In mijn achting ben jij door deze reactie gedaald, maar je zou best eens gelijk kunnen hebbenquote:
Oh, kon dat nog danquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In mijn achting ben jij door deze reactie gedaald, maar je zou best eens gelijk kunnen hebben.
Laysa heb je daar zonder de chat aan te zetten nog steeds last van dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:31 schreef Laysa het volgende:
Ik heb de stream niet aan want mn pc gaat dan heel langzaam...ik lees jullie beeldende beschrijvingen wel![]()
Jupsquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Laysa heb je daar zonder de chat aan te zetten nog steeds last van dan?
Kijken naar de stream is hetzelfde als kijken naar deze foto. Er is wel enige inspiratie nodig om hier een levendige beschrijving aan te ontlenen en die ontbreekt bij mij. Maar leef je uit.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:31 schreef Laysa het volgende:
Ik heb de stream niet aan want mn pc gaat dan heel langzaam...ik lees jullie beeldende beschrijvingen wel![]()
Nee die moeten jullie gevenquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijken naar de stream is hetzelfde als kijken naar deze foto. Er is wel enige inspiratie nodig om hier een levendige beschrijving aan te ontlenen en die ontbreekt bij mij. Maar leef je uit.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijken naar de stream is hetzelfde als kijken naar deze foto. Er is wel enige inspiratie nodig om hier een levendige beschrijving aan te ontlenen en die ontbreekt bij mij. Maar leef je uit.![]()
[ afbeelding ]
Of dat ze dingen doen die wij niet mogen zien.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:41 schreef Scrutinizer het volgende:
"Wij wachten op verbinding met de studio" ?
Dus er komt wel wat?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:41 schreef Scrutinizer het volgende:
"Wij wachten op verbinding met de studio" ?
Er staan quotes omquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus er komt wel wat?
Of staat deze mededeling er al een hele tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |