in dit geval welquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:18 schreef Horloge het volgende:
Het is overigens "chique" en niet "sjiek". Het is toch geen Limburg?
Nog een tweet, van Mei Li Vos:quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef dmk het volgende:
Borisham
opmerkelijk: voormalig spindoctor van Balkenende en nu staatsecretaris Defensie Jack de Vries zit verdekt bij debat in journalistenbankjes.. less than a minute ago from mobile web
Beetje offtopic, maar stel je eens voor die man komt met 30+ mensen in de kamer en heeft over topics als deze geen duidelijke uitgesproken onderbouwde mening.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:17 schreef The_Streets het volgende:
Overigens was Wilders weer lekker inhoudsloos.
Ik vind dat ze veel te weinig verdienenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:19 schreef StephanL het volgende:
Dit zijn wel de debatten waar ik het rechtvaardig vind dat ze zo veel verdienen de kamerleden.
Pechtold weet op welke momenten hij klappen kan uitdelen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:19 schreef JoaC het volgende:
Rutte stelde net de juiste vragen, toch is Pechtold sterker door minder te spreken, maar tegelijkertijd scherper (en harder dan ooit)
Held jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:20 schreef Citizen.Erased het volgende:Rutte met een geweldige counter.
kijk onlinequote:Op donderdag 14 januari 2010 00:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blijft Nederland 2 het debat vannacht uitzenden? Ik wil eigenlijk zo met m'n laptop in bed gaan leggen en daar heb ik geen digitale TV.
Huldequote:Op donderdag 14 januari 2010 00:20 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Hamer: U staat niet eens te luisteren. U staart naar het plafond.
Rutte: Dat doe ik vaker als u praat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |