Ik zeg: zonder Van Marwijk naar wk, aub!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kwartfinale halen is 2 jaar verlenging, alles wat daaronder zit opbokken
Komt niet voor in de selectie/opstelling. Te blessuregevoelig, te veel een risicofactor. Zoals ook Sneijder.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:02 schreef Ciske- het volgende:
@Barca: Ik mis Robben in je verhaal.. ?
En wie moet het dan gaan doen? Hiddink voor 1 WK dan maar?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:16 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik zeg: zonder Van Marwijk naar wk, aub!
Liever Hiddink dan Van Marwijk. Of eventueel Rijkaard. Zelfs Koeman is een betere optie.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
En wie moet het dan gaan doen? Hiddink voor 1 WK dan maar?
Maar wel (net als Sneijder) een speler waar continue dreiging vanuit gaat. En daar profteren de andere Oranjeklanten ook van.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:18 schreef Barca het volgende:
[..]
Komt niet voor in de selectie/opstelling. Te blessuregevoelig, te veel een risicofactor. Zoals ook Sneijder.
Ja, die schwalbes zijn enorm gevaarljk! Sneijder is niet zo dreigend vind ik. Daarvoor houdt hij de bal te veel bij zich en is zijn opbouw veel te traag.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:59 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar wel (net als Sneijder) een speler waar continue dreiging vanuit gaat. En daar profteren de andere Oranjeklanten ook van.
Die Belg van Roda JC!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:00 schreef sanger het volgende:
Adriaanse? Advocaat? Van Gaal?
Dat heeft hij wel een beetje afgeleerdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:03 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, die schwalbes zijn enorm gevaarljk!
Gaan we die discussie nu weer voerenquote:Sneijder is niet zo dreigend vind ik. Daarvoor houdt hij de bal te veel bij zich en is zijn opbouw veel te traag.
quote:Die Belg van Roda JC!
Hm, in mijn ogen heeft hij nog vaak last van de vallende ziekte.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:07 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel een beetje afgeleerd
[..]
Gaan we die discussie nu weer voeren
Juist door het bij zich houden van de bal trekt hij tegenstanders naar zich toe. Zo komt er ruimte elders op het veld.
[..]
Er moet wel iets te verbeteren blijvenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:13 schreef Barca het volgende:
[..]
Hm, in mijn ogen heeft hij nog vaak last van de vallende ziekte.
Ja, wel ruimte maar de bal komt er niet.
Ik volg Roda niet zo, maar zo best doen ze het volgens mij niet.quote:Wat wou je zeggen over die Belg?
Hm, ik denk dat de ploeg beter kan spelen zonder hen. En, ik zie liever perfectie.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Er moet wel iets te verbeteren blijven
[..]
Ik volg Roda niet zo, maar zo best doen ze het volgens mij niet.
Als je een positifo wilt neem dan Emiel Ratelbandquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:33 schreef Barca het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat de ploeg beter kan spelen zonder hen. En, ik zie liever perfectie.
Nee, die doen het inderdaad niet zo goed. Maar een coach die door Noord-Korea met 10 - 0 wordt weggetikt en dan toch zegt dat we veruit de beste ploeg waren ... zo'n coach hebben we nodig!Iemand die zijn trainersdiploma in België heeft gehaald, die moet goed zijn. Heerlijk als coaches van de tegenpartij over onze coach zeggen "Wat een misselijke vent!"
U bedoelt Emile Ratelband? Hm, denk dat dat neurolinguistischprogrammeren van dat ratelbandje nog beter werkt dan het gezwam van Bertje.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:41 schreef sanger het volgende:
[..]
Als je een positifo wilt neem dan Emiel Ratelband
Ja zonder typo bedoelde ik die inddquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:45 schreef Barca het volgende:
U bedoelt Emile Ratelband? Hm, denk dat dat neurolinguistischprogrammeren van dat ratelbandje nog beter werkt dan het gezwam van Bertje.
Hmm, Melchiot was al genoemd maar jij doelt vast meer op Bogarde?quote:We kunnen ook Jol nemen. Misschien scout hij nog een geweldige neger.
Nou, liever niet een van het kaliber Atouba en Sno. Niveau Bogarde is al meer welkom. Klasse a la Kanu zou helemaal fijn zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:54 schreef sanger het volgende:
[..]
Ja zonder typo bedoelde ik die indd![]()
[..]
Hmm, Melchiot was al genoemd maar jij doelt vast meer op Bogarde?
Of Finidiquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:14 schreef Barca het volgende:
[..]
Nou, liever niet een van het kaliber Atouba en Sno. Niveau Bogarde is al meer welkom. Klasse a la Kanu zou helemaal fijn zijn.
Voor het Nederlands elftal? Ja ... met Elia op links en Fie nie die whooohooo op rechts ... Types a la Kluivert, Rijkaard en Drogba zijn overigens ook welkom.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:17 schreef sanger het volgende:
[..]
Of Finididan kunnen we wel met echte vleugels spelen
quote:Liverpool-aanvaller Babel twittert: 'Waar is het misgegaan?'
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 15-jan-2010 21:40
Ryan Babel (foto) lijkt genoeg te hebben van zijn persoonlijke situatie bij Liverpool. De aanvaller liet vrijdag op zijn twitter weten dat hij niet begrijpt waarom hij door manager Rafael Benítez buiten de selectie is gelaten voor het competitieduel tegen Stoke City van aanstaande zaterdag.
Babel lijkt in zijn tweets gefrustreerd en teleurgesteld. 'Hallo mensen, ik heb teleurstellend nieuws, ik reis niet mee naar Stoke,' schreef Babel vrijdagmiddag. 'De baas laat me buiten de selectie. Geen verklaring.' Babel begrijpt niets van zijn situatie. 'Wat is er gebeurd na een goed eerste seizoen? Tien goals gemaakt, Talent van het Jaar en het seizoen daarna tweede. En dit seizoen helemaal niet spelen?', luidde een volgende tweet.
'Ik kan iedereen zeggen dat ik nooit onenigheid of ruzie met de manager heb gehad. Ik heb altijd mijn mond gehouden. Dus voor mij is het ook een vraag.' De Nederlander stond op 21 november 2009 voor het laatst in de basis bij Liverpool. 'Waar is het misgegaan? Het is duidelijk dat er mensen zijn die me steunen en mensen die me niet steunen. Prima. Ik geloof in mezelf.' Hij verwacht dat de ommekeer vanzelf volgt. 'God is goed.' (YK)
Mag dit een wonder heten of niet, maar ik ben het écht waar volledig met je eens. Ze hebben beiden ook niets in de basis van het Nederlands elftal te zoeken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voetballend gezien zijn ze gelijkwaardig en komen ze beide tekort voor een topclub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |