quote:
de draadomroep van de 2e kamer, zit waarschijnlijk gewoon op je kabelquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:23 schreef ErikT het volgende:
Die stream doet het voor geen meter. Is het niet ergens op de radio?
Wordt natuurlijk weggestemd, maar voor de vorm is het aardig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:25 schreef Adolecens het volgende:
Femke Halsema ( GroenLinks) (follow)
Vandaag, 02:20
RT @Borisham: "D66 dient mede namens Groenlinks, SP en PvdD een Motie dat persverklaring van gisteren van tafel Moet."
Ook al niet. Wat is er aan de hand.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
het is wachten op de afsluitende zin.
Ik zeg doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:26 schreef tho_Omas het volgende:
Dus zo ziet Thieme eruit als ze 's nachts naast je ligt.
Ik kan er wel genoegen mee nemen hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:26 schreef tho_Omas het volgende:
Dus zo ziet Thieme eruit als ze 's nachts naast je ligt.
Beter van niet wmb.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:23 schreef Litton-Lane het volgende:
Is het nu zo dat niemand durft......
Ik ook. Ik wil een motie van lust indienen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik kan er wel genoegen mee nemen hoor
Duh, heb ik Zalm zo vaak horen zeggen. Trouwens, in dit geval kan "kabinet" zowel mannelijk als onzijdig zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:26 schreef Jojogirl het volgende:
Thiemie: " en mijn fractie ziet een kabinet DIE ..."
Ik zie gewoon graag dat iemand zijn conclusie trekt. Eerlijk gaat zijn en niet zo blijft draaien en ons eindelijk verlost van zijn vierde Kabinet.....quote:
zelfde gedachte op het zelfde momentquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:28 schreef GummyGadGet het volgende:
Rendert Algra ( CDA) (follow)
Vandaag, 02:25
Cees vd Staaij, goeie winsk gjin fredesmisjes mear medich yn en om tuorke!
Kan die vent niet gewoon Nederlands twitteren ..
lol .. twitteren
quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:27 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wil een motie van lust indienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |