Toenstraks. Was het toen, of zal het straks zijn? Toen verwijst naar het verleden. Straks verwijst naar de toekomst.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
Jiskefet is zo overrated he...
Toenstraks ook nog ff zitten kijken... nou. Weinig tot geen grimas. Humor voor kansloos studentenvolk die in een volle kroeg jack in de box willen doen.
Castreren die handel.
Te laat!quote:
16 nachtjes dan enzoquote:
Helaas niet en alstublieft!quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:10 schreef Rookert het volgende:
Maar heb je nog geneukt en wil je een bierrrtje TS?
Nee, toensjus wijst naar het verledenquote:Toen verwijst naar het verleden
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:04 schreef Zuunigerd het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige, doch zuunige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop.. lees door!
Talpa?quote:
Lullo!quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:10 schreef Rookert het volgende:
Maar heb je nog geneukt en wil je een bierrrtje TS?
Da's wel herkenbaar ja.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:30 schreef griekjeee het volgende:
Is het niet toestraks? Dat zeg ik altijd.
Misschien moet je dan eens leren articulerenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:30 schreef griekjeee het volgende:
Is het niet toestraks? Dat zeg ik altijd.
Ik heb anders nooit problemen met me verstaanbaar maken.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:34 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens leren articuleren
Mensen verstaan je beter als je je foto erbij zet.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb anders nooit problemen met me verstaanbaar maken.
Een beetje lichaamstaal kan nooit kwaad.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:34 schreef waternet het volgende:
[..]
Mensen verstaan je beter als je je foto erbij zet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |