quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:42 schreef LadyBlack het volgende:
Loveli, wat weet jij veel!!

ben je diėtiste?? Of afgestudeerd bioloog??
Ik steek er in elk geval heel erg veel van op

(niet dat het altijd leuk is om te weten, maar dat is een ander verhaal natuurlijk

ik denk graag van mezelf dat ik goed bezig ben, ookal valt dat hard tegen

)
Ben iemand met een brede interesse en (zeker vroeger) een zwakke gezondheid en wat voedingsallergieėn. Op dit moment verdiep ik me er heel erg in en soms komt er even een uitbarsting.
Van lijnen weet ik niet echt heel veel. Tot m'n +/- 23ste was ik 'stabiel' op 63 kilo (eerst met kleren aan, daarna schoenen uit, daarna naakt en uiteindelijk op m'n linkerbeen, want dat scheelt minstens een pond). Daarna door stoppen met sporten, Ben&Jerry's en Guylian doorgegroeid naar ruim 68 kilo tegen m'n dertigste (maar ik ben lang dus het mag, kijk naar andere vrouwen, die zijn dikker dan ik, die broek krijg ik nog dicht).
Anyway, ik 'kon' alles eten wat ik wilde, maar wat erbij kwam ging naar m'n buik en het was totaal ongezond. Nu doe ik een stuk normaler en gezonder en als ik begin december geen griep had gekregen (dook opeens onder de 60) had ik nu weer op m'n gezonde 63 gezeten. Mijn postuur is smal en gespierd met brede schouders, weinig heup en weinig curves en eigenlijk moet ik helemaal niet zeiken want ik heb aanleg om slank te zijn, maar het is zo gezellig hier.
/introductie