Ik denk dat het de PvdA juist een paar zetels winst zou opleveren als ze nu doorpakken... als ze het niet doen ketsen ze juist helemaal naar beneden... omdat Hamer de zaak op scherp stelde gisterenquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:27 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Het zou goed van ze zijn, maar aan de andere kant, de peilingen zouden mij ook niet happig maken.
Dat gaat die lafaard niet zeggen. Hij zal zich uit dit debat lullen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:28 schreef tong80 het volgende:
Femke verwoordt het goed.
'We heben het toen niet goed gedaan.'
Zeg dat dan JP.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:26 schreef tong80 het volgende:
'Ik heb hier een brief van Samaranch'
Herman Brood toen :quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook zijn ja-woord bij zijn huwelijk zal een regel of 6 lang geweest zijn.
Ja, zoietsquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:28 schreef Horloge het volgende:
[..]
Neemt u daarbij aan tot uw wettige echtgenote, Bianca Hoogendijk?
"Als we het hebben over het huwelijk, dan zeg ik het volgende. Enerzijds erken ik de privilleges die dat met zich meebrengt, anderzijds ben ik mij ervan bewust dat hiermee een bepaalde verantwoordelijkheid gepaard gaat. In die zin ben ik het eens, en ben bereid deze verantwoordelijkheid te aanvaarden."
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:28 schreef Horloge het volgende:
[..]
"Als we het hebben over het huwelijk, dan zeg ik het volgende. Enerzijds erken ik de privilleges die dat met zich meebrengt, anderzijds ben ik mij ervan bewust dat hiermee een bepaalde verantwoordelijkheid gepaard gaat. In die zin ben ik het eens, en ben bereid deze verantwoordelijkheid te aanvaarden."
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:28 schreef Horloge het volgende:
[..]
Dat is nogal bevestigend en duidelijk voor hem hoor...quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:28 schreef Horloge het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook zijn ja-woord bij zijn huwelijk zal een regel of 6 lang geweest zijn.
Voor hen valt er wel wat te redden, maar niet genoeg om te voorkomen dat er dan een rechtse coalitie komt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze gaan rampzalige gemeente verkiezingen tegemoet, misschien dat er nog wat te redden valt
Hopelijk plegen enkele PvdA-leden een coup tegen Mariëtte Hamer, ik kan er niet meer bij hoe zij met Balkenende in de doofpot roert...quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat het de PvdA juist een paar zetels winst zou opleveren als ze nu doorpakken... als ze het niet doen ketsen ze juist helemaal naar beneden... omdat Hamer de zaak op scherp stelde gisteren
dat probleem hebben we allemaalquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:26 schreef tho_Omas het volgende:
Ik hoor Balkenende praten, maar ik versta er niks van.
ben eingelijk wel benieuwd naar bos.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:30 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Ik ga naar bed, dromen van Agnes.
[ afbeelding ]
Weltrusten
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar door deze situatie krijg je toch niet de beste beslissingen? Normaal gezien is het ook beter als een regering 4 jaar vol kan maken, maar als er geen basis meer is dan loop je op een gegeven moment vast.
Hier valt beide ook zeker wat voor te zeggen. Heel veel beslissingen gaan niet of heel moeilijk genomen worden. Een goede stabiele regering zou zoiezo het beste zijn. Ik ben zeker geen fan van deze coalitie, maar ik zie niet in met welke regeringen op het moment wel een stabiele coalitie kunnen vormen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:25 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Beslissingen nemen ze niet. Ze schuiven wat vooruit. Dan kan je net zo goed verkiezingen krijgen.
Ehmz, volgens mij had JP die kennis toen wel. Namelijk dat hij de kamer niet juist en niet volledig geinformeerd heeft.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het rapport van de commissie Davids.
"En als je dan ziet (pauze) dat we elkaar diep in de ogen keken (pauze) en besloten om deze stap te zetten (pauze) dan begrijp je dat deze vraag slechts een formaliteit is."quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
"Maar het is goed om nog even terug te kijken naar de tijd waarin wij elkaar leerde kennen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |