hahahaa hij lijkt idd welquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:55 schreef quo_ het volgende:
Ik dacht even dat ik Vladimir Poetin in de kamer zag.
Blijkt de opvolger van Bassie te zijn
Nee, maar iig Wilders zal ermee komenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:57 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Denk je dat een motie van wantrouwen zin heeft?
Agnes Kant moet dan ook van de drank afblijven.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:57 schreef lars1980 het volgende:
oei, Hamer mept Kant om de oren....![]()
Agnes vindt het lekker makkelijk
Ik weet het wel zeker. Wilders in ieder geval. Of er ook maar één partij is die die motie gaat steunen, dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:56 schreef Silven het volgende:
Wie denkt er dat er moties van wantrouwen worden in gedient?
SGP levert goede mensen af, enige is dat de achtergrond van de SGP mensen nogal uit 2010 voor Christus komtquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van der Vlies is op dat gebied ook goed.
Wat er ook uitkomt, dit gaat PvdA weer stemmen kosten. Misschien dat ze hun emancipatieretoriek moeten laten varen, en een bekwaam fractievoorzitter aanstellen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:56 schreef Silven het volgende:
In principe wel, de vorige keer was het er ook bijna doorheen. Ik vind Balkenende geen leider en wil zien wie het beter kan, en ik denk dat ik de lat dan niet heel hoog leg.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:57 schreef Hukkie het volgende:
[..]
De PVV dient zowat iedere dag een motie in dus die zullen heus wel weer meedoenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:56 schreef Silven het volgende:
Heeft dat ooit iemand ervan weerhouden?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:57 schreef Hukkie het volgende:
Hamer wordt bij nieuwe verkiezingen ook geslachtofferd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:58 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wat er ook uitkomt, dit gaat PvdA weer stemmen kosten. Misschien dat ze hun emancipatieretoriek moeten laten varen, en een bekwaam fractievoorzitter aanstellen.
Daar durf ik inderdaad mijn moeder om te verwedden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met Wilders erbij weet ik dat wel bijna zeker.
Dan moet Rita ook komen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De PVV dient zowat iedere dag een motie in dus die zullen heus wel weer meedoen
Ik verwacht ook dat er geen steun zal zijn. Men wil niet zo snel met de PVV meegaan, zeker als er geen basis aanwezig lijkt vanuit de PvdA.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:58 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Wilders in ieder geval. Of er ook maar één partij is die die motie gaat steunen, dat betwijfel ik.
Ik vind het wel mooi, in de traditie van 'ceterum censeo'.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:59 schreef TheVulture het volgende:
Elke keer als Thieme aan het woord komt ben ik bang dat ze het over legbatterijen gaat hebben
Het is er helemaal niet bijna doorheen gekomen de vorige keer. Toen was het de motie van de VVD, volgens mij alleen gesteund door Wilders.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:58 schreef Silven het volgende:
[..]
In principe wel, de vorige keer was het er ook bijna doorheen. Ik vind Balkenende geen leider en wil zien wie het beter kan, en ik denk dat ik de lat dan niet heel hoog leg.
"Voorts wil ik u mededelen dat wij nog steeds tegen de bio-industrie zijn."quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:59 schreef TheVulture het volgende:
Elke keer als Thieme aan het woord komt ben ik bang dat ze het over legbatterijen gaat hebben
En dat is eigenlijk alleen maar jammer.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:57 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Vast wel, maar die redt het niet. Misschien in de nasleep van het rapport straks nog eens, maar ook die zal het niet halen.
Wie? Saddam Hoessein?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Plus het feit dat met die actie de grootste moslimterrorist ter wereld werd uitgeschakeld...
Ik denk dat de PvdA aardig wat stemmen wint wanneer ze het vanavond nog laten knallen. Dan laten ze tenminste eindelijk eens ballen zien en doen ze eindelijk eens dat wat ze moeten doen, de PvdA stemmer vertegenwoordigen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:58 schreef tho_Omas het volgende:
Wat er ook uitkomt, dit gaat PvdA weer stemmen kosten. Misschien dat ze hun emancipatieretoriek moeten laten varen, en een bekwaam fractievoorzitter aanstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |