Snap je dat niet eens?quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:44 schreef Sloggi het volgende:
Hamer is het eens met de motie, en daarom steunt ze 'm niet.
Hmm.
Ik begin die hersenspinsels ook beu te worden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:44 schreef Sloggi het volgende:
Hamer is het eens met de motie, en daarom steunt ze 'm niet.
Hmm.
quote:Ineke van Gent ( GroenLinks) (follow)
Vandaag, 02:40
We moeten maar naar bed. Dit is trekken aan een bijna dood (coalitie-) paard. Dit wordt vandaag niet opgelost, zucht!
Niet normaal he, toch knap van Balkenendequote:Op donderdag 14 januari 2010 02:45 schreef Weltschmerz het volgende:
De PvdA presteert het toch weer om de verliezer van de dag te zijn, terwijl Balkenende meer de blunderende autist uithangt dan ooit.
Nee, en nee. Beter opletten, joh.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:45 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom zegt de voorzitter nooit, meneer balkenende wilt u hier een duidelijk antwoord op geven?
Dat mag ze toch eisen? en Balkenende moet het toch doen?
Dat is dus ook foutquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:45 schreef BogardeRules het volgende:
Halsema zegt OOK "het kabinet DIE" en volgens mij sloeg dat niet op iets anders dan het kabinet.
Keynes quoten in je sig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:45 schreef BogardeRules het volgende:
Halsema zegt OOK "het kabinet DIE" en volgens mij sloeg dat niet op iets anders dan het kabinet.
De PvdA schiet zichzelf wel vaker in de voet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:45 schreef Weltschmerz het volgende:
De PvdA presteert het toch weer om de verliezer van de dag te zijn, terwijl Balkenende meer de blunderende autist uithangt dan ooit.
Hij doet dat simpelweg door nooit een rechtstreeks en duidelijk antwoord te geven.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:46 schreef Krambo het volgende:
[..]
Niet normaal he, toch knap van Balkenende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |