In feite zou alleen een rechtstreekse verbinding van Amsterdam naar Leeuwarden (zonder tussenstops) volstaan.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, precies, dat blijft helaas een probleem voor een verbinding over de Afsluitdijk denk ik.
Als ze nou eerst eens beginnen met de spoorlijn van Groningen van Heerenveen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:36 schreef KapiteinT het volgende:
Ik denk dat een Zuiderzeelijn een stuk rendabeler is, en ook nog een stuk goedkoper in aanleg... En qua reistijd zal het ook niet zo gek veel uit maken denk ik.
Dit huis niks voor jou?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:37 schreef Socios het volgende:
Aanleggen maar. Ik vind het prima. Die lijn mag zelfs door m'n achtertuin lopen.Alles voor nieuwe treintrajecten.
Oftewel weer 2 stellen weg, gisterAVond.quote:In de late avond van 15-1 zijn de 510+808 vanuit Wt naar Zlr overgebracht.
Of HSL stops bij Zoetermeerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:33 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Als ze nou eerst eens beginnen met de spoorlijn van Groningen van Heerenveen.
Neuh, is doodnormaalquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:44 schreef Lemjur het volgende:
+ 139 voor de Thalys op dit moment, iets gebeurd?
Zo'n lijn is ook niet rendabel, tenzij de weg opgebroken wordt en al het vervoer over de dijk over het spoor gaat.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik vermoed dat er nog wel een serieuze problemen zouden kunnen zijn om een spoorbaan over de Afsluitdijk rendabel te maken.
Ik zeg, DOENquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:04 schreef Cothen het volgende:
[..]
Zo'n lijn is ook niet rendabel, tenzij de weg opgebroken wordt en al het vervoer over de dijk over het spoor gaat.
Neem dan de autotreinquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Echt niet, stel dat ik naar Noord-Holland wil, moet ik ineens omrijden via Amsterdam.
Oud, oud en nog meer oud nieuwsquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:25 schreef k_man het volgende:
Blegh. Ik heb het helemaal gehad met de treinen. Normaal rijden er zes intercitys per uur tussen Amersfoort en Utrecht. Nu al een paar weken slechts twee. Het is iedere dag opnieuw alsof ik in een recordpoging voor het Guinness Book of REcords ben beland; hoeveel mensen kun je in een trein proppen?
Prutsers.
dan neem je de stoptrein, die is een heule 6 minuten langzamer, of je reist via hilversum, ben je wel 15 minuten langer onderwegquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:25 schreef k_man het volgende:
Blegh. Ik heb het helemaal gehad met de treinen. Normaal rijden er zes intercitys per uur tussen Amersfoort en Utrecht. Nu al een paar weken slechts twee. Het is iedere dag opnieuw alsof ik in een recordpoging voor het Guinness Book of REcords ben beland; hoeveel mensen kun je in een trein proppen?
Prutsers.
Ja, dus? Maakt dat het aangenamer om als haringen in een ton vervoerd te worden of zo?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:32 schreef greavy het volgende:
Oud, oud en nog meer oud nieuws![]()
Is al 2 weken bekend dat er minder treinen rijden, 2x per uur een IC.
Staat zelf op ns.nl![]()
Da's een vertraging van 100%.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:33 schreef Yreal het volgende:
dan neem je de stoptrein, die is een heule 6 minuten langzamer, of je reist via hilversum, ben je wel 15 minuten langer onderweg
Staan is tot daar aan toe. Op het balkon staan met 25 anderen is een stukje minder. Zeker als er van achteren iemand continu in je rug staat te duwen, terwijl je heel erg je best aan het doen bent om niet steeds tegen de billen van de dikke meneer voor je te staan.quote:Of kan je zwakke lichaampje het niet meer aan om 15 minuten te staan?![]()
en ja, leuk is anders
Nee. Hele gangpad staat ook vol.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:44 schreef Peterselieman het volgende:
en er is in de coupé geen plaats meer om te staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |