nope, dan moet die bestelbon maar aangemaakt wordenquote:
Dat dus, kut-Aussies altijd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O ze hebben zelf zoiets gemaakt en noemen het zelf parmesan. Niet netjes.
Sym.
dat is makkelijkerquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nope, dan moet die bestelbon maar aangemaakt worden
het lijken wel jappenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat dus, kut-Aussies altijd.
geen idee wat de criteria zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Komt er een nationale inzamelingsactie voor Haiti? Of is dat alleen voor aardbevingen MET tsunami tegenwoordig?
Ja, de hulpverleners die er al waren zijn dood.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen idee wat de criteria zijn
we sturen iig wel hulpverleners
ook van die spleetogen.. ooh wacht.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is makkelijker
[..]
het lijken wel jappen
En daar is mis mee?quote:
zo vroeg alquote:
Niets mis met een lekkere spleetquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ook van die spleetogen.. ooh wacht.
Ik slik er al weken 8 tot 10 per dagquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:35 schreef Symphonic het volgende:
Ik mag wel oppassen dat ik er niet verslaafd aan raak. Het is toch al mjin tweede molletje in 3 jaar.
wokquote:
quote:
jij wil elke dag vrijquote:
dat ookquote:
nah, ligt er maar aan hoe veel op je bankrekening staat. Wedden dat ik me met enkele miljoenen niet verveel?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat gaat anders aardig vervelen.
jah.. dra-ma-tisch is het weer.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De ellende dat je zelf je koffie moet maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |