Strakke krevat....... sjiek is miech datquote:
En het eerste gebukt. (Helaas heb ik een nogal sterk visueel vermogen)quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hamer: Ik was het eerste boos!
quote:
Heb hem rond de kerst nog live gezienquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Strakke krevat....... sjiek is miech dat
Vallen is in mijn ogen geen optie. Dan krijg je de volgende crisis: De Formatie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:14 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ja, ze gaan weg met de publieksprijs, maar het kabinet gaat er niet door vallen.
Kan beter gedraaid worden in het gemeentehuis van Maastricht.quote:
Nee ze zijn eigenlijk door Balkenende zelf al voor het blok gezet.quote:
Dat snap ik al jaren niet en ik snap ook niet dat het CDA nog altijd zo groot is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:12 schreef Torrio het volgende:
Ik snap niet dat de CDA er niet zo van langs krijgt als de PvdA hier..![]()
PvdA is slecht bezig, maar de CDA slaat in elk debat de plank mis.
Hetzelfde geldt voor CU kiezers bij Arie Slob, en CDA kiezers bij Pieter van Geel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef Seam het volgende:
Als alle PvdA kiezers nu eens dit zagen en begrepen, dan zouden ze toch nooit meer op zo'n faler stemmen?
En bedanktquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef JoaC het volgende:
[..]
En het eerste gebukt. (Helaas heb ik een nogal sterk visueel vermogen)
Daar zijn ze ook nog bezig ja.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef Nee het volgende:
[..]
Kan beter gedraaid worden in het gemeentehuis van Maastricht.
Daar gaat Leers ook nog niet vanzelf weg.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef Nee het volgende:
[..]
Kan beter gedraaid worden in het gemeentehuis van Maastricht.
Uiteraard gaat het kabinet niet vallen. Ze hebben elkaar in een houdgreep en zijn als de dood voor verkiezingen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:14 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ja, ze gaan weg met de publieksprijs, maar het kabinet gaat er niet door vallen.
De PvdA is krampachtig progressief. Altijd bezig met het doorbreken van rollenpatronen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef Seam het volgende:
Als alle PvdA kiezers nu eens dit zagen en begrepen, dan zouden ze toch nooit meer op zo'n faler stemmen?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sjiek is wel het woord van de dag.
In de Nederlandse politiek zijn er sowieso mensen die beschikken over charisma. Dat wordt steeds belangrijker.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:16 schreef Horloge het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor CU kiezers bij Arie Slob, en CDA kiezers bij Pieter van Geel.
Komt omdat hij bij zijn vrouw zit.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef dmk het volgende:
Borisham
opmerkelijk: voormalig spindoctor van Balkenende en nu staatsecretaris Defensie Jack de Vries zit verdekt bij debat in journalistenbankjes.. less than a minute ago from mobile web
Verschrikkelijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:16 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
De PvdA is krampachtig progressief. Altijd bezig met het doorbreken van rollenpatronen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |