Balkenende is zo geraffineerd, die weet het wel zo te sturen dat PvdA weer de grote verliezer is ipv. hij.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:07 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
dat zou ik dan ook niet pikken als pvda zijnde.
Dat is niet zo denk ik. Juist als ze nu zouden breken zouden ze nog iets van eigenwaarde terugwinnen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk het niet. PvdA heeft het CDA harder nodig dan andersom.
Ze willen het balkie ook weer niet TE moeilijk maken, als hij ten minste niet WEER uitglijdt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:07 schreef rubbereend het volgende:
Komt Hamer nog naar de microfoon vragen waarom er niks wordt terug genomen?
Dat komt omdat de PvdA zich daarvoor laat gebruiken en dat is gewoonweg een keuze van die partij. In mijn ogen op dit moment een onjuiste keuze.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als ze zich eens wat fatsoenlijker zouden gedragen was dat niet meer waar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
So true. Hij lult er gewoon een heel onduidelijk verhaal omheen, waardoor iedereen zoiets heeft van:quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:07 schreef raistlin66 het volgende:
ik snap zn woorden en ik snap zijn zinsopbouw, maar ik kan hem gewoon echt niet volgen.
Ja precies, daar moeten ze op reageren. waarom doet van dam dit niet, die is beter dan Hamer.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
PvdA moet daar tegen optreden, maar ik heb mijn twijfel of dat gaat gebeuren.
Op dit moment toch nog niet mogelijk?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kom maar op met die motie van wantrouwen jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |