Ik draai m'n elpee nog even af: gezonde vetten (theunisbloemolie, visolie etc.) hebben veel invloed op menstruatieklachten. Eigenlijk op veel klachten die met de hormoonhuishouding verband houden, maar ook op ontstekingsgevoeligheid en concentratievermogen. Vetzuren zijn de bouwstoffen van hormonen, als je vetzuurhuishouding klopt, klopt je hormoonhuishouding ook een stuk beter.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Toen ik nog niks gebruikte aan AC had ik ook een paar dagen vóór ik ongesteld moest worden, dat ik wat emotioneler was. Dus een natuurlijke schommeling. Heb wel het idee dat het nu korter is, maar wel heviger. Dus door een koperspiraaltje wordt het probleem niet helemaal opgelost. Door die nuvaring ben ik nauwelijks meer ongesteld, eens in de ± 3 maanden een doorbraakbloeding, dus dan een beetje, maar zonder buikpijn. Dat is wel een hele verbetering, want ik was altijd 1 dag in de maand helemaal onder de ibuprofen. Ik denk dat ik 'm maar hou.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:45 schreef loveli het volgende:
Ow ja, mannen hebben natuurlijk ook omega's nodig.
Met hun piemels.
Het makkelijkste is visolie slikkenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Loveli, hoe kom je dan aan de goede vetzuren? Gewoon eten of echt supplementen nemen?
Je hebt het vast al eerder verteld, maar ok.
dat ja!quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:58 schreef shinydiscoball het volgende:
terugvindpiemel
Vind je dat ook van andermans piemels??quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
OMG ik picturede een piemelkompas
Precies, dank je!quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En zo denkt SDB dus dat jij op heren valt
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
OMG ik picturede een piemelkompas
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
nou, dat tentamen heb ik met 6 volgeschreven kantjes wel gehaald denk ik![]()
nu weer verder leren
quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:02 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
Soms he... soms wilde ik dat ik jouw fantasie had. Wat moet jouw wereld er leuk uitzien.
Ga wat extreem lekkers halen dat toch niet ongezond is?? Sushi? Een harinkje?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:08 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Ik zit even in een motivatiedipjeLastig is dat altijd.
Ja, wel een eetdipje. Ik vind mezelf ineens heel zielig dat ik bepaalde dingen niet "mag" (drop en chocola is niet zo gezond volgensmijquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Ga wat extreem lekkers halen dat toch niet ongezond is?? Sushi? Een harinkje?
Of is het geen eet-dipje?
Ben iemand met een brede interesse en (zeker vroeger) een zwakke gezondheid en wat voedingsallergieën. Op dit moment verdiep ik me er heel erg in en soms komt er even een uitbarsting.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:42 schreef LadyBlack het volgende:
Loveli, wat weet jij veel!!ben je diëtiste?? Of afgestudeerd bioloog??
Ik steek er in elk geval heel erg veel van op(niet dat het altijd leuk is om te weten, maar dat is een ander verhaal natuurlijk
ik denk graag van mezelf dat ik goed bezig ben, ookal valt dat hard tegen
)
Ik zou willen zeggen dat het niet waar is, maar ik hoefde / kon niet sporten vroeger nee, want mn ouders hadden er geen centjes voorquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:15 schreef neen het volgende:
En deze zag ik ook net op teletekst
'Allochtone meisjes moeten meer sporten'
Meer je carbs skippen, zeker de snelle en de fructoses (ontbijtkoek, maar ook pasta) en verder meer eiwitten, groenten, vis eten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb spillepootjes maar wel al mn hele leven een dikke buik
Mensen met een koophuis mogen zichzelf geen jongedame noemenquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen dat het niet waar is, maar ik hoefde / kon niet sporten vroeger nee, want mn ouders hadden er geen centjes voor![]()
Nou sport ik wel! Maar nu ben ik geen meisje meer, meer een ehh jongedame-going-on-vrouwmensch?
Niet?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mensen met een koophuis mogen zichzelf geen jongedame noemen
Boehoeee!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb wel heel veel gesport vroegerquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:15 schreef neen het volgende:
En deze zag ik ook net op teletekst
'Allochtone meisjes moeten meer sporten'
Nou, zo voel ik me anders niet hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind dat zooo volwassen, een koophuis
Ja neen, ga eens iets productiefs doenquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:18 schreef neen het volgende:
Ik zal vanmiddag maar eens een start foto makenondanks dat ik dit jaar al wel weer wat ben afgevallen
Ik heb nu al anderhalf uur niks gedaan op wat dom gelul na.
Ik heb het tegenovergestelde, vooral na hardlopen. Dan heb ik het eerste uur echt nérgens zin in. Bij Pilates, (wat ik trouwens al in een eeuwigheid niet heb gedaanquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:31 schreef ColdFeet het volgende:
Ik las zo trouwens na het sporten een low-cal extra T in: gewokte chinese kool met sojasaus. Meneer is pas om kwart voor 9 thuis, en ik heb geen zin om die après-sporthonger twee uur vol te houdenHebben jullie dat ook altijd, mega-honger na het sporten? volgens mij is het psychisch, want het is niet alsof je enorm verbrandt met pilates.
Ik loop vak hard na zessen en voor het eten, dan tril ik daarna echt van de hongerquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb het tegenovergestelde, vooral na hardlopen. Dan heb ik het eerste uur echt nérgens zin in. Bij Pilates, (wat ik trouwens al in een eeuwigheid niet heb gedaan) denk ik dat het niet uitmaakt met normaal.......daar word je niet echt moe van. Dus kortom: ik denk inderdaad dat het psychisch is CF
Ik zie 3 voordelen daarvanquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:29 schreef conleche het volgende:
Als ik aankom heb ik én een dikke kont én een dikke buik én dikke tieten. Geen brede heupen however. Volgens mij ben ik een beetje als Maria-Indiaantje qua bouw......
Die salade was erg lekker!! Gemengde jongebladsla, met sjalotten-ringetjes, als dressing tonijnmayo en dan met stukjes makreel.
M'n druiven ook al op en die waren niet echt heel lekker. Wel zoetig maar hard en een beetje wrang. Nou ja, dan had ik maar mandarijnen of sinaasappelen moeten kopen, daar is het meer het seizoen voor.
Nee, geen dikke buik, da's voor zwangeren.quote:
Ook als je alleen maar een huis hebt omdat je een meneer hebt die wél geld heeft?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En waar kom je vandaan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:51 schreef neen het volgende:
We hadden het hier net over eigenschappen van de mensen uit verschillende provincies
Ik heb na 3 dagen toegegeven dat ik de kaartjes toch beter in een ander programma kan gaan tekenendus nu begin ik overnieuw.
3 etages?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:01 schreef Adelante het volgende:
Mijn schoonvader had een huisje in Arnhem waar hij zijn dochter en wat vriendinnetjes huisvestte gedurende hun studietijd. Nu zijn (bijna) al die vriendinnetjes weg en huren () wij de bovenste drie etages.
Fijn......dat is net het enige lichaamsdeel van mij dat niet dik isquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
Hadden jullie dit al gelezen?hiep hoi
oh noes!!!! grijpt naar klerenhangerquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, geen dikke buik, da's voor zwangeren.
Die blijft... met dank aan de genen van mijn moederquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Uniek, jij hebt nu toch geen dikke buik meer?
Zijn wij familie?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Die blijft... met dank aan de genen van mijn moeder
En ik heb de wenkbrauwen van mijn vader... of zullen we zeggen, van Ernie
Knap!! Dat geeft goede hoop. Ik heb vandaag een rondje gelopen van ongeveer 8 km en daar heb ik iets minder dan 1,5 uur over gedaan. Ik vond het heerlijk, maar ik was wel blij toen ik weer thuis wasquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi..
Ja GVD, dikke buik meld zich...zonder kont of heup...
CF hoeveel kcal kom je dan vandaag?
Rituals, zelf hou ik ook ontzettend van wandelen, minimaal 3 keer per week (in de winter) doe ik een rondje van 7 km waar ik 1.15 uur over doe.
Maar zomers.... oooh dan vaak 12 km of als ik echt alles goed plan heb ik een mooi stuk van 22 km. Heerlijk!! En vooral door wandelen ben ik van 87 naar 57 kg gegaan en door meer en verstandiger te gaan eten.
Nee, leuk!quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:45 schreef Rituals het volgende:
[..]
Knap!! Dat geeft goede hoop. Ik heb vandaag een rondje gelopen van ongeveer 8 km en daar heb ik iets minder dan 1,5 uur over gedaan. Ik vond het heerlijk, maar ik was wel blij toen ik weer thuis was. Ik zou nu nog geen 22 km kunnen lopen in ieder geval!
Haha, je moet wandelen natuurlijk net zo goed langzaam opbouwen als dat je dat met hardlopen doet! Het begin is weliswaar veel makkelijker, maar meer dan 10 km wandelen geldt bij mij toch echt ook als flinke krachtsinspanning!quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:45 schreef Rituals het volgende:
[..]
Knap!! Dat geeft goede hoop. Ik heb vandaag een rondje gelopen van ongeveer 8 km en daar heb ik iets minder dan 1,5 uur over gedaan. Ik vond het heerlijk, maar ik was wel blij toen ik weer thuis was. Ik zou nu nog geen 22 km kunnen lopen in ieder geval!
Gelukkigquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, je moet wandelen natuurlijk net zo goed langzaam opbouwen als dat je dat met hardlopen doet! Het begin is weliswaar veel makkelijker, maar meer dan 10 km wandelen geldt bij mij toch echt ook als flinke krachtsinspanning!
Inderdaad! Ik vind het ook heerlijk om met dit weer buiten te zijn. Koud, met een lekker zonnetje. Hoewel het eigenlijk niet echt koud is vandaag.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee, leuk!
Wandelen is wel erg tijdrovend, die tijd moet je ook echt wel hebben,anders werkt het niet.
Het maakt je hoofd ook zo heerlijk leeg..
Amai, in dat soort jurkjes lijk ik echt een tientonner omdat m'n heupen wegvallen... Maar fijn dat het jou wel staatquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:08 schreef kwakz0r het volgende:
woei! net twee jurkjes bezorgd gekregen van H&M, ze hebben gelukkig in de zomercollectie weer wat viscose/tricot jurkjes met een hoge taille en voldoende heupruimte! heel fijn, want dat staat mij heel goed. de laatste tijd waren de jurkjes overal te smal om de heupen voor memaar deze dus niet! jeej!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |