als router!
Ofzo

misschien dat ik het verkeerd heb, maar waarom zou je de bandbreedte tussen je xbox en je modem verkleinen als dat niet hoeft? Een kabel is altijd nog sneller dan draadloos.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:27 schreef -SG- het volgende:
Ik moet maar eens zo'n draadloos ding kopen voor mijn xbox.

Naja dat ligt hier iets andersquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:37 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
misschien dat ik het verkeerd heb, maar waarom zou je de bandbreedte tussen je xbox en je modem verkleinen als dat niet hoeft? Een kabel is altijd nog sneller dan draadloos.

Kun je ergens je k/d ratio zien? Of moet je dat zelf steeds uitrekenen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:26 schreef GoedBedoeld het volgende:
Pff het begon lekker klote vandaag, dacht ik leuk bij vinceNL zn party te gaan hq pro te spelen is 't hardcore, dat ging mij niet al te best af, toen maar FFA gaan spelen, dat ging gelukkig wel lekker, en mooi mn K\D van 0.60 naar 0.61 gebrachtnu maar is gaan slapen.

Barracks > Leaderboards > Killsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:21 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Kun je ergens je k/d ratio zien? Of moet je dat zelf steeds uitrekenen?
Hehe, netjesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:12 schreef Major-Balls het volgende:
Ik had net echt een vreselijk goed uber potje![]()
challenge streak FTW!!!
Ik haalde 500 kills met de ACR wat 2 x 10000 XP was
Ook nog een Asault expert van 10000 XP + een headshot challenge van 5000 XP
+ een sleight of hand van 10000 XP + een claymore challenge van 5000 XP + een
Hardline challenge van 10000 XP, een knive challenge van 10000 XP (moest nog 1 kill)
En de nodige reguliere puntenIk ging van 62 naar 64

toemaar dat tikt lekker aanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:12 schreef Major-Balls het volgende:
challenge streak FTW!!!
Hardline challenge van 10000 XP, een knive challenge van 10000 XP (moest nog 1 kill)

had een maatje van me met cod4 gedaan. Een aantal wapens op 1 kill na vol schieten en dan in 1 potje met zoveel mogelijk wapens vol schieten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:12 schreef Major-Balls het volgende:
challenge streak FTW!!!

netjes, nu ground war ff met ze allen? anyone? meld me maar aan: I shall reign, en doe er ff een berichtje bij dat je van fok bent, want een hele hoop paupers proberen mij soms zomaar ineens aan te melden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:17 schreef PierreTT het volgende:
Net twee gasten van een clan die zaten te teamen![]()
Een had tactical spawn neergegooid, ander stond er een beetje op te schieten... ergens achteraf op Karachi... gelukkig zag ik het en schoot die ene kerel neerBegint die andere, die dus in mijn team zit, meteen op mij te schieten en te schreeuwen door de mic
Bleek dat ik die gast op 2 kills na een nuke had ontnomen

Ben je er vanavond voor Ground War? Ik ben tussen 11 en half 12 online, ik stuur je wel even een invitequote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
netjes, nu ground war ff met ze allen? anyone? meld me maar aan: I shall reign, en doe er ff een berichtje bij dat je van fok bent, want een hele hoop paupers proberen mij soms zomaar ineens aan te melden.

Die van mij ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:04 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Mijn mw2 is kapot. De cd. Daarom had ik denk ik ook al die problemen. Er zit een scheur in.

Als je dan op iemand schiet, dan gaat ie dood. Anders moet je ongeveer twee keer zo vaak op iemand schieten.quote:

quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:04 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Mijn mw2 is kapot. De cd. Daarom had ik denk ik ook al die problemen. Er zit een scheur in.

quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |