Daar kan tenminste één vaste I Bet-bezoeker over meepraten jaquote:Op maandag 17 mei 2010 19:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mijn probleem met WAS is dus dat veel meisjes dat laatste nog wel eens letterlijk zouden kunnen doen.
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:25 schreef Sautor het volgende:
[..]
Eerste CD was wel goed, opvolger minder. Derdere album ga ik wel een beurt geven.
Wat een tákkeherriequote:Op zondag 16 mei 2010 16:54 schreef Toad het volgende:
[..]
Gaan we allemaal netjes de hype volgen en 1 juni naar Sleigh Bells in Paradiso?
quote:Club NME nu ook in Amsterdam
Na het grote succes van Club NME London, Parijs en New York is nu Amsterdam aan de beurt. Op vrijdag 4 juni zullen in de Winston Kingdom vier DJs een avond vol keiharde electro en genadeloze Indie hits verzorgen.
Ed Banger DJs Vicarious Bliss en MR Flash delen de draaitafels met het populaire Amsterdamse DJ duo Club Rascal en Club NME London DJ Jeff Automatic. Het feest begint om 23:00 en is afgelopen rond 05:00. Tickets zijn te koop via de Winston website en aan de deur voor ¤7,50.
http://www.podiuminfo.nl/news_detail.php?news_id=10017
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer ook eens The National, Cold War Kids, Death Cab for Cutie, The Arcade Fire en Razorlight ofzo?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:27 schreef OldJeller het volgende:
Dag indie liefhebbers.
Ik ben niet heel erg bekend met indie, dus stel ik hier aan jullie (kenners) de vraag.
The XX, The Whitest Boy Alive, (The Greenhornes), etc. vind ik heel relaxed om te horen. Zijn er bepaalde bands die jullie dan zouden aanraden met een vergelijkbare sound, de moeite waard om eens te gaan luisteren?
Aha! Dus tóch!quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:19 schreef K.Weenie het volgende:
Is niemand hier naar Pinkpop geweest?
Volgens mij heb ik AMDB's kaartje gescheurd. Of hij heeft een dubbelganger.
Dubbelganger dan denk ikquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:19 schreef K.Weenie het volgende:
Is niemand hier naar Pinkpop geweest?
Volgens mij heb ik AMDB's kaartje gescheurd. Of hij heeft een dubbelganger.
Dubbelganger indeed.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:32 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dubbelganger dan denk ikIk vertoon me niet op PP!
Ik zie dat je op RU zit, je had me wel op kunnen spotten
Ben trouwens verslaafd aan de cd van Broken Bells![]()
Ah zo ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:14 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dat was een leuke inside joke, omdat...
[..]
FoBo?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:18 schreef frame-saw het volgende:
Waarom weet iedereen hier hoe de ander eruitziet![]()
Wat is jullie geheim?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |