Het ziet er wel tof uitquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:29 schreef bartrid het volgende:
100 Club is een erg gaaf zaaltje, klein met een podium dat niet veel hoger is dan een traptrede. En legendarisch door de concerten van oa de Sex Pistols.
Ik heb hem toevallig gisteren gedownkregen, maar nog niet de tijd gehad om te luisteren. Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 24 april 2010 01:39 schreef portie het volgende:
The National - High Violet is een erg aangenaam plaatje geworden.
Ik heb het al gevonden inderdaad. Danku!quote:Op zondag 16 mei 2010 15:49 schreef Sautor het volgende:
Denk dat je daar het beste spul kan krijgen, of anders wel goed doorverwezen kan worden.
Zelf heb ik de Earproof ER15, en dan staat de 15 voor 15db demping. Die worden op maat gemaakt, maar zijn behoorlijk aan de prijs, en er zit nog best wat tussen gele 'herriestoppers' en deze oordoppen. Voor het uitgaan/festivals heb ik ook nog eens Alpine-oordopjes. Die kosten 2 tientjes, en zijn meer om de schade nog een beetje te beperken op zulke momenten. Maar je kunt je inderdaad het beste laten informeren bij de gehoorwinkelsquote:Op zondag 16 mei 2010 15:33 schreef K.Weenie het volgende:
Weten jullie waar je oordoppen voor op concerten e.d. kan halen ? (behalve de webshops)
En dan bedoel ik niet de wegwerpversie, maar het meer professionele spul.
Ja ik meld me alquote:Op zondag 16 mei 2010 23:47 schreef Aisumasen het volgende:
Je zou zeggen dat dit een instant topic-opleving moet bezorgen: Het nieuwe album van We Are Scientists is te beluisteren, en ze staan 20 juni weer in Tivoli de Helling. Vond het 2 jaar terug onverwachts heel leuk.
Wat een zaadband is dat tochquote:Op zondag 16 mei 2010 23:47 schreef Aisumasen het volgende:
Je zou zeggen dat dit een instant topic-opleving moet bezorgen: Het nieuwe album van We Are Scientists is te beluisteren, en ze staan 20 juni weer in Tivoli de Helling. Vond het 2 jaar terug onverwachts heel leuk.
Mijn probleem met WAS is dus dat veel meisjes dat laatste nog wel eens letterlijk zouden kunnen doen.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:25 schreef Sautor het volgende:
[..]
Eerste CD was wel goed, opvolger minder. Derdere album ga ik wel een beurt geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |