komt shownieuws nu tussendoor dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:00 schreef rubbereend het volgende:
WTF en nu stoppen ze met live uitzendenlijkt SBS6 wel
werkt hier gewoon hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:00 schreef Type-R het volgende:
ja gvd kan ik dus mooi niet op me Mac de stream bekijken
Werkt bij mij perfect: Snowleopardquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:00 schreef Type-R het volgende:
Alsof die ooit 4 uur aan een stuk door zonder onderbrekingen uitzenden.:')quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:00 schreef rubbereend het volgende:
WTF en nu stoppen ze met live uitzendenlijkt SBS6 wel
Zeker...quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:00 schreef TheVulture het volgende:
Dat kamerleden tijdens zo'n debat nog gaan zitten Twitteren is echt beschamend eigenlijk...
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:00 schreef TheVulture het volgende:
Dat kamerleden tijdens zo'n debat nog gaan zitten Twitteren is echt beschamend eigenlijk...
Piet Paulusma is al gesignaleerd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
komt shownieuws nu tussendoor dan?
Is er iemand zijn hond in Heerhugowaard weggelopen dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou ja, kwalitatief is dat niet eens zoveel minder als wat we tot nu toe hebben gezienquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zeker, alsof het debat ze niet interesseert.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:00 schreef TheVulture het volgende:
quote:Chantal Gillard ( PVDA) (follow)
Vandaag, 01:46
We kunnen vanavond lang praten maar kern is dat Hamer vanavond haar gelijk heeft gekregen.
Ha ha, lullig voor je hoor, kaerel, maar het klopt wel. Hamer heeft gewonnen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:00 schreef Crazy Harry het volgende:Vraag me toch af in welke 2e kamer zij aanwezig is, dat is zeker niet dezelfde waar vanuit op nederland 2 uitgezonden wordt...
Tenzij zij meer weet en de volgende zet van Hamer de val van het kabinet is... ik vond Bos erbij staan alsof het hem ook allemaal geen hol meer interesseert dus ik denk dat we nog wel eens wat spanning kunnen krijgenquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:00 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Vraag me toch af in welke 2e kamer zij aanwezig is, dat is zeker niet dezelfde waar vanuit op nederland 2 uitgezonden wordt...
Jawel. http://streams.kpn.net/cgi-bin/reflector.cgi?stream=tkstream101&title=Tweede%20Kamer%20der%20Staten-Generaal openen in QuickTime.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:00 schreef Type-R het volgende:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:02 schreef Adolecens het volgende:
Ze vechten gewoon via Twitter....
Chantal Gillard ( PVDA) (follow)
Vandaag, 01:57
Femke je zwetst
Wat een bananenrepubliek zijn we ook zeg.
Ja zo kan je het ook noemen. Je kan ook de verkiezingen winnen en weer verder regeren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vanwege regeringsverantwoordelijkheid.
Dan zal halsema wel niet blij zijn.quote:Boris van der Ham ( D66) (follow)
Vandaag, 01:59
even pauze... Bos zit triomfantelijk te lachen.
geen digitale tv hier, een brakke laptop, dus ik schakel dadelijk over naar de draadomroep van de 2e kamerquote:
Inderdaad. De Koningin krijgt nog gelijk ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:02 schreef Adolecens het volgende:
Femke je zwetst
Ja ja, dan het nette taalgebruik van Wilders, he? Wat een spreker is dat manneke toch.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:02 schreef Adolecens het volgende:
Femke je zwetst
quote:Zien veer amper oetein of de liks al metein mèt Ricardo in bad
Iech dink tot ut verrèk iech gaon vol op de bek mèt dn zuster, Jeh wat?
Via de korte golf?quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen digitale tv hier, een brakke laptop, dus ik schakel dadelijk over naar de draadomroep van de 2e kamer
Die ligt in haar Royal Bed en volgt op haar Blackberry de twitters en blogspots om op de hoogte te blijven van de natiequote:Op donderdag 14 januari 2010 02:05 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Inderdaad. De Koningin krijgt nog gelijk ook.
Ah, jij zit het debat te kijken waar zij zit? Waar is dat? in Fantasialand?quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:02 schreef BogardeRules het volgende:
Ha ha, lullig voor je hoor, kaerel, maar het klopt wel. Hamer heeft gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |