Nederlanders kiezen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:32 schreef Notyouraverage het volgende:
Wat een paupers hebben we ook in de Nederlandse politiek zitten zeg.
Tijd dat er schoon schip gemaakt wordt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:32 schreef Notyouraverage het volgende:
gewoon iedereen ABN, en iedereen die daar niet mee eens is, moet ook de marokkaanse straattaal goedkeuren,quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:32 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Wat een gelul, laat die man toch. is Fries geen mooie taal dan? Leer dan gewoon Fries! Ja, je hebt gelijk, GummyGadGet hij had het over jou, en hij zei dat je een nitwit bent.
Het klopt zeker niet, maar mijn punt is dat het net zo'n fout is als "overnieuw". Als zelfs veel academici dit soort fouten maken, tjsja .....quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:31 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Dat je het meer mensen hebt horen zeggen betekent uiteraard niet dat het klopt. En ik vind overal alleen maar bronnen die beweren dat het onzijdig is.
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:34 schreef Krogzar het volgende:
Ik had hoop op de PvdA binnen dit kabinet... maar 't lijkt wel D66 uit een van de vorige kabinetten![]()
Oh, van mij mag het vallen en nu. Ik hoop alleen dat Nederland en al die CDA-ertjes eens gaat leren niet meer op die lapzwans te stemmen..... (Ik ben er nooit voor geweest, dat moge duidelijk zijn.......)quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ook. Maar liever even niet nu. Laat die drie gristenkopjes voorlopig maar gniffelen
Ben blij dat het niet valt iig.
Ik denk dat een storingsmonteur met behulp van Wilders met een kettingzaag door de bedrading heen moet gaan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:34 schreef Kwaliteit het volgende:
jonge de stekker uit dit kabinet, dit is toch niet meer geloofwaardig
Zesjescultuur.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:32 schreef Notyouraverage het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |