Hahaha, ik lig hier helemaal dubbel op m'n kamer. Ondanks zo'n dieptriest debat moet ik hierom lachenquote:
De gemiddelde PVV-stemmer kijkt hier echt niet naar. Die hoort alleen wat mooie kreten morgen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:11 schreef BogardeRules het volgende:
Wilders geeft balkie in feite de kans om er degelijk uit te zien. dat is slecht. wat een clown is wilders toch!
Dit kost hem zetels
Achja. We zien wel waar dit schip strandt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:12 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Die kans is groter bij D66, schat ik zo. Maar goed, daar moeten we nog even op wachten.
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De gemiddelde PVV-stemmer kijkt hier echt niet naar. Die hoort alleen wat mooie kreten morgen.
JPB: Meneer Wilders, ik vind dat u plaat een beetje grijs aan het worden is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:12 schreef Felagund het volgende:
Wilders is zo obvious in zijn beweegredenen dat hij juist Balkende zo helpt.
Jammer dat Wiegel niet meer in de kamer zit.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Alle ingrediënten zijn aanwezig voor een crisis. Chaos, een premier die rare uitspraken doet, het is nacht en de PvdA zou er toch niet heel slecht vanaf komen als ze breekt denk ik. Jammer dat we geen bookmakers hebben in Nederland.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
JPB: Meneer Wilders, ik vind dat u plaat een beetje grijs aan het worden is.
Ja. Ik ben geen pvda fan. Maar die achterbakse streken, zo lekker achter de ellebogen komen mij eigenlijk de keel uit.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:08 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Balkenende is zo geraffineerd, die weet het wel zo te sturen dat PvdA weer de grote verliezer is ipv. hij.
Ik had er echt op gerekend, maar met het verschijnen van de brief is mijn hoop eigenlijk verdwenen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Alle ingrediënten zijn aanwezig voor een crisis. Chaos, een premier die rare uitspraken doet, het is nacht en de PvdA zou er toch niet heel slecht vanaf komen als ze breekt denk ik. Jammer dat we geen bookmakers hebben in Nederland.
Ik zou de odds voor lief nemen en lekker op het vallen weddenquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |