een dikke laag blanke lak erop doen (gewoon van de hema ofzo, die's wel lekker dik) en dan een topcoat, dat scheelt wel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:34 schreef mmascha het volgende:
Op verzoek voor Kleintje mijn swatches van CG Cosmic. Ik weet alleen niet of dit nou zo'n goeie reclame is. Misschien moet ik een andere laktechniek proberen. Ik heb geen idee welke!
Ik heb er 2 laagjes topcoat overheem gedaan en nog blijft het heel bobbelig.
[ afbeelding ]
Het glinstert wel heel mooi in het licht.
[ afbeelding ]
Dit is met een laagje MatteMagic(links) en FairyDust(rechts).
[ afbeelding ]
toch is het zoquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Fiets toch...tut.tut.tut....zit ik vannacht een man te adviseren die een serieus probleem heeft.....komt er eerst iemand van ONZIN langs en dan blijk jij ineens lak te gebruiken....waarom geloof ik dat nou niet
![]()
Tuuuuurlijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
toch is het zo
als ik ze weer gelakt heb komen de foto'sbeloof ik
Ja, ik ook, maar niet echt met MahH eroverquote:
Niet meer scheuren en krabben, dat is namelijk funest voor je nagelsquote:Hierheen gelokt door de post van Fiets, maar dan kan ik meteen zelf een vraagje stellen.
Ik gebruik veel nagellak, maar heb er last van dat door de remover mijn nagels splijten, hoe kort ze ook zijn. Kan er na verloop van tijd dan altijd een bovenlaag nagel afscheuren.
Dus tegenwoordig lak ik m'n nagels 2 of 3 keer over elkaar heen, en als het er dan afbladdert, scheur en krab ik het er maar af. Dan kan ik na een dagje weer wat anders doen..
Maar heel goed voor m'n nagels is dat vast niet..
Iemand een tip?
ohhhh ik vind hem geweldig!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:31 schreef Burdie het volgende:
Misa Runway Diva:
[ afbeelding ]
Daarover OPI Mad as a Hatter:
[ afbeelding ]
Closeup:
[ afbeelding ]
Ik ben niet onverdeeld enthousiast.
Hm, mogelijk dat dat werkt. Maar die nagelverharder moet er ook weer af met remover, toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar niet echt met MahH erover.
[..]
Niet meer scheuren en krabben, dat is namelijk funest voor je nagels.
Probeer eens nagellakremovers van verschillende merken, misschien merk je verschil?
Of na elke keer lakken een paar dagen 'rust' met alleen een nagelverharder? Ik roep maar wat.
De meeste nagelverharders hoeven er niet af, volgens mij.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:44 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hm, mogelijk dat dat werkt. Maar die nagelverharder moet er ook weer af met remover, toch?
M'n nagels zijn trouwens sowieso kort, als ze lang zijn ben ik er te veel mee bezig om ze mooi te maken/houden
Nee nee, vijlen inderdaad. Knippen doe ik nooit!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
De meeste nagelverharders hoeven er niet af, volgens mij.
Enneh... HOE houd je ze kort? toch niet door ze af te knippen he?
Bij jou staat 'ie beter op de foto.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:47 schreef snkr-xxx het volgende:
Burdie, lekker bezig! Vind 'm met MAAH ook wel geinig hoor![]()
Wij kregen hier gister het pakketje van Bernies binnen![]()
Deze foto is dus mede mogelijk gemaakt door Bernies, thanks!![]()
P2 Gorgeous
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:56 schreef Daph_ het volgende:
Kijk eens wat de postbode net kwam afgeven![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb vrij vaste hand ja, als ik ze allebei op de tafel laat steunen tenminstequote:Op donderdag 14 januari 2010 14:50 schreef Morretje het volgende:
Oeh, vaste hand moet jij hebben zeg sknr! Je nagelriemen zijn schoon, en overal dezelfde afstand tot de lak!
Vond 'm nog best lastig erop te krijgen, had hem eerst al genomen, maar toen een uurtje later met beter licht nog een keer. Hij IS leuk hequote:Op donderdag 14 januari 2010 14:52 schreef Nune het volgende:
[..]
Bij jou staat 'ie beter op de foto.Ik vind hem leuk!
Oehh nice, mooie namen toch ook weerquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:56 schreef Daph_ het volgende:
Kijk eens wat de postbode net kwam afgeven![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die Runway mooi...quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:31 schreef Burdie het volgende:
Misa Runway Diva:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Closeup:
[ afbeelding ]
geef jij ook nagel-lak cursusquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:47 schreef snkr-xxx het volgende:
Burdie, lekker bezig! Vind 'm met MAAH ook wel geinig hoor![]()
Wij kregen hier gister het pakketje van Bernies binnen![]()
Deze foto is dus mede mogelijk gemaakt door Bernies, thanks!![]()
P2 Gorgeous
[ afbeelding ]
Ik ben geen Misa fan... Maar oh oh oh Mad as a Hatter is mooooooiquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:31 schreef Burdie het volgende:
Misa Runway Diva:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Closeup:
[ afbeelding ]
Whehe ja bij de meet, inschrijfkosten: 2 potjes nagellakquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:26 schreef progje het volgende:
[..]
geef jij ook nagel-lak cursus
jeetje wat doe je dat toch altijd enorm netjes![]()
geweldige kleur ook
Hihi het zijn net spikkels (of dicsodip, of hoe je het ook noemen wilt)quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:31 schreef Burdie het volgende:
Misa Runway Diva:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Closeup:
[ afbeelding ]
Lolquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:51 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Whehe ja bij de meet, inschrijfkosten: 2 potjes nagellak
![]()
Mijn moeder kwam laatst met een setje verfkwastjes, daar heb ik de haren eerst in de lengte voor de helft afgeknipt en toen in de breedte. dus nu heb ik een vrij slank hard kwastje. Gebruik m niet altijd hoor, alleen als ik denk, blegh, gaat die kwast er langs. Net zo makkelijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lol![]()
Ik moet ook eens een harde kwast kopen, doe nu cleanup met een zachte kwast maar dan heb je toch al snel wat meer ruimte tussen de lak en de nagelriem..
Ik noem dat altijd 'stipjes'quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihi het zijn net spikkels (of dicsodip, of hoe je het ook noemen wilt)
/Nagellaknoob/ waarvoor gebruik je dan een harder kwastje? Wat is daar de meerwaarde van?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:10 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Mijn moeder kwam laatst met een setje verfkwastjes, daar heb ik de haren eerst in de lengte voor de helft afgeknipt en toen in de breedte. dus nu heb ik een vrij slank hard kwastje. Gebruik m niet altijd hoor, alleen als ik denk, blegh, gaat die kwast er langs. Net zo makkelijk![]()
Oh wacht heb er toevallig een foto van gemaakt voor Obli *gaat op zoek*
Tadaa:
[ afbeelding ]
Dit is er een om na het lakken alles netter te maken mocht je zijn uitgeschoten. Als je een zachte neemt, dan is het wat minder precies en haal je vaak meer lak weg en ook heb je de kans dat je lak gaat meesleuren enzo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
/Nagellaknoob/ waarvoor gebruik je dan een harder kwastje? Wat is daar de meerwaarde van?
Oooh! Slim.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:16 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Dit is er een om na het lakken alles netter te maken mocht je zijn uitgeschoten. Als je een zachte neemt, dan is het wat minder precies en haal je vaak meer lak weg en ook heb je de kans dat je lak gaat meesleuren enzo.
*pakt kwastenset*quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:10 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Mijn moeder kwam laatst met een setje verfkwastjes, daar heb ik de haren eerst in de lengte voor de helft afgeknipt en toen in de breedte. dus nu heb ik een vrij slank hard kwastje. Gebruik m niet altijd hoor, alleen als ik denk, blegh, gaat die kwast er langs. Net zo makkelijk![]()
Oh wacht heb er toevallig een foto van gemaakt voor Obli *gaat op zoek*
Tadaa:
[ afbeelding ]
En oh ja, important, als ik 'm dus gebruik, zorg ik er eigenlijk voor dat ik 'm meer op mn huid bij de nagelriem zet dan naast de nagelriem/op de nagel, anders haal je al snel teveel weg.
Alles wat ik op dat moment net voor handen hebquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:21 schreef Kleintje19 het volgende:
k heb ook zo'n kwastje! maar moet er bij zeggen dat ik hem steeds minder nodig heb
snkr, waar verzorg je je nagelriemen mee? mijne blijven horror ondanks de olie.. die velletjes
Is die Cuticle Oil van Nfu Oh fijn? Of is alleen de geur lekker?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:30 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Alles wat ik op dat moment net voor handen heb![]()
Heb cuticle oil van de Etos, van Nfu Oh (ruikt naar bananen), heb ook nog cuticle balm van Sally Hansen en van Essence. M'n moeder heb ik voor kerst een cuticle cream van Koh aangesmeerd, die is ook echt heerlijk. Gebruik echt alles door elkaar
Die nagelriempjes zien er pijnlijk uit, hoe komen die zo?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:36 schreef Kleintje19 het volgende:
hmm okee.. ik wil zomer!
[ afbeelding ]
hier trouwens mijn afwas nagels!
wonderbaarlijk, niets te zien gewoon! en had daarvoor ook nog in de schoonmaak gewerkt...
dat rare bij me pink is weerspiegeling
om te kijken of het de topcoat is heb ik nu geen topcoat op:
[ afbeelding ]
en hier zie je dus ook goed me nagelriemen... zucht...
Het is voornamelijk de geurquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is die Cuticle Oil van Nfu Oh fijn? Of is alleen de geur lekker?
Laat binnenkort maar even horen, ben benieuwdquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:18 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Het is voornamelijk de geurMaar heb 'm nog niet zo lang gebruikt om er een goed oordeel over te vellen, maar vooralsnog bevalt ie prima, olie trekt ook snel in!
Hm, ik ben zelf nog niet zo enthousiast.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:41 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
maar ik vind hem wel mega tof![]()
thanks!
Toptip! Ga ik proberen! Ik zit er ook de hele dag aan te voelen met die glitters.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een dikke laag blanke lak erop doen (gewoon van de hema ofzo, die's wel lekker dik) en dan een topcoat, dat scheelt wel.
ik heb ook veel CG glitters, en zo gaat dat bobbelige grotendeels weg, ik heb daar een onwijze hekel aan als mijn lak niet glad aflakt namelijk
Is dit niet Absolutely Alice?quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:51 schreef snkr-xxx het volgende:
Mad as a hatter wallpaper pic, gepikt van MUA
[ afbeelding ]
Nope is echt MAAH, zal de belichting zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:58 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Is dit niet Absolutely Alice?
In Mad as a Hatter is nauwelijks iets blauws te vinden.
Trouwens, Ik vind neons wel vet!
Ziet er netjes uit hoor!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe eens mee met een crappy camfoto.
Een nagel is eraf gebroken en ik ben niet zo'n ster in lakken.
Mooi lakje die tweede! Welke is dat? (de CG dus)quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:36 schreef Kleintje19 het volgende:
hmm okee.. ik wil zomer!
[ afbeelding ]
hier trouwens mijn afwas nagels!
wonderbaarlijk, niets te zien gewoon! en had daarvoor ook nog in de schoonmaak gewerkt...
dat rare bij me pink is weerspiegeling
om te kijken of het de topcoat is heb ik nu geen topcoat op:
[ afbeelding ]
en hier zie je dus ook goed me nagelriemen... zucht...
Precies! En ik kan dan ook gewoon 1 mandje pakken, als ik daar iets uit nodig heb...quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:44 schreef Daph_ het volgende:
Leuk hoor Lindytje! Die mandjes zijn een prima oplossing als je geen antislipspul in je laatjes hebt
Is ook handigquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Precies! En ik kan dan ook gewoon 1 mandje pakken, als ik daar iets uit nodig heb...![]()
(ja, ik ben blij met mijn eigen idee... ghihi)
Leuk dat je foto's post! En ik vind het er netjes uit zien hoor! Welk kleurtje is dat?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe eens mee met een crappy camfoto.
Een nagel is eraf gebroken en ik ben niet zo'n ster in lakken.
Dank je.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:53 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Leuk dat je foto's post! En ik vind het er netjes uit zien hoor! Welk kleurtje is dat?
Graag!!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:56 schreef Crientj het volgende:
Wilt er iemand misschien met mij meebestellen bij Transdesign?
Zou het zelf zonde vinden als ik maar 3 flesjes bestel, terwijl er dan nog 6 meekunnen voor die $18 aan shipping..
Wel een leuke!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dank je.
Ehm, eentje van de Hema. Die hebben geen namen, toch?
Gezellig zelfs!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:52 schreef Nune het volgende:
[..]
Is ook handig. Ik vind het er gezellig uit zien haha.
Ben ik het mee eens!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:52 schreef Nune het volgende:
[..]
Is ook handig. Ik vind het er gezellig uit zien haha.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:02 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja, als ik die la zie denk ik 'hč, gezellig, even zitten en tutten'.![]()
quote:
Wel hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:18 schreef Crientj het volgende:
[..]
Yaay, gezellig. ^^/
Boh, zit ik verkeerd te kijken of heeft TD geen holo lakjes van CG?
Zit je wel in de A-Z lijst van China Glaze? Anders kun je ze inderdaad niet zienquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:18 schreef Crientj het volgende:
[..]
Yaay, gezellig. ^^/
Ik heb je even een PM gestuurd!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:18 schreef Crientj het volgende:
[..]
Yaay, gezellig. ^^/
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:20 schreef Nune het volgende:
[..]
Wel hoor.Anders even swatches zoeken + de namen erbij?
Ja, in die lijst zit ik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zit je wel in de A-Z lijst van China Glaze? Anders kun je ze inderdaad niet zien
Je hebt er inmiddels al eentje terugquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb je even een PM gestuurd!
Ziet eruit als QT.. Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:25 schreef Crientj het volgende:
[..]
[..]
Ja, in die lijst zit ik.
Ik zoek deze;
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nah, ieder zijn smaak denk ik. Met een konadje erover issie best leuk
Sorry hoor maar op glitter doe je toch geen matte TC? Waarom heet het 'glitter'?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:34 schreef mmascha het volgende:
Op verzoek voor Kleintje mijn swatches van CG Cosmic. Ik weet alleen niet of dit nou zo'n goeie reclame is. Misschien moet ik een andere laktechniek proberen. Ik heb geen idee welke!
Ik heb er 2 laagjes topcoat overheem gedaan en nog blijft het heel bobbelig.
[ afbeelding ]
Het glinstert wel heel mooi in het licht.
[ afbeelding ]
Dit is met een laagje MatteMagic(links) en FairyDust(rechts).
[ afbeelding ]
Klopt, die naam had ik ook al gevonden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:26 schreef Nune het volgende:
[..]
Ziet eruit als QT.. Maar dat weet ik niet zeker.
Maar die kan je gewoon terugvinden in de A-Z lijst, als het goed is?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:28 schreef Crientj het volgende:
[..]
Klopt, die naam had ik ook al gevonden.
Vandaar dat ik zei of ik een bril nodig heb, ik zie 'm namelijk niet.. Balen ;rquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:29 schreef Nune het volgende:
[..]
Maar die kan je gewoon terugvinden in de A-Z lijst, als het goed is?
Nee, ik zit nu ook te kijken, kan hem ook niet vinden. Je kunt hem wel bestellen bij Enchantra (link in de OP)/Ebay of anders een mailtje sturen naar Transdesign?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:30 schreef Crientj het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zei of ik een bril nodig heb, ik zie 'm namelijk niet.. Balen ;r
Glitter met mat is best mooi soms, dan komt de glinster er wel doorheen maar is het iets rustiger.. ik doe het vaak als last day mani voordat ik wat nieuws lak.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[..]
Sorry hoor maar op glitter doe je toch geen matte TC? Waarom heet het 'glitter'?
Kijk anders naar de kaleidoscope serie, zit ook een roze tussenquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:30 schreef Crientj het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zei of ik een bril nodig heb, ik zie 'm namelijk niet.. Balen ;r
Ik gebruik ook zoiets als ik gel aanbreng. Anders heb ik zo'n dikke rand aande zijkanten en langs de nagelriem. je moet het wel zwevend doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:16 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Dit is er een om na het lakken alles netter te maken mocht je zijn uitgeschoten. Als je een zachte neemt, dan is het wat minder precies en haal je vaak meer lak weg en ook heb je de kans dat je lak gaat meesleuren enzo.
Dat ze LE of Discontinued zijn. Als ze eenmaal uit de voorraad zijn, komen ze er niet meer in..quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:37 schreef Lindytje het volgende:
Vraagje van een TD noob... weet iemand wat de sterretjes achter de naam van een lak betekenen in de A-Z lijst?
Hmm... Oke... dankjewel!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat ze LE of Discontinued zijn. Als ze eenmaal uit de voorraad zijn, komen ze er niet meer in..
Loqi, waar in Nijmegen heb je Essie gevonden?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:24 schreef Loqi het volgende:
Zo, terug van shopping dag. Heb me goed in kunnen houden1 Catrice lakje en een striper. Vond 15 euro voor 1 potje Essie nogal overdreven
wel lang getwijfeld bij de kleurtjes van Herome, daar zitten mooie bij!
Heel erg mooi zelfs:quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Glitter met mat is best mooi soms, dan komt de glinster er wel doorheen maar is het iets rustiger.. ik doe het vaak als last day mani voordat ik wat nieuws lak.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:52 schreef Lindytje het volgende:
Kak.. ik buts mijn nagellak, ga als een gek eraan likken () en buts er met mijn tongpiercing een nog grotere deuk in... FAIL
Wow! welke regio woon je ook alweer? Wil mijn nagels door jou laten doen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb maar een keer iets heel anders in elkaar gedraaid...![]()
[ afbeelding ]
En matte:
[ afbeelding ]
Ideaal kastje is dat he? Is mijn make-upkastjequote:Op donderdag 14 januari 2010 19:41 schreef Lindytje het volgende:
Helmer opnieuw ingedeeld! Met nieuwe mandjes er in, is makkelijker dan alles gewoon in de lade pleuren vind ik...
[ afbeelding ]
Kop Noord Holland...quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:01 schreef bernies het volgende:
[..]
Wow! welke regio woon je ook alweer? Wil mijn nagels door jou laten doen!
Mooi!!! Ik vind m glimmend leuker geloof ik..quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
En matte:
[ afbeelding ]
Ja, zeker ideaal!! En ben benieuwd naar de fotoquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:04 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ideaal kastje is dat he? Is mijn make-upkastje![]()
Ik heb net mijn nagels gelakt met OPI An affair in red square. Vet mooi kleurtje! Morgen een pic!!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
En matte:
[ afbeelding ]
verie verie nijsquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
En matte:
[ afbeelding ]
Ach je weet nooit! Mocht je ooit in de buurt van Alkmaar zijn, je weet mijn PM box te vinden..quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:23 schreef bernies het volgende:
[..]
Heel erg jammer!! Dat is te ver....
Mooiiiiiiiiquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
En matte:
[ afbeelding ]
Ik heb die prijzen op Internet gezien voor dat soort spullen.....quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:33 schreef Bamba het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst zelf m'n nagels met acryl opgevuld. Althans, de linkerhand tot nu toe..Rechterhand komt zo/morgen. Ik ben vandaag naar de groothandel geweest voor spullen en ik schrok wel even bij de kassen![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |