geweldig he? voor jouquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:49 schreef nikk het volgende:
Fantastisch dat die Hamer zo lang in de spotlight staat. Betere anti-reclame tegen de PvdA is er niet.
Hij heeft hier natuurlijk totaal geen verstand van en kan hier geen stemmers mee scoren. Slim om zich rustig te houden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
waar is Wilders met zijn grote muil nu? Kan hij werkelijk alleen versjes opzeggen en oneliners uitbraken? Als fan van zijn act ben ik zwaar teleurgesteld!
Wilders heeft volgens altijd een paar moties van wantrouwen klaarliggen. Hoeft ie alleen nog maar de datum en de naam van de minister in te vullen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:48 schreef Horloge het volgende:
(en waarin ongetwijfeld een of meer moties van wantrouwen worden ingediend (door Wilders in ieder geval)).
Precies. Ik begrijp het daarom niet zo goed.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:49 schreef rubbereend het volgende:
Waarom had Hamer het gisteren over de verklaring en nu over de vragen die hij beantwoorde? Dat zijn gewoon twee verschillende dingen
Ik denk ook van Alexander eerlijk gezegdquote:en waarin ongetwijfeld een of meer moties van wantrouwen worden ingediend (door Wilders in ieder geval)
En dat is natuurlijk belangrijker dan fatsoenlijk bestuur.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
ze kan gewoon niet zeggen hoe het werkelijk zit want dan komen eventuele ruzies met bos bloot te liggen of er komt naar boven dat balkenende de pvda heeft genaaid.
Hij is erg afwezig inderdaad. Maarja, what's new?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
waar is Wilders met zijn grote muil nu? Kan hij werkelijk alleen versjes opzeggen en oneliners uitbraken? Als fan van zijn act ben ik zwaar teleurgesteld!
Dit debat gaat over de communicatie omtrent het rapport en het kabinet en fracties onderling. In het inhoudelijke debat zal de VVD inderdaad inhoudelijk op het rapport in moeten gaan, en dan inderdaad een toontje lager zingen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:49 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nee, dat mag je de VVD ook aanrekenen. Die zaten ook in dat kabinet. Of vind je dat gisteren de eerste fout gemaakt is?
Hetzelfde met zijn betogen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:50 schreef freako het volgende:
[..]
Wilders heeft volgens altijd een paar moties van wantrouwen klaarliggen. Hoeft ie alleen nog maar de datum en de naam van de minister in te vullen.
Nogmaals, daar gaat het niet over. Daar gaat het later pas over. De VVD heeft niets te maken met de reactie van Balkenende nu en ze dat aanrekenen slaat dan ook nergens op.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:49 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nee, dat mag je de VVD ook aanrekenen. Die zaten ook in dat kabinet. Of vind je dat gisteren de eerste fout gemaakt is?
Ja, dat is zeker waar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar nu gaat het toch alleen over gisteren?
Zo werkt het altijd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk belangrijker dan fatsoenlijk bestuur.
Typerend is wel dat Bos en Balkenende zich buiten schot weten te houden. Heb jij ze vanavond gezien?
![]()
![]()
Ik denk dat hij de reactie van Bos afwacht.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk ook van Alexander eerlijk gezegd
Nogmaals: stel je niet zo aan. Een zinnetje. Boehoehoe.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nogmaals, daar gaat het niet over. Daar gaat het later pas over. De VVD heeft niets te maken met de reactie van Balkenende nu en ze dat aanrekenen slaat dan ook nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |