Oeh vertel? Ik krijg nu groupie gevoelens bij je postquote:Op donderdag 11 november 2010 00:15 schreef MaJo het volgende:
en vooral de afterparty in de kleedkamer daarna![]()
Hier ook! Volgende week Gorillaz als het lukt, dag daarna Mark Ronson (jammer dat The View's Kyle niet mee zal komen), en midden december The Ghost Of A Saber Tooth Tiger, het briljante nieuwe side-project van Sean Lennon.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:31 schreef Zocalo het volgende:
[..] Eindelijk weer eens een vol concertmaandje.
Haha valt wel mee hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 14:18 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Oeh vertel? Ik krijg nu groupie gevoelens bij je post
grappig, is ze Engels of heeft hij iets met een Nederlandse? En hoe vond hij zelf het optreden/het Nederlandse publiek?quote:Op donderdag 11 november 2010 18:31 schreef MaJo het volgende:
Ik heb trouwens alleen die antwoord op het programma staan en misschien london calling morgen
sta misschien op de gastenlijst en zeg daar geen nee tegenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:23 schreef frame-saw het volgende:
Maar London Calling is morgen helemaal niet leuk (vind ik). Of ga je voor WAS?
ze is engelsquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:45 schreef Zocalo het volgende:
[..]
grappig, is ze Engels of heeft hij iets met een Nederlandse? En hoe vond hij zelf het optreden/het Nederlandse publiek?
vond de jeugd heel erg tegenvallen...quote:Op donderdag 11 november 2010 17:07 schreef Thijsssss het volgende:
Ik ben aanwezig bij de volgende concerten;
12/11 - London Calling #2
16/11 - De Jeugd van Tegenwoordig
18/11 - Frightened Rabbit
20/11 - Crossing Border
21/11 - Interpol
Twijfel nog over een beetje over Le Savy Fav, Vampire Weekend (ga voor het concert wel voor bij de HMH staan, kijken of ik nog goedkoop tickets kan kopen) en A Place To Bury Strangers. En baal verschrikkelijk dat The Walkmen op Crossing Border tegenover The National staan, en een dag later in Utrecht spelen terwijl ik bij Interpol ben. Kan er dus helaas maar twee van de drie (all time favorite bands) zien
Ik luister nu vooral SkyRadio, niet zo gecompliceerd!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:33 schreef frame-saw het volgende:
Jullie moeten naar Tubelord gaan in Luxor vanavond.
Omdat ze het verdienen![]()
En waar zijn jullie allemaal geblevenZijn jullie allemaal andere genres gaan luisteren?
Ik heb met allebei helemaal niets, met Zs overigens ook (nog) nietquote:Op zondag 6 februari 2011 11:30 schreef frame-saw het volgende:
Ik zie dat eerder andersom, want met The Kooks en Snow Patrol heb ik niks. Nouja ok, die eerste was leuk 5 jaar geleden, toen ik nog puberde
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:05 schreef DeBaas. het volgende:
Nieuwe White Lies album is wel redelijk trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |