Als ik speel wil ik winnenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:01 schreef Penisbaard het volgende:
Je neemt spelletjes een beetje te serieus.
Ik ben echt geen slechte speler ofzo maar soms wil het gewoon niet en dat snap ik dus echt nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:02 schreef GestreepteKater het volgende:
komt omdat je soms tegenstanders hebt die wèl wat kunnen, dwaas.
Dat zou ook kunnen, had laatst een gast in mn team met 150 kills en 0 deaths.. nog wel met Modern warfare 2 dan denk je een game legaal te kopen om geen gezeik te hebben met cheaters..quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:05 schreef FoKTeD het volgende:
ach ja TS snapt wss verschil tusse bots en mensen niet
En binnen een minuut van 3000 op 5000 zittenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:05 schreef cherrycoke het volgende:
hoek an dit topic nou opeens 2554 views hebben
Das ook kenkerirritant zeg, van die campers maarja daar moet ik maar mee leren leven, de klacht is eerder dat ik zo fucking inconstant ben..quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:07 schreef Hojdhopper het volgende:
Je zou zeggen dat dat ligt aan het level van je tegenstanders... maar soms spawn je met dezelfde groep (BF heroes) en dan heb ik het ook nog idd. Vet kut!
hoe krijg je dat voor mekaar danquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En binnen een minuut van 3000 op 5000 zitten
f5quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:23 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor mekaar dan
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:07 schreef Hojdhopper het volgende:
Je zou zeggen dat dat ligt aan het level van je tegenstanders... maar soms spawn je met dezelfde groep (BF heroes) en dan heb ik het ook nog idd. Vet kut!
Wat een kutspel is dat. Moet je alles kopen...quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:07 schreef Hojdhopper het volgende:
Dit dus.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:43 schreef Keesch het volgende:
Je kan het gewoon niet
Eigenlijk word ik echt wel pissigquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:59 schreef Kasplant het volgende:
Speel gewoon voor de lol, maakt niet toch als je een keer een slecht potje hebt. Of word je dan heel boos?
Zegt degene die in de GTA 4 topics post..quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:19 schreef Justinn het volgende:
Nerd-topic
Bij GTA heb je ten minste een missie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:20 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Zegt degene die in de GTA 4 topics post..
Bij shooters toch ook? Het andere team verslaan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:21 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Bij GTA heb je ten minste een missie.
Nee?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:08 schreef zovty het volgende:
[..]
En nu in eens weer een normaal aantal.
Vreemd.
Ja, klopt, ik denk dat ik net verkeerd zat te kijken.quote:
Goed gedaan jonge! Jij bent wel een beetje van de TR, hea?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:15 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, klopt, ik denk dat ik net verkeerd zat te kijken.
Ik heb een TR gedaan, misschien kunnen de beheerders er iets mee.
Ja. Op die manier maak ik mij nog populairder bij de beheerders en worden er nog meer handen boven m'n lieve poezelige hoofdje gehouden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goed gedaan jonge! Jij bent wel een beetje van de TR, hea?
Reageer anders even on topic..quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja. Op die manier maak ik mij nog populairder bij de beheerders en worden er nog meer handen boven m'n lieve poezelige hoofdje gehouden.
TR's doen is het nieuwe "met de buschauffeur praten".
Echt hequote:Op donderdag 14 januari 2010 12:29 schreef Fortitude het volgende:
ENEMY AC130 ABOVE!!!!!!!!!!!!!!!!
Zeker weer zo'n lucky gastje die hem uit een kistje kreeg.
Yeah, jammer genoeg heb ik de AC 130 al gepakt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Echt heik snap niet waarom mensen AC130 gebruiken.
Chopper Gunner
en idkfaquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:44 schreef LostFormat het volgende:
iddqd
En nu kan je het niet meer veranderen? Gewoon even paar keer levelen en chopper gunny selecteren ipv AC130. Wat ik vooral a-relaxed vind is dat ze op de PC iig zijn overgestapt op steam. Ik had met COD4 nooit zo veel lag als nu. Zo had ik gisteren een super streak op Afghan, loopt het spel gvd vast. Kon mijn chopper gunner niet eens gebruiken. Niks aan het potje gehadquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:14 schreef Fortitude het volgende:
Iemand gaat een ban krijgen hier.
[..]
Yeah, jammer genoeg heb ik de AC 130 al gepakt.
En idkfaquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:44 schreef LostFormat het volgende:
iddqd
Een goeie FPS is best tof.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:09 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Battelfield heroesheb het alleen ff gespeeld om veteran status te krijgen in bad company
Ghehe idd best een kutspel, maar de gameplay opzich vind ik dan wel weer leuk! Ik kan/kon me er wel mee vermaken!quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat een kutspel is dat. Moet je alles kopen...
Hahaha, haha, haha.quote:[b]Op donderdag 14 januari 2010 14:53 Wel logisch uit oogpunt van EA, die verdienen er anders ook geen zak aan.
dus als je je vriendin vingert en je kunt haar niet klaar laten komen mep je haar ook maar?quote:
Hier nog 1quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:00 schreef Demon_Hunter het volgende:
Fucking erg altijd.. de ene keer heb ik 50 kills 6 deaths.. alles gaat soepel enzulks...
Game erna 11 kills 22 deaths.. ik weet niet wat ik heb maar ik ben dus totaal niet constant met shooter games, en dat maakt me fucking gefrustreerd![]()
![]()
![]()
Klacht : Ts faalt in shooters
Je kan toch niet 80.000 keer F5'en in zo'n korte tijdquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:07 schreef GlowMouse het volgende:
ik zag dat het al navolging heeft gehad, maar het heeft consequenties als je zovaak f5't.
TS kon het 20x per secondequote:Op donderdag 14 januari 2010 17:13 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Je kan toch niet 80.000 keer F5'en in zo'n korte tijd
Ik heb niets gedaan, studiegenootje van me heeft lopen f5en.. behoorlijk droevig, ben gelukkig ook niet gebanned.quote:
studiegenootje reageert ook onder jouw nickname?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:28 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ik heb niets gedaan, studiegenootje van me heeft lopen f5en.. behoorlijk droevig, ben gelukkig ook niet gebanned.
Ja, ik had mn pc gewoon open laten staan en was ff naar beneden wat uitprinten al met al wel uurtje of wat weggeweestquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
studiegenootje reageert ook onder jouw nickname?
En bovendien zat ik op de hogeschool en volgens mij hebben die maar 1 uitgaand ip adres..quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
studiegenootje reageert ook onder jouw nickname?
Lachen om iets wat droevig is?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:37 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ja, ik had mn pc gewoon open laten staan en was ff naar beneden wat uitprinten al met al wel uurtje of wat weggeweestmoest wel hard lachen om het aantal views.. dat dan weer wel.
Dan verbannen ze je account wel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:37 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
En bovendien zat ik op de hogeschool en volgens mij hebben die maar 1 uitgaand ip adres..
Vragen om een ban...quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:38 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Lachen om iets wat droevig is?
Ik wil niet stoken maar ik zou hem bannen.
Je wilt zeggen dat je je laptop van 11:10-11:40 en van 12:10-13:30 gewoon onbeheerd achterlaat en anderen onder jouw nickname laat reageren? Of probeer je de schuld in de schoenen van de heer Jonker te schuiven?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:37 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ja, ik had mn pc gewoon open laten staan en was ff naar beneden wat uitprinten al met al wel uurtje of wat weggeweestmoest wel hard lachen om het aantal views.. dat dan weer wel.
Word up.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:01 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Strategy
FPS
RPG
Rest.......
Ja dat wil ik zeggen naja onbeheert, mn groepsgenootjes waren toch aardig bezigquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:40 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat je je laptop van 11:10-11:40 en van 12:10-13:30 gewoon onbeheerd achterlaat en anderen onder jouw nickname laat reageren? Of probeer je de schuld in de schoenen van de heer Jonker te schuiven?
Eensch maar Madden is dan wel weer koning.. daar ben ik wel heel goed in gelukkigquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:42 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Word up.
IIG sportgamesvoor nerds die niet naar buiten durven om sport te doen
Redelijk in shooter, redelijk in RPG.
Goed (al zeg ik het zelf) in RTS.
als ze gewoon met een groepje met een project bezig zijn, dan laat je hem achter bij je homies waarmee je werkt en dus niet onbeheerd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:40 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat je je laptop van 11:10-11:40 en van 12:10-13:30 gewoon onbeheerd achterlaat en anderen onder jouw nickname laat reageren? Of probeer je de schuld in de schoenen van de heer Jonker te schuiven?
Haha exactlyquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:43 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Eensch maar Madden is dan wel weer koning.. daar ben ik wel heel goed in gelukkig
Weet je dat ik hier helemaal niks van geloof, groepsgenootjes die je in de pauze alleen laat met je laptop, terwijl je ondertussen wel zelf reageert op topics.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:43 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ja dat wil ik zeggen naja onbeheert, mn groepsgenootjes waren toch aardig bezigmaar ik zal m zeker locken hoop dat het niet teveel overlast heeft veroorzaakt
Ik snap dus echt niet waarom je sport games zou spelen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:45 schreef ecktebaas het volgende:
goed in race
redelijk in FPS en sport
Burnout Paradise
Net alsof zijn klasgenoten in totaal bijna één uur op FOK! zitten refreshen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
als ze gewoon met een groepje met een project bezig zijn, dan laat je hem achter bij je homies waarmee je werkt en dus niet onbeheerd.
voor de afwisselingquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:46 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Ik snap dus echt niet waarom je sport games zou spelen?
Gozer, en voor de rest ga ik er niet verder op in.. mijn groepsgenootjes hebben gewoon even lopen fucken op mijn account, en ja ik weet het het klinkt mischien een beetje lame maar het is toch echt zo.. er is niemand aan doodgegaan dus van mijn kant ben ik er nu klaar mee en ga er ook inhoudelijk niet meer op in.. hoop dat je tevreden bent met mijn verklaringquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Weet je dat ik hier helemaal niks van geloof, groepsgenootjes die je in de pauze alleen laat met je laptop, terwijl je ondertussen wel zelf reageert op topics.
De logica is niet aanwezig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:48 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Gozer, en voor de rest ga ik er niet verder op in.. mijn groepsgenootjes hebben gewoon even lopen fucken op mijn account, en ja ik weet het het klinkt mischien een beetje lame maar het is toch echt zo.. er is niemand aan doodgegaan dus van mijn kant ben ik er nu klaar mee en ga er ook inhoudelijk niet meer op in.. hoop dat je tevreden bent met mijn verklaring
Waarom niet? klinkt aannemelijk...quote:
Idd echt zo`n lame spel iedereen speelt met dezelfde teams online, man united of barca..quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:50 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Waarom niet? klinkt aannemelijk...
Back On-Topic, ik vind afwisseling dus niet genoeg reden om Sport games te spelen. Moest altijd huilen als ik vrienden hoorden over "we hebben zo'n vette LAN-party gehad, hele tijd FIFA zitten spelen".
Heb jij klasgenoten die als malloten een pagina refreshen op jouw computer als je afwezig bent?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:50 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Waarom niet? klinkt aannemelijk...
Echt he? vind de besturing sowieso altijd kwalitatief uitermate teleurstellend...quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Idd echt zo`n lame spel iedereen speelt met dezelfde teams online, man united of barca..
Ja... die heb ik. Erg genoeg, daarom lock ik mijn laptop altijd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:52 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Heb jij klasgenoten die als malloten een pagina refreshen op jouw computer als je afwezig bent?
Ik kan me sowieso niet voorstellen dat iemand daar zoveel tijd aan gaat verspillen.
Ja speel WC3 TFT en Footyquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:52 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Echt he? vind de besturing sowieso altijd kwalitatief uitermate teleurstellend...
Daarom hou ik het vooral op RTS(nog geld mee verdient ook
).
Maar speelde je nou Warcraft of is het toeval van die Avatar?
Je gaat echt niet in een projectgroep met mensen waarmee je niet overweg kan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:52 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Ja... die heb ik. Erg genoeg, daarom lock ik mijn laptop altijd.
Soms heb je de keuze niet...quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:57 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Je gaat echt niet in een projectgroep met mensen waarmee je niet overweg kan.
Dan laat je de computer echt niet onbeheerd achter zonder te locken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:01 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Dan laat je de computer echt niet onbeheerd achter zonder te locken.Wel als je het vergeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.癌症爐灶
Klinkt erg bekend ja, ik kan dan redelijk goed scheldenquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:31 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
heb ik ook
eerst 22-6
daarna 6-22
warrock en combat armsquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:45 schreef banaantjeEE het volgende:
Zet je aimbot dan aan. Dan heb je een constante.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:49 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
warrock en combat arms![]()
hacken![]()
mensen die denken dat het nut heeft om hackers uit te schelden
Als je hackt, doe het dan met een anti-cheat on en gebruik dus een private bypass zeg ik altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Als ik jou was zou ik het streamen!quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:55 schreef Mint_Clansell het volgende:
Zoek een leven, zielige nerds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |