Gozer, en voor de rest ga ik er niet verder op in.. mijn groepsgenootjes hebben gewoon even lopen fucken op mijn account, en ja ik weet het het klinkt mischien een beetje lame maar het is toch echt zo.. er is niemand aan doodgegaan dus van mijn kant ben ik er nu klaar mee en ga er ook inhoudelijk niet meer op in.. hoop dat je tevreden bent met mijn verklaringquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Weet je dat ik hier helemaal niks van geloof, groepsgenootjes die je in de pauze alleen laat met je laptop, terwijl je ondertussen wel zelf reageert op topics.
De logica is niet aanwezig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:48 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Gozer, en voor de rest ga ik er niet verder op in.. mijn groepsgenootjes hebben gewoon even lopen fucken op mijn account, en ja ik weet het het klinkt mischien een beetje lame maar het is toch echt zo.. er is niemand aan doodgegaan dus van mijn kant ben ik er nu klaar mee en ga er ook inhoudelijk niet meer op in.. hoop dat je tevreden bent met mijn verklaring
Waarom niet? klinkt aannemelijk...quote:
Idd echt zo`n lame spel iedereen speelt met dezelfde teams online, man united of barca..quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:50 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Waarom niet? klinkt aannemelijk...
Back On-Topic, ik vind afwisseling dus niet genoeg reden om Sport games te spelen. Moest altijd huilen als ik vrienden hoorden over "we hebben zo'n vette LAN-party gehad, hele tijd FIFA zitten spelen".
Heb jij klasgenoten die als malloten een pagina refreshen op jouw computer als je afwezig bent?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:50 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Waarom niet? klinkt aannemelijk...
Echt he? vind de besturing sowieso altijd kwalitatief uitermate teleurstellend...quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Idd echt zo`n lame spel iedereen speelt met dezelfde teams online, man united of barca..
Ja... die heb ik. Erg genoeg, daarom lock ik mijn laptop altijd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:52 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Heb jij klasgenoten die als malloten een pagina refreshen op jouw computer als je afwezig bent?
Ik kan me sowieso niet voorstellen dat iemand daar zoveel tijd aan gaat verspillen.
Ja speel WC3 TFT en Footyquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:52 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Echt he? vind de besturing sowieso altijd kwalitatief uitermate teleurstellend...
Daarom hou ik het vooral op RTS(nog geld mee verdient ook
).
Maar speelde je nou Warcraft of is het toeval van die Avatar?
Je gaat echt niet in een projectgroep met mensen waarmee je niet overweg kan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:52 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Ja... die heb ik. Erg genoeg, daarom lock ik mijn laptop altijd.
Soms heb je de keuze niet...quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:57 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Je gaat echt niet in een projectgroep met mensen waarmee je niet overweg kan.
Dan laat je de computer echt niet onbeheerd achter zonder te locken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:01 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Dan laat je de computer echt niet onbeheerd achter zonder te locken.Wel als je het vergeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.癌症爐灶
Klinkt erg bekend ja, ik kan dan redelijk goed scheldenquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:31 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
heb ik ook
eerst 22-6
daarna 6-22
warrock en combat armsquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:45 schreef banaantjeEE het volgende:
Zet je aimbot dan aan. Dan heb je een constante.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:49 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
warrock en combat arms![]()
hacken![]()
mensen die denken dat het nut heeft om hackers uit te schelden
Als je hackt, doe het dan met een anti-cheat on en gebruik dus een private bypass zeg ik altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Als ik jou was zou ik het streamen!quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:55 schreef Mint_Clansell het volgende:
Zoek een leven, zielige nerds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |