abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76973786
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
Jouw niveau getuigt ook niet van enige opleiding hoger dan de basisschool Koos als ik zo jouw reactie lees.
Het staat je vrij dat te denken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 18 januari 2010 @ 17:33:54 #152
267934 Jurgaah
Het kan ALTIJD beter!
pi_76973899
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:31 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja, want ze lopen allemaal in boerka, spreken geen van allen ook maar een fatsoenlijk woord Nederlands, állemaal roepen ze dat die kutblanken ze discrimineren en allen halen ze hun bruid uit verweggistan.

Allemaal.
Heb ik dat getikt? Nee.
Dus welke waarden heeft jou bericht? Geen:)

Het feit is alleen als je mensen 2 nationaliteiten laat houden ze zich met hun ''thuisland'' blijven associëren terwijl ze er niks meer mee van doen hebben. Al helemaal als je hier geboren bent, feit: waar je geboren bent bepaald je nationaliteit PUNT.
Pain is just weakness leaving the body!
  maandag 18 januari 2010 @ 17:34:38 #153
267934 Jurgaah
Het kan ALTIJD beter!
pi_76973939
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het staat je vrij dat te denken.
Wat een volwassen en intellectueel antwoord Koos .\

of kon je niks beters verzinnen
pi_76974078
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:34 schreef Jurgaah het volgende:

[..]

Wat een volwassen en intellectueel antwoord Koos .\

of kon je niks beters verzinnen
Ik had mn zegje al gedaan in een eerdere post en ik heb weinig trek in een verbaal gevecht over wie de hoogste opleiding heeft genoten
  maandag 18 januari 2010 @ 17:40:32 #155
267934 Jurgaah
Het kan ALTIJD beter!
pi_76974211
PvdA-burgemeesters eisen mildere aanpak illegalen

De burgemeesters van de twee grote steden Utrecht en Rotterdam verzetten zich tegen de wetswijziging waardoor frauderende illegalen direct het land uit moeten worden gezet.

Ahmed Aboutaleb vreest voor meer illegaliteit Ahmed Aboutaleb vreest voor meer illegaliteit

De burgemeesters Aleid Wolfsen (PvdA, Utrecht) en Ahmed Aboutaleb (PvdA, Rotterdam) willen illegalen milder aanpakken, schrijven ze in een brief aan het kabinet. Dat meldt De Telegraaf. Volgens de PvdA'ers zorgt de regeling voor meer illegaliteit.

De VVD is verbijsterd over de brieven.

Illegaliteit
De twee burgemeesters vrezen door de nieuwe regeling extra te worden belast met kwetsbare mensen die in nood verkeren, die geen kans meer maken op een verblijfsvergunning.

Aboutaleb heeft in zijn brief de zorgen geuit van zijn gemeente en van zijn collega's in Amsterdam en Den Haag.

'De vreemdelingen die met het voorstel kunnen worden uitgesloten zijn veelal kwetsbare mensen, voor wie tijdelijk voortdurend verblijf in Nederland vaak wel overwogen moet gaan worden, schrijft Aboutaleb.

Gemeenteraad
Wolfsen heeft minister Ernst Hirsch Ballin (CDA) van Justitie ook aangeschreven, omdat de gemeenteraad in Utrecht zich tegen het voorstel heeft gekeerd.

Het initiatief voor de nieuwe regeling komt van Hirsch Ballin en staatssecretaris Nebahat Albayrak (PvdA) van Vreemdelingenzaken.

moet niet gekker worden....
pi_76974316
Aboutaleb probeert ons land op geniepige wijze islamiseren! Een wolf in schaapskleren!!!
pi_76974335
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:33 schreef Jurgaah het volgende:

[..]

Heb ik dat getikt? Nee.
Dus welke waarden heeft jou bericht? Geen:)

Het feit is alleen als je mensen 2 nationaliteiten laat houden ze zich met hun ''thuisland'' blijven associëren terwijl ze er niks meer mee van doen hebben. Al helemaal als je hier geboren bent, feit: waar je geboren bent bepaald je nationaliteit PUNT.
Jij denkt toch dat moslims de macht grijpen?
Dus dan zullen de meesten wel zo zijn als jij beschrijft. Niet? Anders ben je er toch niet bang voor?

En doe wat aan je spelling, voordat je mij een beetje gaat uitleggen welke waardE mijn bericht wel of niet heeft.
pi_76974469
Overigens snap ik niet waarom sommige mensen zich zo enorm druk maken om het dubbele paspoort. Zat Nederlanders in het buitenland, bijvioorbeeld in Australie, die twee papiertjes bezitten. So what?
pi_76974557
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:43 schreef KoosVogels het volgende:
Aboutaleb probeert ons land op geniepige wijze islamiseren! Een wolf in schaapskleren!!!
Abu is ook 3 keer niks. Een zwaar opgehemelde knuffelallochtoon uit het Rifgebergte. Hij heeft niets gepresteerd, niets in A'dam, niets in de regering en nog minder als burgemeester van Rotterdam. Brengt wel rapport uit aan de koning van marokko maar neemt geen verantwoording over zijn functie in NL.
  maandag 18 januari 2010 @ 18:14:52 #160
267934 Jurgaah
Het kan ALTIJD beter!
pi_76975617
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:43 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Jij denkt toch dat moslims de macht grijpen?
Dus dan zullen de meesten wel zo zijn als jij beschrijft. Niet? Anders ben je er toch niet bang voor?

En doe wat aan je spelling, voordat je mij een beetje gaat uitleggen welke waardE mijn bericht wel of niet heeft.
Ooit gehoord van het gezegde: De fouten verpesten het voor de goede?
Oh en wie had gezegd dat ik een taalwonder was?
Nogmaals ben er niet bang voor, het komt er gewoon aan.
Dat jij nou bezig bent met struisvogelpolitiek.
  maandag 18 januari 2010 @ 18:15:27 #161
267934 Jurgaah
Het kan ALTIJD beter!
pi_76975650
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:47 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens snap ik niet waarom sommige mensen zich zo enorm druk maken om het dubbele paspoort. Zat Nederlanders in het buitenland, bijvioorbeeld in Australie, die twee papiertjes bezitten. So what?
... so what?
Dit ondertekent jou slechte inschattingsvermogen maar weer eens
pi_76975694
quote:
Ik maak me er niet druk om. Ik vind het een uiterst handig middel om het Nederlandse paspoort af te nemen in het geval van herhaaldelijke lichtere of eenmalige zwaardere criminaliteit.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 18 januari 2010 @ 18:17:46 #163
267934 Jurgaah
Het kan ALTIJD beter!
pi_76975725
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik maak me er niet druk om. Ik vind het een uiterst handig middel om het Nederlandse paspoort af te nemen in het geval van herhaaldelijke lichtere of eenmalige zwaardere criminaliteit.
Als we dat invoeren heb ik er al iets minder problemen mee.
Al werkt het ofc. het integreren wel tegen.
pi_76975736
Dan zou je het inderdaad dus actief moeten propageren, ik ben voor! Iedereen die het wil een dubbele nationaliteit! Of een driedubbele nationaliteit zelfs!
Allah Al Watan Al Malik
pi_76975783
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:15 schreef Jurgaah het volgende:

[..]

... so what?
Dit ondertekent jou slechte inschattingsvermogen maar weer eens
Jouw

Maar leg uit
pi_76975789
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:17 schreef Jurgaah het volgende:

[..]

Als we dat invoeren heb ik er al iets minder problemen mee.
Al werkt het ofc. het integreren wel tegen.
Integratie is een belachelijke uitvinding van maakbaarheidsidealisten. Voor mij mag een migrant prima zijn eigen cultuur beleven, mits hij niet gewelddadig is en geen uitkering ontvangt als hij weigert vrouwen handen te schudden of de taal niet wil leren.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

maandag 18 januari 2010 @ 18:19:12 #167
267934 Jurgaah
Het kan ALTIJD beter!
pi_76975794
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:18 schreef Mutant01 het volgende:
Dan zou je het inderdaad dus actief moeten propageren, ik ben voor! Iedereen die het wil een dubbele nationaliteit! Of een driedubbele nationaliteit zelfs!
jij snapt het punt duidelijk niet.....
  maandag 18 januari 2010 @ 18:19:41 #168
267934 Jurgaah
Het kan ALTIJD beter!
pi_76975811
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Integratie is een belachelijke uitvinding van maakbaarheidsidealisten. Voor mij mag een migrant prima zijn eigen cultuur beleven, mits hij niet gewelddadig is en geen uitkering ontvangt als hij weigert vrouwen handen te schudden of de taal niet wil leren.
Vanaf mits heb je het over integratie...?
pi_76975829
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:19 schreef Jurgaah het volgende:

[..]

jij snapt het punt duidelijk niet.....
Oh jawel hoor, jij begrijpt het punt van El Matador niet.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 18 januari 2010 @ 18:20:48 #170
267934 Jurgaah
Het kan ALTIJD beter!
pi_76975856
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oh jawel hoor, jij begrijpt het punt van El Matador niet.
Enlighten me
pi_76975875
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:19 schreef Jurgaah het volgende:

[..]

Vanaf mits heb je het over integratie...?
Nee hoor. Dan heb je het over je houden aan de wet dat je elkaar in dit land niet de hersens inslaat en dat vrouwen gelijkwaardig zijn aan mannen.

Wat ze (niet) vreten, lezen, op hun kop dragen, naar welk sprookjesfiguur ze hun behaarde reet richten, het kan mij allemaal niet schelen.

pi_76975902
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:20 schreef Jurgaah het volgende:

[..]

Enlighten me
Hij schrijft het behoorlijk duidelijk hierboven. PVV-ers zijn voor een bepaalde maakbare samenleving. Iets wat vroeger "de linkse kliek" verweten werd. Een tweede of derde nationaliteit zegt niets over het functioneren van een persoon, of mate van loyaliteit in de Nederlandse samenleving.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76975930
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik kan mij eerlijk gezegd prima vinden in deze reactie
pi_76975999
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hij schrijft het behoorlijk duidelijk hierboven. PVV-ers zijn voor een bepaalde maakbare samenleving. Iets wat vroeger "de linkse kliek" verweten werd.
De kern van de zaak idd. Links wordt -volkomen terecht- afgerekend op het onzinnige maakbaarheidsideaal. MAAR: de PVV is net zo erg, zoniet erger.

Juist het bestaan van een pluriforme "multiculturele" (een besmet woord, maar ik hoop duidelijk gemaakt te hebben wat ermee bedoeld wordt) samenleving is succesvol.

Waar hem de fout ligt -en ik de PVV gelijk geef- is de belachelijk laffe behandeling van juist ZIJ die het verstieren. Een nachtje cel als je oma een trauma schopt en dat soort dingen. Dat is onverteerbaar,

maandag 18 januari 2010 @ 18:25:15 #175
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_76976058
quote:
Dat snap ik dus niet. Kijk, ik heb nog altijd de NL-nationaliteit (helaas) maar woon al jaren in België. Het feitje dat ik moeite zou moeten doen om de Belgische nationaliteit te verkrijgen heeft mij daarvan steeds weerhouden.
Zou men mij morgen de Belgische nationaliteit in m'n schoot werpen, dan stuur ik per kerende post m'n NL-paspoort terug naar 't consulaat.

En dat zou voor alle landen opgaan waar ik eventueel zou wonen.

Maar gelukkig is het prima mogelijk om in een land te wonen zonder daarvan de nationaliteit van aan te moeten nemen.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')