Nou ja, van het ene uitgekauwde kunstje naar een andere die nog veel uitgekauwder is noem ik geen verbetering.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het nooit zo erg als een band een wat andere richting inslaat... liever dat dan telkens hetzelfde uitgekauwde kunstje
Maar dat nummer klopt volgens mij niet helemaalquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:22 schreef Zocalo het volgende:
Oh ja de nieuwe single van Infadels is ook al ruk trouwens... als we het toch over electronische bliepjes gaan hebben.
Zo blijft er weinig leuks over.
Ja zal wel het goede nummer zijn, maar het zit raar in elkaar, zo bedoelde ik hetquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:47 schreef Zocalo het volgende:
Waarom niet?
Op hun Myspace staat dezelfde (of ik luister niet goed)
Oh ach ik geloofde er niet eens meer in dat het überhaupt nog zou gaan gebeuren dus heb er de berichten niet echt mee van bijgehoudenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:32 schreef Aisumasen het volgende:
Helemaal eens over dat electronica-geneuzel. Al had ik eerder deze gebeurtenis als kick verwacht:
Sfeer was in Paradiso ver te zoeken inderdaad, ik vond het publiek niet echt gezellig in ieder geval.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:37 schreef Thijsssss het volgende:
Was erbijWas weer erg goed, heerlijk ook hoe die vent keer op keer zijn nummers opnieuw uitvindt voor elke tour. Vond alleen de tour An Evening With Eels wat leuker qua sfeer, huiskamerconcertje
He blech, inderdaad een leuke artiest.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:54 schreef frame-saw het volgende:
Casiotone for the Painfully Alone stopt er trouwens mee, althans hij stopt met dat project. Komt in november voor de laatste keer in Nederland, dus als je het niet kent; check het en kom naar Paradiso 18 novemberHet is echt vet.
Ik ben net gecorrigeerd in het Eels topicquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:17 schreef Goover het volgende:
[..]
Sfeer was in Paradiso ver te zoeken inderdaad, ik vond het publiek niet echt gezellig in ieder geval.
Maar Mr E's beautiful blues op de muziek van de Lambada
Al twijfel ik nu of het de Lambada wel is... hulp iemand?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:48 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik gok dat je La Bamba bedoelt, en dan nog klopt dat niet 100% want het was op de muziek van Twist and Shout van The Beatles
je was er zondag heenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:31 schreef Zocalo het volgende:
Ik ben er naar toe geweest maandag. Vond het niet echt goed eigenlijk, gek om twee mensen te zien spelen (zang, gitaar en drums) maar er wel allemaal blazers en bliepjes ook uit de boxen komen. Met een trompettist was het al veel gaver geweest.
Straks naar Blood Red Shoes, maandag naar Gorillaz. Eindelijk weer eens een vol concertmaandje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |