Ik heb dat eens zitten bekijken. Als je direct na het binnenkomen van de game het scorebord bekijkt, is de host de eerste die een vol groen signaal-balkje heeft. De rest heeft op dat moment nog een leeg balkje.quote:
en je kunt in de lobby mensen kicken.quote:
Dan moeten ze mij gewoon altijd host maken dusquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:18 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
en je kunt in de lobby mensen kicken.
Campsletquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:32 schreef KneusTeun het volgende:
Fijn om ff te weten dat ik van de fokkers het best ben op afghanhahahaha
We zullen nog wel een keer private match doenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:32 schreef KneusTeun het volgende:
Fijn om ff te weten dat ik van de fokkers het best ben op afghanhahahaha
werkt dat nu wel? want bij CoD4 stond er ook een kick optie maar die deed helemaal niksquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:18 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
en je kunt in de lobby mensen kicken.
Dan moet je eerst eens een fatsoenlijke router kopenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan moeten ze mij gewoon altijd host maken dus
Wil ik ook nog doe, aangezien mijn huidige router continu teru switcht naar moderate NAT. Tips voor een goede router anyone?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet je eerst eens een fatsoenlijke router kopen
Mwah ging niet heel verkeerd maar ging echt te veel dood, en lijkt me leuk om binnekort wat demolition te spelenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:37 schreef Vince22 het volgende:
Afgelopen week echt de vreemdste foutmelding gezien:
[ afbeelding ]
Hmm...
@Goedbedoeld: Ging toch niet zo verkeerd met je gister? Volgende keer doen we wel een potje demolition ofzo!
Nog een algemene vraag... weet iemand de playlist van maps op HC Hq pro? De maps Terminal, Invasion, Skidrow en Highrise kom ik echt noooooit tegen!
Stop dan gelijk ook die playerlists van consoles uit het vorige topic derbij en maark een wiki aan voor de console reeks van mw2 aan ipv de hele pc OPquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:27 schreef BobLeSponge het volgende:
Kan iemand dat plaatje van het vorige topic met die tactisch-geïnteresseerde spelers in de OP zetten?
X360 users die tactiek boven K/D ratio verkiezen
[ link | afbeelding ]
Voeg hier je gamertag toe
heb je wel eerst de instellingen in de router goed gezet? anders zou het zonde zijn een nieuwe te kopen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:15 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Wil ik ook nog doe, aangezien mijn huidige router continu teru switcht naar moderate NAT. Tips voor een goede router anyone?
Als het maar van linksys is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:15 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Wil ik ook nog doe, aangezien mijn huidige router continu teru switcht naar moderate NAT. Tips voor een goede router anyone?
MODEMquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet je eerst eens een fatsoenlijke router kopen
AHA! Vandaar dat het zo kut gaat, je gebruikt je modem als router!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |