Ik ben blij dat ik de keuze niet hoef te maken, ik neig alleen meer naar Sneijder, aangezien hij tweebenig is en toch iets gevaarlijker voor het doel van de tegenstander is.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:54 schreef Barca het volgende:
[..]
Dan is Van der Vaart overduidelijk de beste keus!
Je weet toch ook wel dat Van der Vaart zich daarop sterk heeft verbeterd en er nauwelijks nog verschil tussen is. Ik overdrijf wat, maar het gaat niet donders veel meer schelen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:55 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik de keuze niet hoef te maken, ik neig alleen meer naar Sneijder, aangezien hij tweebenig is en toch iets gevaarlijker voor het doel van de tegenstander is.
Eigenlijk is er ook maar een zeer klein verschil tussen beide spelers en de bondscoach lijkt meer een zwak te hebben voor van der Vaart, dus de kans is groot dat hij de gelukkige is.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:59 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Je weet toch ook wel dat Van der Vaart zich daarop sterk heeft verbeterd en er nauwelijks nog verschil tussen is. Ik overdrijf wat, maar het gaat niet donders veel meer schelen.
Het is te hopen, want met Van der Vaart heeft het Nederlands elftal een portie meer hoop om naar de volgende ronde te gaan dan met Sneijder. En zeker om in de K.O. fase toe te slaan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:00 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Eigenlijk is er ook maar een zeer klein verschil tussen beide spelers en de bondscoach lijkt meer een zwak te hebben voor van der Vaart, dus de kans is groot dat hij de gelukkige is.
Wat heb je aan 2 benen als je slechts 's nachts je 3e been gebruikt om een gold digger vol te sauzen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:55 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik de keuze niet hoef te maken, ik neig alleen meer naar Sneijder, aangezien hij tweebenig is en toch iets gevaarlijker voor het doel van de tegenstander is.
Volgens mij geeft hij juist enorm de voorkeur aan Sneijder.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:00 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Eigenlijk is er ook maar een zeer klein verschil tussen beide spelers en de bondscoach lijkt meer een zwak te hebben voor van der Vaart, dus de kans is groot dat hij de gelukkige is.
Is Sylvie geen golddigger dan of is het toeval dat zij steeds op bekende voetballers viel? Maar goed, de keuze moet naar mijn idee bepaald worden op basis van voetbaltechnische aspecten, zoals ik al zei.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:19 schreef Barca het volgende:
[..]
Wat heb je aan 2 benen als je slechts 's nachts je 3e been gebruikt om een gold digger vol te sauzen?
Sneijder is een egoïst. Wat afspelen en samenspelen is, dat weet hij niet. Hij vertraagt het spel alleen maar door de bal steeds bij zich te houden. Daarbij: verdedigen kan en wil hij niet.
Dat zeg ik toch niet? (Dat Sylvie geen golddigger is.) En ja, de keuze moet worden gemaakt op basis van voetbaltechnische aspecten. Van der Vaart is dan absoluut de beste.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:20 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Is Sylvie geen golddigger dan of is het toeval dat zij steeds op bekende voetballers viel? Maar goed, de keuze moet naar mijn idee bepaald worden op basis van voetbaltechnische aspecten, zoals ik al zei.
Ben je nou serieusquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:58 schreef tjoptjop het volgende:
Bakkal komt toch al uit voor Marokko?
Nou, hij deed nog mee in een oefenwedstrijd. Bedoel je misschien Amrabat? Of heeft Bakkal kort nadie oefenwedstrijd voor Marokko gekozen? Otje is niet onmisbaar trouwens.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:58 schreef tjoptjop het volgende:
Bakkal komt toch al uit voor Marokko?
Was idd Amrabat, foutje.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:00 schreef Barca het volgende:
[..]
Nou, hij deed nog mee in een oefenwedstrijd. Bedoel je misschien Amrabat? Of heeft Bakkal kort nadie oefenwedstrijd voor Marokko gekozen? Otje is niet onmisbaar trouwens.
Wat is hier nou weer raar aan, al Hamdaoui, geboren in Rotterdam komt ook uit voor het Marokkaans elftal. Evenals dus Amrabat, ook geboren in NL.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ben je nou serieusSeedorf toch ook niet voor Suriname of wel
Omdat fucking Bakkal 3 weken geleden nog tegen Paraguay in het oranje heeft gespeeld. Wat denk je dat hij gedacht heeft: Huntelaar was niet scherp: dit wordt niks. Ik ga maar voor Marokko spelen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:05 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Was idd Amrabat, foutje
[..]
Wat is hier nou weer raar aan, al Hamdaoui, geboren in Rotterdam komt ook uit voor het Marokkaans elftal. Evenals dus Amrabat, ook geboren in NL.
sjongejonge zeikerd, ik zeg toch notabene dat ik ff in de war wasquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Omdat fucking Bakkal 3 weken geleden nog tegen Paraguay in het oranje heeft gespeeld. Wat denk je dat hij gedacht heeft: Huntelaar was niet scherp: dit wordt niks. Ik ga maar voor Marokko spelen.
Braafheid is vooralsnog geen optie omdat hij niet zo gek veel speeltijd krijgt bij Bayern Munchen en hij zowiezo niet kan laten zien wat hij eventueel in zijn mars heeft.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:17 schreef iPat het volgende:
Net als het EK kunnen we vd Vaart op de 10 positie zetten, met Sneijder aan de linkerkant, die naar het midden trekt. Dan hebben we wel een energieke linksback nodig die opkomt. Braafheid zou een keuze zijn. Wel spijtig dat Drenthe zich niet verder kan ontwikkelen.
Jawel, maar het criteria dat hij bij zijn club veel of iig regelmatig moet spelen lijkt me niet onbelangrijk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:53 schreef Barca het volgende:
Ach, Edson heeft toch al enkele keren gespeeld in oranje. En, dat deed hij goed.
Helaas is dat waar.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:54 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Jawel, maar het criteria dat hij bij zijn club veel of iig regelmatig moet spelen lijkt me niet onbelangrijk.
Aan de andere kant zou je de gok van hem mee te nemen wel kunnen wagen.quote:
Lekker als je Van der Vaart en Huntelaar thuis laat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:16 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Aan de andere kant zou je de gok van hem mee te nemen wel kunnen wagen.
Van der Vaart thuis laten zou een ramp zijn ( is er een betere middenvelder in de huidige selectie, selectie niet meegerekend, want die wordt - tragisch genoeg - toch niet opgeroepen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:27 schreef Barca het volgende:
[..]
Lekker als je Van der Vaart en Huntelaar thuis laat.
Denk dat het scorendvermogen van Hunt wel belangrijk is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:40 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Van der Vaart thuis laten zou een ramp zijn ( is er een betere middenvelder in de huidige selectie, selectie niet meegerekend, want die wordt - tragisch genoeg - toch niet opgeroepen.
Huntelaar? Die gozer thuislaten zou juist een zege zijn.
De vraag is of hij daar wel aan toe komt tegen landen als Denemarken en Kameroen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:46 schreef Barca het volgende:
[..]
Denk dat het scorendvermogen van Hunt wel belangrijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |