Dat is heul niet waar, heb wel zo itouch apparaat gewoon puur voor muziek en 's avonds in bed een beetje internetten en zo daar is die echt heel relaxed voor maar voor de kijkcijfers deed ik maar even iFokquote:
Ja en dat doet die E51 dus van mij, overigens krijg ik die ook met me laptop van de zaakquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:54 schreef 9611Niels het volgende:
Ik heb hem nu gewoon in mijn favorieten staan, op zich ook niet zo'n probleem. Alleen moet je geen crapmobiel hebben die niet voor internet is bedoeld, want dan krijg je die oranje lay out![]()
Leest niet lekker, en snel een reactie geven gaat ook niet bepaald super.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:59 schreef Lano het volgende:
Ik krijg ook een oranje lay-out op mn mob maar ik zie het probleem niet?
Bwhehe ik heb de normale layout op m'n HTC Hero!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:56 schreef Crank het volgende:
[..]
Ja en dat doet die E51 dus van mij, overigens krijg ik die ook met me laptop van de zaak![]()
Maar je krijgt toch altijd die wit oranje lay-out met een telefoon?
Ja dat is dus hetzelfde idee als op mijn itouch is op zich al een heel stuk duidelijker dan op me Nokia maar er kunnen best nog wel wat handige opties bij op sneller te reageren of dingen te zien, een extra tab om gelijk het laatste nieuws van Fok.nl te zien en desnoods te reageren.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:00 schreef Biogarde het volgende:
Neem een abo, log in op je iPhone en je ziet dezelfde layout als de laatste nieuwe nu. Dat was tot voor kort, dus dat zal nu nog wel zo zijn.
Je hebt iig een telefoon nodig met een ekte HTML browser.
wutquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:29 schreef tjal het volgende:
De Fok iPhone applicatie bestaat al:
[ afbeelding ]
Alleen ben ik de enige die 'm heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |