Dat is heul niet waar, heb wel zo itouch apparaat gewoon puur voor muziek en 's avonds in bed een beetje internetten en zo daar is die echt heel relaxed voor maar voor de kijkcijfers deed ik maar even iFokquote:
Ja en dat doet die E51 dus van mij, overigens krijg ik die ook met me laptop van de zaakquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:54 schreef 9611Niels het volgende:
Ik heb hem nu gewoon in mijn favorieten staan, op zich ook niet zo'n probleem. Alleen moet je geen crapmobiel hebben die niet voor internet is bedoeld, want dan krijg je die oranje lay out![]()
Leest niet lekker, en snel een reactie geven gaat ook niet bepaald super.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:59 schreef Lano het volgende:
Ik krijg ook een oranje lay-out op mn mob maar ik zie het probleem niet?
Bwhehe ik heb de normale layout op m'n HTC Hero!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:56 schreef Crank het volgende:
[..]
Ja en dat doet die E51 dus van mij, overigens krijg ik die ook met me laptop van de zaak![]()
Maar je krijgt toch altijd die wit oranje lay-out met een telefoon?
Ja dat is dus hetzelfde idee als op mijn itouch is op zich al een heel stuk duidelijker dan op me Nokia maar er kunnen best nog wel wat handige opties bij op sneller te reageren of dingen te zien, een extra tab om gelijk het laatste nieuws van Fok.nl te zien en desnoods te reageren.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:00 schreef Biogarde het volgende:
Neem een abo, log in op je iPhone en je ziet dezelfde layout als de laatste nieuwe nu. Dat was tot voor kort, dus dat zal nu nog wel zo zijn.
Je hebt iig een telefoon nodig met een ekte HTML browser.
wutquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:29 schreef tjal het volgende:
De Fok iPhone applicatie bestaat al:
[ afbeelding ]
Alleen ben ik de enige die 'm heeft
Delen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:29 schreef tjal het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:29 schreef tjal het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe duur?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:39 schreef maess het volgende:
waarom een app als je prima de browser kunt gebruiken?
zelfde geld voor nu.nl
Lezen is een vak appartquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:48 schreef 2dope het volgende:
verkapt ik-heb-een-iphone topic.
iSapstengel want je bent oop het internet en dus MOET jouwies aanpassenquote:
Hoe kom je hieraan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:29 schreef tjal het volgende:
[ afbeelding ]
Idd. Gebruik ook altijd nuiphone.nl en niet de aparte app.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:39 schreef maess het volgende:
waarom een app als je prima de browser kunt gebruiken?
zelfde geld voor nu.nl
Niet nodig hoor, meeste Fokkers hebben er blijkbaar geen trek in die nemen genoegen met het droevige Fok Mobile systeemquote:
Fok moet hier geen tijd in steken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:50 schreef Crank het volgende:
Klach: Geen goede applicaties voor de moderne telefoon waardoor wij het moeten doen met Fok Mobile
Maar dan ben ik dus niet de meeste Fokkers. Ik vind het huidige gedoetje echt vreselijk! Ik had eigenlijk, gezien de ontwikkeling van andere bekende sites, verwacht dat Fok met z'n tijd mee zou gaan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:03 schreef Crank het volgende:
[..]
Niet nodig hoor, meeste Fokkers hebben er blijkbaar geen trek in die nemen genoegen met het droevige Fok Mobile systeem
Welke lay-out gebruik jij op de hero?quote:Op donderdag 14 januari 2010 04:02 schreef wazoomie het volgende:
Met mijn HTC HERO kan ik zelfs videootjes van YouTube, die op FOK! worden geplaatst, bekijken via de browser.
Het is gewoon niet overzichtelijk, met de huidige touch telefoons ben je ook nog elke keer aan het klote om in te zoomen en dan weer uit waarom?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:34 schreef CaptainCookie het volgende:
FOK!-mobile werkt prima. Verder gebruik ik op mijn telefoon altijd de mobiele website van Hyves en niet het Hyves-programma. Die zuigt namelijk zwaar. Ik zie ook niet wat een app aan de mobiele versie zou kunnen verbeteren, behalve misschien een iets mooier uiterlijk. Maar uit de reacties valt op te maken dat ze het blijkbaar niet fijn vinden werken?
Bij mij wordt de pagina gewoon aan de telefoon aangepast. Gebruik eens een fatsoenlijke browser.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:39 schreef Crank het volgende:
[..]
Het is gewoon niet overzichtelijk, met de huidige touch telefoons ben je ook nog elke keer aan het klote om in te zoomen en dan weer uit waarom?
Je wilt hier dus eigenlijk mee zeggen hou dit maar, heb ik veel liever dan een gelikte app.
Nou ben benieuwd wat voor bijzonder ding jij dan heb, want de Iphone, HTC Hero en de Nokia's doen dit dus niet!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:43 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Bij mij wordt de pagina gewoon aan de telefoon aangepast. Gebruik eens een fatsoenlijke browser.
Helemaal niks mis met de huidige mobiele layout. Snel en simpel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:39 schreef Crank het volgende:
[..]
Het is gewoon niet overzichtelijk, met de huidige touch telefoons ben je ook nog elke keer aan het klote om in te zoomen en dan weer uit waarom?
Je wilt hier dus eigenlijk mee zeggen hou dit maar, heb ik veel liever dan een gelikte app.
iPhone doet dat zéker.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:34 schreef Crank het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd wat voor bijzonder ding jij dan heb, want de Iphone, HTC Hero en de Nokia's doen dit dus niet!
Probeer eens Opera Mobile/Mini (afhankelijk van je telefoon).quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:34 schreef Crank het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd wat voor bijzonder ding jij dan heb, want de Iphone, HTC Hero en de Nokia's doen dit dus niet!
Zoals je kan lezen heb ik de touch is gewoon exact hetzelfde als de iphone en als jij dat aanpassen vind!quote:
De iphone doet dat ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:54 schreef 9611Niels het volgende:
Ik heb hem nu gewoon in mijn favorieten staan, op zich ook niet zo'n probleem. Alleen moet je geen crapmobiel hebben die niet voor internet is bedoeld, want dan krijg je die oranje lay out![]()
Superrrrrr-kick!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:29 schreef tjal het volgende:
[ afbeelding ]
Niet? Mijn Hero doet dat perfect hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:34 schreef Crank het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |