quote:Op zondag 6 februari 2011 17:05 schreef DeBaas. het volgende:
Nieuwe White Lies album is wel redelijk trouwens.
Nog steeds strak in de skinny jeans, je weet.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:09 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb ook geen interesse.
Hoe is het met de indie cindy's en indie boys hier?
Dat klinkt zó bekend. Ik zet nu ook nog weleens uit pure 'nostalgie' een album van een Kaiser Chiefs of The Killers op. Bands waar het laatste materiaal allemaal matig van was en dat nu inderdaad in mijn 'klassiekers' categorie zit (waar hebben we het eigenlijk over). De meeste indie-bandjes van toen maken nu niks heel tofs meer (op AM na danquote:Op maandag 16 januari 2012 22:38 schreef Zocalo het volgende:
Leuk, een update
Ik ben redelijk indiemoe, al luister ik de 'classic' (ik heb mijn eigen classic categorie) albums nog wel. Maar veel van de toen leuke bandjes maken niet veel soeps meer. Al klinkt dit heel oudlullig.
Franz Ferdinand ben ik wel weer benieuwd naar, vond het laatste album best wel tof. Reverend & The Makers eigenlijk nooit heel erg goed gevonden (op een paar leuke hitjes na).quote:Om in de trend van dit topic te blijven: er komen dit jaar nieuwe albums van Franz Ferdinand en Reverend and the Makers.
Ik dacht dat de Reverend gestopt was? Had nog kaarten voor een concert in Utrecht dat werd gecancelled. Nieuw album lijkt me wel interessant.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:47 schreef AMDB het volgende:
Franz Ferdinand ben ik wel weer benieuwd naar, vond het laatste album best wel tof. Reverend & The Makers eigenlijk nooit heel erg goed gevonden (op een paar leuke hitjes na).
Ja, maar ze zijn weer terug en brengen dit jaar nog een, misschien zelfs twee albums uit aldus de zanger op twitter..quote:Op maandag 16 januari 2012 23:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Reverend gestopt was? Had nog kaarten voor een concert in Utrecht dat werd gecancelled. Nieuw album lijkt me wel interessant.
Killers, Kaiser Chiefs, Franz Ferdinand, Arctic Monkeys, allemaal indiequote:Op maandag 16 januari 2012 23:21 schreef Norrage het volgende:
Hmm ik ben nou wel benieuwd wat jullie zien als "indie" bandjes als ik dit nu allemaal lees. Killers? Kaiser Chiefs? ummm...Arctic Monkeys, okee, daar kan ik me in vinden
Tja als je in het andere indie topic leest lijkt wel of denken een hoop mensen dat indie = singer/songwriter maar dat is natuurlijk onzin.Het kan net zo goed pop, rock, punk of dance zijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:21 schreef Norrage het volgende:
Hmm ik ben nou wel benieuwd wat jullie zien als "indie" bandjes als ik dit nu allemaal lees. Killers? Kaiser Chiefs? ummm...Arctic Monkeys, okee, daar kan ik me in vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |